Waarom spreek je aldoor voor anderen? dat siert je niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sowieso, mensen belachelijk maken terwijl je op FOK! zit.
HALLO, WE ZIJN ALLEMAAL RETARDS!!!
Oneensquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gelieve je vragen niet rechtstreeks te stellen aan een FOK!mastodont. Vragen kunnen via dit formulier.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom spreek je aldoor voor anderen? dat siert je niet.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom spreek je aldoor voor anderen? dat siert je niet.
Radicale ontkenning siert jullie nietquote:
eens, dubbele retardatie voor wie het niet inzietquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Deal with itquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Radicale ontkenning siert jullie niet.
Bijna gekliktquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelieve je vragen niet rechtstreeks te stellen aan een FOK!mastodont. Vragen kunnen via dit formulier.
Nee, alleen Birdman en Nicki Minaj.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ziek, maar ijzersterk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Ik vind zulke methodes ook wel ludiek altijd.
Geloof je in een hel na de dood?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sickik denk dat hij naar de hel ging.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, alleen Birdman en Nicki Minaj.
Ik voel dWc's penis in mijn nek prikken omdat je hem in dit rijtje plaatst.quote:
Leest inderdaad erg weg als een voorbeeld van iemand proberen een hart onder de riem te steken, maar eigenlijk alleen nog maar meer beledigen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vond het zelf een walgelijke post. Beetje impliceren dat Chocolatebear en sararaats minder aantrekkelijk zijn.
Oh shi..quote:
Nee, dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ziek, maar ijzersterk.
[..]
Geloof je in een hel na de dood?
Ik kan nog wel geloven dat hij in een hel geleefd heeft, maar dat is een andere discussie.
Terugkrabbelenquote:
Dit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Leest inderdaad erg weg als een voorbeeld van iemand proberen een hart onder de riem te steken, maar eigenlijk alleen nog maar meer beledigen.
Zal eens met jou dansen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
NOW MY BABY IS DANCINGGGGGG AND SHE'S DANCING WITH ANOTHER MANNNN
Hallo, ik ben niet voor niks langzaam aan het verdwijnen van FOK!. Heb nu waarvoor ik hier kwam dus doei!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Radicale ontkenning siert jullie niet.
Voor wie wel?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb ook geen lobi voor Birdman, Nicki Minaj en Lil Wayne.
Ik zie sowieso liever een foto van ons aller Sara dan van DV, die haar foto's net zo lang bewerkt tot ze er goed uitziet, terwijl ze in werkelijkheid amper knapper is dan Saraquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit.En die moderatie-damens maar quoten.
Mensonterend ten top.
Haha inb4 rage.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zie sowieso liever een foto van ons aller Sara dan van DV, die haar foto's net zo lang bewerkt tot ze er goed uitziet, terwijl ze in werkelijkheid amper knapper is dan Sara.
Maakt mij niet uit wat je hierna zegt, maar niemand kan dit meer van mij afnemen.. betrek dat op mijzelfquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
dWc, en ook een beetje voor mu tilapia broeder in du hood.
Oh zou Sabine wel doen, Sara niet. Hoevaak heb jij gefapt op die pic van haar in dropbox?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zie sowieso liever een foto van ons aller Sara dan van DV, die haar foto's net zo lang bewerkt tot ze er goed uitziet, terwijl ze in werkelijkheid amper knapper is dan Sara.
Wil een bericht van haar quoten in dit topic nuquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
DOE HETquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil een bericht van haar quoten in dit topic nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |