Klopt, is iets te donker. Maarja, zomer-tan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De on point-heid van deze picca. Dat hoofd klopt gewoon precies, behalve de skin tone dan
.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De on point-heid van deze picca. Dat hoofd klopt gewoon precies, behalve de skin tone dan
.
Niets om je voor te schamen hoor, meidquote:
Hoeveel foto's gaan er rond dan? heb 1 gezien en die gebruikt dezelfde tactiek als Sinos haar foto die het meest bekend wasquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt, is iets te donker. Maarja, zomer-tan.
Bedankt hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen hoor, meid.
Inderdaad. Haarkleur is ook iets te donker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen hoor, meid.
Ik heb er een stuk of acht. Stuur die van Sinos eens, dan kan ik het beoordelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoeveel foto's gaan er rond dan? heb 1 gezien en die gebruikt dezelfde tactiek als Sinos haar foto die het meest bekend was
Zeer zeker nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt hoor.Neem aan dat DV's rage ook op mij van toepassing is.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of acht. Stuur die van Sinos eens, dan kan ik het beoordelen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteindelijk leek ze een beetje op een geep.
quote:
Te heet onder de voetenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:28 schreef Chloroform het volgende:
You guys.NU GA IK LEKKER WERKEN, gr gr.
Geen idee, ik weet niet hoe ze eruitziet.quote:
Persianpancakesquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haar tepels zijn trouwens net zo groot als haar neus. Wees dus niet verrast, dWc.
Zou van die mokkakleurige spenen weer dropsleutels maken!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haar tepels zijn trouwens net zo groot als haar neus. Wees dus niet verrast, dWc.
Echt niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet hoe ze eruitziet.
Wou al zeggen, docenten staan erom bekend foto's te delen waar ze later in hun carrière spijt van krijgenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:32 schreef Gridlok het volgende:
Hoezo hebben jullie geen foto's van chloroform?
Hahaha ja, vooral die met die penis.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou al zeggen, docenten staan erom bekend foto's te delen waar ze later in hun carrière spijt van krijgen.
Ik vond het wel knap dat er een hele aubergine in paste.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou al zeggen, docenten staan erom bekend foto's te delen waar ze later in hun carrière spijt van krijgen.
watquote:Relatie
getrouwd....maar....gescheiden
Volgens mij heb ik iets gemist.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vond het wel knap dat er een hele aubergine in paste.
Dat was een foto van MiVer denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vond het wel knap dat er een hele aubergine in paste.
Ok, waar?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:38 schreef Panzermaus het volgende:
Piep piep, #sosick. Heb nog steeds de sensatie dat ik doodga.
Kan niet wachten om thuis lekker naakt te douchen. Wil er misschien iemand duodouchen?
Ja hoor, wat kan er fout gaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:38 schreef Panzermaus het volgende:
Kan niet wachten om thuis lekker naakt te douchen. Wil er misschien iemand duodouchen?
Was je zelf anders ook mooi laat, als je dat al las toen je er nog niet was.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, ik las al dat het niets ging worden. Ik kan dinsdag niet, maar ik hoef die man ook niet meer zo nodig te zien na al die verhalen te hebben gelezen.
Ja jonge, als ik jou dinsdag niet zie breek ik heel de tent af daar.quote:
Acht uur.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Was je zelf anders ook mooi laat, als je dat al las toen je er nog niet was.![]()
Whut. Ze kwamen pas net voor elf uur met de mededeling dat ie niet meer kwam.quote:
Komt u maar naar mijn penthouse.quote:
Zo experimenteel ben ik dan ook weer niet aangelegd.quote:
Samen in bad gaan is toch veel leuker!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:38 schreef Panzermaus het volgende:
Hoop bischierige vibes in deze SC.quote:
Ze wisten het al een stuk langer, even wat baromzet proberen te genereren, hè.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Whut. Ze kwamen pas net voor elf uur met de mededeling dat ie niet meer kwam.
In Grunnacity?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Komt u maar naar mijn penthouse.ATOMIC_FUCK schenkt wel drinken voor je in.
[..]
Zo experimenteel ben ik dan ook weer niet aangelegd.Verder zit er een soap-dispenser aan de muur.
Maar damn brahs, stel het eens voor. Dat je *nu* naar de douche kan lopen en daar is dan een kleine chick met zachte appelboobies en een rond & pront kontje, beetje spetteren en aan je Herculean body zitten terwijl je haar optilt en haar op haar voorhood en hals kust.#suckerforgirls #justaboy
Valt wel mee, maar iedereen wil Panzermaus gewoon.. stomme feromonenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Samen in bad gaan is toch veel leuker!
[..]
Hoop bischierige vibes in deze SC.
fixedquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Komt u maar naar mijn penthouse.ATOMIC_FUCK schenkt wel drinken voor je in.
[..]
Zo experimenteel ben ik dan ook weer niet aangelegd.Verder zit er een soap-dispenser aan de muur.
Maar damn brahs, stel het eens voor. Dat je *nu* naar de douche kan lopen en daar is dan een kleine chick met zachte appelboobies en een rond & pront kontje, beetje spetteren en aan je Herculean body zitten terwijl je haar optilt en haar op haar clithood en hals kust.#suckerforgirls #justaboy
Je vuist erin stoppen en tillen maarquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Flink gespierde boy moet je zijn om een meisje zo ver opgetild te krijgen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Flink gespierde boy moet je zijn om een meisje zo ver opgetild te krijgen.
Kan PM wel.quote:
PZ?quote:
MOTHERFUCKERS.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze wisten het al een stuk langer, even wat baromzet proberen te genereren, hè.
https://www.facebook.com/melkwegamsterdam/posts/10152267269215995
Lees de reacties hier maar.
Moest lachen.quote:Waarom was dit pas om 11 uur bekend? Het is niet alsof het vijf minuten fietsen is vanaf Heathrow ofzo.
Moest ook lachen, edoch feels.quote:Zoveelste concert in de melkweg dat niet goed ging. Kome ze bij jullie ooit wel eens op tijd of opdagen? 2 uur reizen 1 uur in de rij voor de jassen en om 23.00 doodleuk vertellen dat hij niet komt dus de laatste trein naar huis gemist. THX TO EVERYBODY FROM THE MELKWEG fuckerrs
foutje. Beetje weinig slaap gehad. rond half 5 vond de onderbuur het leuk om hard muziek te gaan draaien.quote:
Vanwaar dit in ene zomaar uit het niets?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:51 schreef Gorzalka het volgende:
Ey 2NutZ, heb jij nog wat aidsremmers liggen? Dan kom ik zo even langs.
Aii lastig, dan heb je dat soort dingen idd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
foutje. Beetje weinig slaap gehad. rond half 5 vond de onderbuur het leuk om hard muziek te gaan draaien.
ik had een bommelding gedaan waardoor er vluchten uitvielen, had je me op 5 februari 2008 maar geen sukkel moeten noemen :$quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:50 schreef krioro het volgende:
[..]
MOTHERFUCKERS.
[..]
Moest lachen.
[..]
Moest ook lachen, edoch feels.
Die band was wel echt tof trouwens.
Oh, oké, dit wil je niet openbaar besprekenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanwaar dit in ene zomaar uit het niets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |