Is dit nu wel echt? Vroeger had je zo'n geintje dat heette FUFME. Fuck U, Fuck Mequote:
1 t/m 3quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dit nu wel echt? Vroeger had je zo'n geintje dat heette FUFME. Fuck U, Fuck Me
Mee eens. Alleen jammer van het gezeik dat het op kan leveren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso van die iraans/turks/marokkaanse beauties
Doodzonde, jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen jammer van het gezeik dat het op kan leveren.
I did good?quote:
Spreek je uit ervaring?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen jammer van het gezeik dat het op kan leveren.
quote:
Holla!quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:01 schreef Murdera het volgende:
Ik heb nog nooit een turkse of marrokaanse dame gedaan.
Is dat niet de clip die niet vertoond mocht worden omdat er te veel naakt in zit?quote:
Ja.quote:
Nee, dat was de nieuwe van Nicki Minaj.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is dat niet de clip die niet vertoond mocht worden omdat er te veel naakt in zit?
Ik weet niet waarom maar ik loop daar altijd mee te kloten, terwijl je het al duidelijk hoort aan het woord.quote:
The fuck..quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja.Heb een tijdje een relatie met een Turks meisje gehad en met haar familie zelf had ik geen problemen of zo, die waren nog vrij verlicht zeg maar. Maar heb meermaals gehad dat ik met haar liep en jongens haar in het Turks gingen uitschelden.
Dat is ook stomquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja.Heb een tijdje een relatie met een Turks meisje gehad en met haar familie zelf had ik geen problemen of zo, die waren nog vrij verlicht zeg maar. Maar heb meermaals gehad dat ik met haar liep en jongens haar in het Turks gingen uitschelden.
Door haar overweeg ik echt m'n haar roze of blauw te verven. Haters kunnen haten, maar ik vind haar echt lekker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, dat was de nieuwe van Nicki Minaj.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is ook stom
[..]
Door haar overweeg ik echt m'n haar roze of blauw te verven. Haters kunnen haten, maar ik vind haar echt lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is ook stom
[..]
Door haar overweeg ik echt m'n haar roze of blauw te verven. Haters kunnen haten, maar ik vind haar echt lekker.
Maar ook Nicki Minaj ziet er met normaal haar veel beter uit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is ook stom
[..]
Heb je haar gezien in de video van Hello Good Morning? Fuck.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar ook Nicki Minaj ziet er met normaal haar veel beter uit.
Welke? Ze heeft 3 singles uit nu ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, dat was de nieuwe van Nicki Minaj.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |