kk noot.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag ik op tv, making of van een clip. Weet niet meer welke.
Fucking baas dat die zich als een retard uit, right. De rest wel ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is fucking baas, sinds z'n 14e miljonair, nu een half miljard, en nogsteeds de G uit New Orleans!
Da's hét praktijkvoorbeeld van schijt hebben hoe anderen over je denkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking baas dat die zich als een retard uit, right. De rest wel ja.
Al zijn ze allemaal slimmer dan einstein, ze zouden nog steeds gewoon harde klappen moeten krijgen voor al die poep die ze uitbrengen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Denken dat iemand die gesigned is bij Birdman aka #1 Stunna een retard is.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kk noot.
[..]
Fucking baas dat die zich als een retard uit, right. De rest wel ja.
Dat heeft die ook goed, maar hij blijft een retard.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's hét praktijkvoorbeeld van schijt hebben hoe anderen over je denken. Hij is toch al binnen, self made.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's hét praktijkvoorbeeld van schijt hebben hoe anderen over je denken. Hij is toch al binnen, self made.
Ik kan niet haten, miljoenen mensen die wereldwijd die albums kopen, concertkaartjes kopen, merchandise bestellen e.d. En daar bovenop nog geld vangen voor branding van auto's, drank etcquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Al zijn ze allemaal slimmer dan einstein, ze zouden nog steeds gewoon harde klappen moeten krijgen voor al die poep die ze uitbrengen.
Ik kan 'r wel een zeker respect voor opbrengen, maar tegelijkertijd vind ik het wel erg treurig dat al die shit zo succesvol is. Zeker aangezien ik van Lil Wayne en Nicki Minaj vindt, dat ze allebei echt wel dope kunnen rappen, maar als ze nu nummers uitbrengen ga ik er bij voorbaat al vanuit dat het toch kut is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan niet haten, miljoenen mensen die wereldwijd die albums kopen, concertkaartjes kopen, merchandise bestellen e.d. En daar bovenop nog geld vangen voor branding van auto's, drank etc.
Zij worden lachend en vooral feestend rijk.
Jammer dat hij Zyzz heeft vermoord, maar voor de rest natuurlijk een eindbaasquote:
Dat komt doordat de mensheid naar de kanker is G. Wat verkoopt beter; kunst of commerciële prut?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan 'r wel een zeker respect voor opbrengen, maar tegelijkertijd vind ik het wel erg treurig dat al die shit zo succesvol is. Zeker aangezien ik van Lil Wayne en Nicki Minaj vindt, dat ze allebei echt wel dope kunnen rappen, maar als ze nu nummers uitbrengen ga ik er bij voorbaat al vanuit dat het toch kut is.
Maar ja, het slaat aan en zij leven lekker dus op dat gebied more power to 'em.
Dat is geen feit. Heb je zijn Twitter-account gezien?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jammer dat hij Zyzz heeft vermoord, maar voor de rest natuurlijk een eindbaas!
Hahahaquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kanekrtering wat een wereld ookquote:Update 15.23 uur
Inmiddels hebben zich vier jongens bij de politie gemeld.
Het zou gaan om een 16-jarige, twee 17 jarige en een 18 jarige jongen uit Krimpen aan den Ijssel. De jongens zijn aangehouden en worden verhoort, zo laat Hart van Nederland weten.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is geen feit. Heb je zijn Twitter-account gezien?Al die Thaise meisjes.
Hij heeft het zelf toegegeven, hoortwitter:timsharky twitterde op maandag 03-12-2012 om 07:14:27@Danzy_17 did you kill Zyzz? Please say yes? @timsharky Yes i killed Zyzz.. Now what you going to do about it little fuck boy ?????? reageer retweet
Ik ben van mening dat we voor dit soort figuren gewoon een nieuwe Vasili Blokhin aan het werk moeten zetten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kanekrtering wat een wereld ookwat een figuren
op zo'n leeftijd een meisje van 9 bijna doodslaan... wat? hoe?
I CANTT
Wat gaat Vas met ze doen dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat we voor dit soort figuren gewoon een nieuwe Vasili Blokhin aan het werk moeten zetten.
Kneus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]Hij heeft het zelf toegegeven, hoortwitter:timsharky twitterde op maandag 03-12-2012 om 07:14:27@Danzy_17 did you kill Zyzz? Please say yes? @timsharky Yes i killed Zyzz.. Now what you going to do about it little fuck boy ?????? reageer retweet
.
Vasili Mikhailovich Blokhin (January 7, 1895 – February 3, 1955) was a Soviet Major-General who served as the chief executioner of the Stalinist NKVD under the administrations of Genrikh Yagoda, Nikolai Yezhov and Lavrenty Beria (after their respective falls from power, Yagoda and Yezhov were executed by Blokhin himself).quote:
Dat heb ik soms ook, maar ze werken natuurlijk niet met random producers en engineers in een studio, dus de beat is meestal wel gewoon lekker, en dat vind ik 1 van de belangrijkste dingen van een nummerquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:34 schreef Piye het volgende:
[..]
maar als ze nu nummers uitbrengen ga ik er bij voorbaat al vanuit dat het toch kut is.
Ja, dan moet je bij het publiek klagen, niet op de mensen die daarop inspelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat komt doordat de mensheid naar de kanker is G. Wat verkoopt beter; kunst of commerciële prut?
Dat Birdman zich als een retard gedraagt staat los van zijn muziek swagangstertuna.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook, maar ze werken natuurlijk niet met random producers en engineers in een studio, dus de beat is meestal wel gewoon lekker, en dat vind ik 1 van de belangrijkste dingen van een nummer. Qua tekst wil ik gewoon wordplay en grappige punchlines/methapors horen, dat lukt ze ook wel aardig
.
[..]
Ja, dan moet je bij het publiek klagen, niet op de mensen die daarop inspelen. Zo werkt het ook met Wilders in de politiek, of Eyeworks/whoever bij hersendodende TV-programma's.
Ik snap ook nog steeds niet wat voor nut het heeft om een 9-jarig meisje te beroven. Buiten het morele oogpunt natuurlijk, valt er toch gewoon niks te halen. Nou ja misschien een iPhone als je geluk hebt, maar toen ik 9 was liep ik niet echt met veel geld op zak.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kanekrtering wat een wereld ookwat een figuren
op zo'n leeftijd een meisje van 9 bijna doodslaan... wat? hoe?
I CANTT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |