Dacht t niet vriendquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hallo, ik ben niet voor niks langzaam aan het verdwijnen van FOK!. Heb nu waarvoor ik hier kwam dus doei!
ik ook, datwordt totaal noet gewaardeerd hierquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik houd niet van krullen plus heb een enigszins 'abnormale' smaak qua vrouwen.
Abnormale smaak? Nu maak je me nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik houd niet van krullen plus heb een enigszins 'abnormale' smaak qua vrouwen.
Straks zitten ze alleen nog maar bij elkaar en ben jij twee vrienden in één klap kwijt, wowquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook, datwordt totaal noet gewaardeerd hier
Depressief geworden door je gedachtengang.. Lijerquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Straks zitten ze alleen nog maar bij elkaar en ben jij twee vrienden in één klap kwijt, wow.
Ben je dronken?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, ik word dan wel je vriend en ik sta garant voor SUPERVEEL FUN.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Depressief geworden door je gedachtengang.. Lijer
Mag ik dan m'n hoofd op je schoot leggen? No pun :$quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mja, ik word dan wel je vriend en ik sta garant voor SUPERVEEL FUN.
Euh...quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Straks zitten ze alleen nog maar bij elkaar
ja lkkr pype :$quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik dan m'n hoofd op je schoot leggen? No pun :$
LOL GET A LIFEquote:
dqod heeft altijd 4ebe nog....en mijquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Straks zitten ze alleen nog maar bij elkaar en ben jij twee vrienden in één klap kwijt, wow.
Ik weet het meid. We laten ons niet van de wijs brengen verdorie!quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moeilijk te beschrijven aangezien er wel een aantal verschillende types zijn die ik aantrekkelijk vind, maar ik houd bijvoorbeeld van een bleke huid. Schijnt gek te zijn als ik de reacties hier moet geloven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Abnormale smaak? Nu maak je me nieuwsgierig.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:16 schreef BobbyB het volgende:
Maar nee Chris, dat zou ik nooit laten gebeuren!
Mag my wel pype :$quote:
Watquote:
nee, ben gewoon nietzo goed in typen op dit ding.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Moeilijk te beschrijven aangezien er wel een aantal verschillende types zijn die ik aantrekkelijk vind, maar ik houd bijvoorbeeld van een bleke huid. Schijnt gek te zijn als ik de reacties hier moet geloven.
So so veel lobi manggg :$quote:
ik houd van kort haar en sproeten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Mag my wel pype :$
Oh en JB, zoveel moeite heb ik nog niet met die ene vrouw die je laatst posttttttte hoor
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik weet het meid. We laten ons niet van de wijs brengen verdorie!
[..]
Moeilijk te beschrijven aangezien er wel een aantal verschillende types zijn die ik aantrekkelijk vind, maar ik houd bijvoorbeeld van een bleke huid. Schijnt gek te zijn als ik de reacties hier moet geloven.
sofiequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op Sophie.
wat is lobi¿quote:
Zal ik t afscheren voor je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd van kort haar en sproeten.
Beetje boyisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |