Leest inderdaad erg weg als een voorbeeld van iemand proberen een hart onder de riem te steken, maar eigenlijk alleen nog maar meer beledigen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vond het zelf een walgelijke post. Beetje impliceren dat Chocolatebear en sararaats minder aantrekkelijk zijn.
Oh shi..quote:
Nee, dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ziek, maar ijzersterk.
[..]
Geloof je in een hel na de dood?
Ik kan nog wel geloven dat hij in een hel geleefd heeft, maar dat is een andere discussie.
Terugkrabbelenquote:
Dit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Leest inderdaad erg weg als een voorbeeld van iemand proberen een hart onder de riem te steken, maar eigenlijk alleen nog maar meer beledigen.
Zal eens met jou dansen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
NOW MY BABY IS DANCINGGGGGG AND SHE'S DANCING WITH ANOTHER MANNNN
Hallo, ik ben niet voor niks langzaam aan het verdwijnen van FOK!. Heb nu waarvoor ik hier kwam dus doei!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Radicale ontkenning siert jullie niet.
Voor wie wel?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb ook geen lobi voor Birdman, Nicki Minaj en Lil Wayne.
Ik zie sowieso liever een foto van ons aller Sara dan van DV, die haar foto's net zo lang bewerkt tot ze er goed uitziet, terwijl ze in werkelijkheid amper knapper is dan Saraquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit.En die moderatie-damens maar quoten.
Mensonterend ten top.
Haha inb4 rage.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zie sowieso liever een foto van ons aller Sara dan van DV, die haar foto's net zo lang bewerkt tot ze er goed uitziet, terwijl ze in werkelijkheid amper knapper is dan Sara.
Maakt mij niet uit wat je hierna zegt, maar niemand kan dit meer van mij afnemen.. betrek dat op mijzelfquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
dWc, en ook een beetje voor mu tilapia broeder in du hood.
Oh zou Sabine wel doen, Sara niet. Hoevaak heb jij gefapt op die pic van haar in dropbox?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zie sowieso liever een foto van ons aller Sara dan van DV, die haar foto's net zo lang bewerkt tot ze er goed uitziet, terwijl ze in werkelijkheid amper knapper is dan Sara.
Wil een bericht van haar quoten in dit topic nuquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
DOE HETquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil een bericht van haar quoten in dit topic nu.
Bluf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:
Unleash the shitstorm.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil niet swaggerjacken of #spotlighten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om het zelf te doen dan? Ramptoerist.
Daar kun je toch niet op fappen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zou Sabine wel doen, Sara niet. Hoevaak heb jij gefapt op die pic van haar in dropbox?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil niet swaggerjacken of #spotlighten.
Haha.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, maar de vraag was gericht aan onze Gorgonzolaquote:
Blijft bij stoere praat dus?quote:
Tsja vrouwen en aardig zijn tegen elkaar he. Ze proberen het wel, maar ze kunnen het gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha.Maar ook echt he, moderators die een post quoten waarin gehint wordt sararaats minder aantrekkelijk is en waarin verwezen wordt naar foto's in fokrar die 'niet leuk' zouden zijn.
Dat maak ik toch zelf wel uit man.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We willen natuurlijk niet als ordinaire behind the back talkers te boek staanquote:
Zelfs onbewust spuwen ze gal over elkander.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Tsja vrouwen en aardig zijn tegen elkaar he. Ze proberen het wel, maar ze kunnen het gewoon echt niet.
Beetje pretentieus, gewoon om effe het idee te hebben dat je iemand geholpen hebt, niks meer niks minder. En dat is zoete koek voor menig internet bezoeker met een vagina.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha.Maar ook echt he, moderators die een post quoten waarin gehint wordt sararaats minder aantrekkelijk is en waarin verwezen wordt naar foto's in fokrar die 'niet leuk' zouden zijn.
Hahahahaquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
We willen natuurlijk niet als ordinaire behind the back talkers te boek staan.
Ben vloekend klaargekomen op die foto's van haar robbedoes in fokrar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Tsja vrouwen en aardig zijn tegen elkaar he. Ze proberen het wel, maar ze kunnen het gewoon echt niet.
Precies.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beetje pretentieus, gewoon om effe het idee te hebben dat je iemand geholpen hebt, niks meer niks minder. En dat is zoete koek voor menig internet bezoeker met een vagina.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
We willen natuurlijk niet als ordinaire behind the back talkers te boek staan.
Ik zei dat ik het wou, niet dat ik het zou doenquote:
Robbedoesquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben vloekend klaargekomen op die foto's van haar robbedoes in fokrar.
Gevloek heeft ook in mijn geval zeker plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben vloekend klaargekomen op die foto's van haar robbedoes in fokrar.
Robbedoes en Kwabbernootquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Robbedoesmeer een roze schuursponsje die veeeeeeeeel te lang gebruikt is en waar je bijna niet meer aan ziet dat het een schuursponsje was.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Robbedoes en Kwabbernoot!
[ afbeelding ]
Wel jammer dat jullie gelijk duidelijk maken hoe fout DV haar post overkomt. Had nog even kunnen doorgaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meteen weer een bonerquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Chloro is een vuile ramptoerist inderdaad.
[ afbeelding ]
Ahw, lief.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het wou, niet dat ik het zou doen.
Daarnaast gaan bro's voor ho's, maar zie dat Gorzalka het zelf al heeft gedaan.
De on point-heid van deze piccaquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Chloro is een vuile ramptoerist inderdaad.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |