Dat het bij een neg0rin staat wilt niet zeggen dat het bij jouw blanke huidje past.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb je haar gezien in de video van Hello Good Morning? Fuck.
Met Lil Wayne.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke? Ze heeft 3 singles uit nu ofzo. Bedoel je Freaks? Die is toch niet zo naakt vergeleken met Pharrell?
[..].
Door die 2 k's hequote:Op vrijdag 12 april 2013 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik loop daar altijd mee te kloten, terwijl je het al duidelijk hoort aan het woord.
Voorheen niet, maar ik heb het opgezocht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb je haar gezien in de video van Hello Good Morning? Fuck.
Meh dat is waar. Hoewel ik rood haar wel echt rockte, nog nooit zo veel sjans gehad als in die periode.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat het bij een neg0rin staat wilt niet zeggen dat het bij jouw blanke huidje past.
[..]
Met Lil Wayne.
Is dat zo.quote:
Klopt ja. Dat dacht ik net ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh dat is waar. Hoewel ik rood haar wel echt rockte, nog nooit zo veel sjans gehad als in die periode.Vriend van me legde dat als volgt uit "Het gaat niet om rood haar, het gaat om een blond meisje dat haar haar rood heeft geverfd. Daarmee straal je uit dat je in bent voor allerlei kinky shit."
Zag haar laatst in een making of... weer verliefd geworden.. srs not even kiddingquote:
Mi kankiquote:
Vond haar juist in die making of veel slimmer/businessvrouw over komen dan ik had verwachtquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze is wel een retard, of ze doet zich zo voor.
Ik zag haar bij de Graham Norton Show, wat een retard.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond haar juist in die making of veel slimmer/businessvrouw over komen dan ik ha verwacht
Zij is echt een eindbaas. Enige vrouw met wie ik ooit zou overwegen te trouwen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond haar juist in die making of veel slimmer/businessvrouw over komen dan ik had verwacht
Birdman a.k.a. #1 Tuna is ook een retard en met retard bedoel ik niet zijn hersencapaciteit, maar de manier waarop die zich uit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Denken dat iemand die gesigned is bij Birdman aka #1 Stunna een retard is.
Zag ik op tv, making of van een clip. Weet niet meer welke.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zag haar bij de Graham Norton Show, wat een retard.
Doe eens een link van die making of.
Ben je 11 ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zij is echt een eindbaas. Enige vrouw met wie ik ooit zou overwegen te trouwen.
Eindbaas sws. Vrouwen die hetero zijn maar overwegen met andere vrouwen te trouwenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zij is echt een eindbaas. Enige vrouw met wie ik ooit zou overwegen te trouwen.
Dat is fucking baas, sinds z'n 14e miljonair, nu een half miljard, en nogsteeds de G uit New Orleansquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Birdman a.k.a. #1 Tuna is ook een retard en met retard bedoel ik niet zijn hersencapaciteit, maar de manier waarop die zich uit.
kk noot.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag ik op tv, making of van een clip. Weet niet meer welke.
Fucking baas dat die zich als een retard uit, right. De rest wel ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is fucking baas, sinds z'n 14e miljonair, nu een half miljard, en nogsteeds de G uit New Orleans!
Da's hét praktijkvoorbeeld van schijt hebben hoe anderen over je denkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking baas dat die zich als een retard uit, right. De rest wel ja.
Al zijn ze allemaal slimmer dan einstein, ze zouden nog steeds gewoon harde klappen moeten krijgen voor al die poep die ze uitbrengen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Denken dat iemand die gesigned is bij Birdman aka #1 Stunna een retard is.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kk noot.
[..]
Fucking baas dat die zich als een retard uit, right. De rest wel ja.
Dat heeft die ook goed, maar hij blijft een retard.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's hét praktijkvoorbeeld van schijt hebben hoe anderen over je denken. Hij is toch al binnen, self made.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's hét praktijkvoorbeeld van schijt hebben hoe anderen over je denken. Hij is toch al binnen, self made.
Ik kan niet haten, miljoenen mensen die wereldwijd die albums kopen, concertkaartjes kopen, merchandise bestellen e.d. En daar bovenop nog geld vangen voor branding van auto's, drank etcquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Al zijn ze allemaal slimmer dan einstein, ze zouden nog steeds gewoon harde klappen moeten krijgen voor al die poep die ze uitbrengen.
Ik kan 'r wel een zeker respect voor opbrengen, maar tegelijkertijd vind ik het wel erg treurig dat al die shit zo succesvol is. Zeker aangezien ik van Lil Wayne en Nicki Minaj vindt, dat ze allebei echt wel dope kunnen rappen, maar als ze nu nummers uitbrengen ga ik er bij voorbaat al vanuit dat het toch kut is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan niet haten, miljoenen mensen die wereldwijd die albums kopen, concertkaartjes kopen, merchandise bestellen e.d. En daar bovenop nog geld vangen voor branding van auto's, drank etc.
Zij worden lachend en vooral feestend rijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |