Nee, wat wij elkaar geven blijft gewoon tussen ons.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, oké, dit wil je niet openbaar bespreken.
Zie DM.
Tegenwoordig loopt hij alleen nog maar met zijn eigen domheid te koop.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:55 schreef NotoireDomoor het volgende:
Mos Def? Die is toch al jaren niet meer rullevant? Die gozer bakt er niks meer van, zonde.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ik had een bommelding gedaan waardoor er vluchten uitvielen, had je me op 5 februari 2008 maar geen sukkel moeten noemen :$
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:55 schreef NotoireDomoor het volgende:
Mos Def? Die is toch al jaren niet meer rullevant? Die gozer bakt er niks meer van, zonde.
Vond hem in Italian Job wel leukquote:
Zie hier, een Notaris maakt zich bekend met het fenomeen 'snowballing'.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, wat wij elkaar geven blijft gewoon tussen ons.
*Nootarisquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zie hier, een Notaris maakt zich bekend met het fenomeen 'snowballing'.Fascinerend.
Ik ben er geen fan van.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zie hier, een Notaris maakt zich bekend met het fenomeen 'snowballing'.Fascinerend.
Daarom geeft het mij altijd voldoening om met feces geinfecteerde mannenzaad jou te bekogelen hehequote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom geeft het mij altijd voldoening om met feces geinfecteerde mannenzaad jou te bekogelen hehe
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom geeft het mij altijd voldoening om met feces geinfecteerde mannenzaad jou te bekogelen hehe
Wat is het gekste dat jij op seksueel gebied hebt gedaanquote:
Ik ga deze dinsdag even aanvragen en laat het opdragen aan mutsmeisje.quote:
Een keer gedaan na afloop van een first date. Ze was klaar met haar karweitje en ik dacht 'kom maar'.quote:
Gaat je vrij weinig aan. Iig minder gek dan wat 2NutZ allemaal uitspookt, ik vind poep niet zo opwindend.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wat is het gekste dat jij op seksueel gebied hebt gedaan?
Deze meid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gaat je vrij weinig aan. Iig minder gek dan wat 2NutZ allemaal uitspookt, ik vind poep niet zo opwindend.
Hey go easy on mequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gaat je vrij weinig aan. Iig minder gek dan wat 2NutZ allemaal uitspookt, ik vind poep niet zo opwindend.
Heb jij het nou ook over sperma met poep infecteren, of volg ik het niet meer?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een keer gedaan na afloop van een first date. Ze was klaar met haar karweitje en ik dacht 'kom maar'.
Ik? Not a single fuck was given. (nouja daarna wel)
Zij? Dolgelukkig en een respectboost met de force van 8 paar nieuwe schoenen.
Aanrader, dead srs.
Verder vind ik je wel lief hoorquote:
'vrij', subtiele relevante woordspelingquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Obsessed zijn door mutsmeisje terwijl je krullenmeisje nooit hebt gezienquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ga deze dinsdag even aanvragen en laat het opdragen aan mutsmeisje.
Dat voelt erg fijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Verder vind ik je wel lief hoor
Ik houd niet van krullen plus heb een enigszins 'abnormale' smaak qua vrouwen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Obsessed zijn door mutsmeisje terwijl je krullenmeisje nooit hebt gezien.
Cute.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |