Ja, ik vind het zelf ook heel normaal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik houd over het algemeen juist van wat getintere meisjes, maar een echt bleke huid vind ik ook erg mooi hoor. Dat is zeker niet raar, is eeuwenlang juist een schoonheidsideaal geweest.
neu. Gewoon tzelfde, maar dan iets donkerder ofzo. Of misschien met wat highlights, weet ik t.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal hanekammetje laten staan voor je
[..]
Beter ga jij je mooie lokken er ook niet afhalen neeHeb Ado's rug in deze
Oeh, al kleur in gedachten?
Klopt.. Nasty imoquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelf ook heel normaal.
Net als het feit dat ik dit erg aantrekkelijk vind:
[ afbeelding ]
Waar de meeste mensen het op de een of andere manier niet mee eens zijn.
Kom wel kijken :$quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
neu. Gewoon tzelfde, maar dan iets donkerder ofzo. Of misschien met wat highlights, weet ik t.
Trying to be a better person every day.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij bent net zo erg als de mensen op wie je afgeeft, WALGELIJKE MAN.
Nee kende ik nog niet. En hoewel ik niet op grote konten val (en niet echt op blond), ziet dit er op het eerste gezicht zeker niet slecht uit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ken je Charlotte Stokely?
Heeft nog een goede kont ook.
[ afbeelding ]
ik vindhet ook echt lelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt.. Nasty imo
[..]
Kom wel kijken :$
hellowquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ken je Charlotte Stokely?
Heeft nog een goede kont ook.
[ afbeelding ]
Hehe nee dat vind ik dan weer totaal niks. Sowieso liever iemand met een maatje te veel dan met een afgetraind lijf voor mij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Vind er gewoon helemaal niks vrouwelijks meer aan, afgezien van het feit dat ze waarschijnlijk een vagijn heeftquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe nee dat vind ik dan weer totaal niks. Sowieso liever iemand met een maatje te veel dan met een afgetraind lijf voor mij.
Oh, zoenen nadat je in haar mond gekomen bent? Volgens mij vinden mannen dat of ontzettend geil of ultiem goor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee man, gewoon cummies. Zo'n groot verschil met gewoon zoenen is het eigenlijk ook niet.
'waarschijnlijk'quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:39 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
[..]
Vind er gewoon helemaal niks vrouwelijks meer aan, afgezien van het feit dat ze waarschijnlijk een vagijn heeft
Je weet het niet JB, leven kan je naar verrassenquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind er gewoon helemaal niks vrouwelijks meer aan, afgezien van het feit dat ze waarschijnlijk een vagijn heeft
ik vind het ultiem goor in elk geval.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh, zoenen nadat je in haar mond gekomen bent? Volgens mij vinden mannen dat of ontzettend geil of ultiem goor.
Uit een glas ook echtquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het ultiem goor in elk geval.
Ik ben er best voor in om veel te proberen, maar sperma uit een glas ofzo krijg ik echt de kriebels van![]()
Da's mooi.. Ik zou r mijn bed uittrappen iig (als ik dat uberhaupt voor elkaar krijg bij zo'n spierbundel that is), sue me :$quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's mooi.. Ik zou r mijn bed uittrappen iig (als ik dat uberhaupt voor elkaar krijg bij zo'n spierbundel that is), sue me :$
Nou ja van wat ik zie heeft ze nog wel gewoon een vrouwelijk hoofd, maar voor de rest vind ik het echt niks. Ik vind een sixpack bij een vrouw al te ver gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:39 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
[..]
Niks mis met een beetje buikquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ja van wat ik zie heeft ze nog wel gewoon een vrouwelijk hoofd, maar voor de rest vind ik het echt niks. Ik vind een sixpack bij een vrouw al te ver gaan.
Sowieso lijkt het me awkward voor een man als je chick meer spieren heeft dan jijquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ja van wat ik zie heeft ze nog wel gewoon een vrouwelijk hoofd, maar voor de rest vind ik het echt niks. Ik vind een sixpack bij een vrouw al te ver gaan.
Ga je niet sue-en hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's mooi.. Ik zou r mijn bed uittrappen iig (als ik dat uberhaupt voor elkaar krijg bij zo'n spierbundel that is), sue me :$
Ze heeft lang niet zoveel spiermassa als ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me awkward voor een man als je chick meer spieren heeft dan jij
jawel, dat vind ik dan weer geen probleem, maar twee vrouwen die sperma in elkaars mond laten lopen, of sperma uit een glas drinken ofzo, vind ik echt zó smerig...quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uit een glas ook echtVind je in je mond komen dan ook not done?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |