Ik kon uit een bericht opmaken dat ze 120 euro op zak had.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet wat voor nut het heeft om een 9-jarig meisje te beroven. Buiten het morele oogpunt natuurlijk, valt er toch gewoon niks te halen. Nou ja misschien een iPhone als je geluk hebt, maar toen ik 9 was liep ik niet echt met veel geld op zak.
Wat bedoel je er eigenlijk precies mee @ zich gedragen als een retard, je zegt het zo vaak?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat Birdman zich als een retard gedraagt staat los van zijn muziek swagangstertuna.
Zo dat is best veel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kon uit een bericht opmaken dat ze 120 euro op zak had.
Dat weet je zelf ook wel, tenzij jij je ook zo gedraagt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat bedoel je er eigenlijk precies mee @ zich gedragen als een retard, je zegt het zo vaak?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vasili Mikhailovich Blokhin (January 7, 1895 – February 3, 1955) was a Soviet Major-General who served as the chief executioner of the Stalinist NKVD under the administrations of Genrikh Yagoda, Nikolai Yezhov and Lavrenty Beria (after their respective falls from power, Yagoda and Yezhov were executed by Blokhin himself).
Hand-picked for the position by Joseph Stalin in 1926, Blokhin led a company of executioners that performed and supervised numerous mass executions during Stalin's reign, mostly during the Great Purge and World War II.[2]
He is recorded as having executed tens of thousands of prisoners by his own hand, including his killing of about 7,000 Polish prisoners of war during the Katyn Massacre in 1940,[2][3] making him the most prolific official executioner in recorded world history.[2][4]
Forced into a retirement following the death of Stalin, Blokhin died in 1955, officially by suicide.
Ik vind zulke methodes ook wel ludiek altijdquote:King Goujian's army was known for scaring its enemies before battle by forcing its front line, composed of criminals sentenced to death, to commit suicide by decapitating themselves.
Jaaa hoor, tijd om hier 10 posts te plaatsen dat hij een retard is heb je wel, maar één voorbeeld noemen heb je het weer te druk voor terwijl dat in even veel letters had gekund als deze post die je nu plaatstquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat weet je zelf ook wel, tenzij jij je ook zo gedraagt.Maar ben druk G, geen tijd.
Sickquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vasili Mikhailovich Blokhin (January 7, 1895 – February 3, 1955) was a Soviet Major-General who served as the chief executioner of the Stalinist NKVD under the administrations of Genrikh Yagoda, Nikolai Yezhov and Lavrenty Beria (after their respective falls from power, Yagoda and Yezhov were executed by Blokhin himself).
Hand-picked for the position by Joseph Stalin in 1926, Blokhin led a company of executioners that performed and supervised numerous mass executions during Stalin's reign, mostly during the Great Purge and World War II.[2]
He is recorded as having executed tens of thousands of prisoners by his own hand, including his killing of about 7,000 Polish prisoners of war during the Katyn Massacre in 1940,[2][3] making him the most prolific official executioner in recorded world history.[2][4]
Forced into a retirement following the death of Stalin, Blokhin died in 1955, officially by suicide.
Ook dat nog ja, supervaagquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet wat voor nut het heeft om een 9-jarig meisje te beroven. Buiten het morele oogpunt natuurlijk, valt er toch gewoon niks te halen. Nou ja misschien een iPhone als je geluk hebt, maar toen ik 9 was liep ik niet echt met veel geld op zak.
IJskoude kikker, even een paar duizend mensen zelf vermoordenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sickik denk dat hij naar de hel ging.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
IJskoude kikker, even een paar duizend mensen zelf vermoorden. Dat je er na een paar 100 ook zo'n handigheidje in hebt ontwikkeld enzo
.
Eensquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:53 schreef romenvangtje het volgende:
Waarom altijd zo sarcastisch en negatief tegenover sararaats
Ze is een lieve aardige vrouw en post leuke foto's. Laten we die in de fokrar even vergeten. [ afbeelding ]
Dat terzijde, 9/10 mensen hier klagen over aandacht hoererij maar sara krijgt amper positieve reacties op haar foto's en toch gaat ze door. Waarom? Omdat ze het leuk vindt om foto's te posten, ongeacht hoe je eruit ziet, net zoals vele anderen hier.
Niet iedereen is even aantrekkelijk, dat weten we. Maar verdient sara dit serieus?
Ze is een makkelijk doelwit hier op het forum en bewaar je grappige opmerkingen maar, ze heeft er al genoeg gelezen en wordt er ook niet vrolijker van.
Ik kan tientallen opmerkingen maken over dit maar iedereen snapt mijn punt wel.
Alvast mijn excuses als ik een rage begin hier, slowchat is uiteraard niet toegestaan maar ik vind dit gewoon onterecht voor sara.
Als je wat op te merken hebt ontvang ik het met liefde in mijn DM.
kusjekroel
Vond het zelf een walgelijke post. Beetje impliceren dat Chocolatebear en sararaats minder aantrekkelijk zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eensbeetje hetzelfde als op straat iemand met een handicap uitlachen.
Dan wie?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vond het zelf een walgelijke post. Beetje impliceren dat Chocolatebear en sararaats minder aantrekkelijk zijn.
quote:
Sowieso, mensen belachelijk maken terwijl je op FOK! zitquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eensbeetje hetzelfde als op straat iemand met een handicap uitlachen.
Waarom spreek je aldoor voor anderen? dat siert je niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sowieso, mensen belachelijk maken terwijl je op FOK! zit.
HALLO, WE ZIJN ALLEMAAL RETARDS!!!
Oneensquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gelieve je vragen niet rechtstreeks te stellen aan een FOK!mastodont. Vragen kunnen via dit formulier.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom spreek je aldoor voor anderen? dat siert je niet.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom spreek je aldoor voor anderen? dat siert je niet.
Radicale ontkenning siert jullie nietquote:
eens, dubbele retardatie voor wie het niet inzietquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Deal with itquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Radicale ontkenning siert jullie niet.
Bijna gekliktquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelieve je vragen niet rechtstreeks te stellen aan een FOK!mastodont. Vragen kunnen via dit formulier.
Nee, alleen Birdman en Nicki Minaj.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ziek, maar ijzersterk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Ik vind zulke methodes ook wel ludiek altijd.
Geloof je in een hel na de dood?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sickik denk dat hij naar de hel ging.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, alleen Birdman en Nicki Minaj.
Ik voel dWc's penis in mijn nek prikken omdat je hem in dit rijtje plaatst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |