Dan sowieso.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kweenie, misschien post ik hier al te lang, waardoor ik juist slechter zou durven dan naar andere meets
Wellicht samen met jou wel natuurlijk dushi :$
In een achterhoek.. grunnaquote:
Doe ik nog steeds op haar pic... bewaardquote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft ze wel heel lang gehad. Veel op afgetrokken destijds
Nou yay centraal hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef wise het volgende:
[..]
altijd utrecht omdat het lekker centraal ligt. Stairway ect
quote:
preciesquote:Op donderdag 11 april 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In een achterhoek.. grunna
Dus weet wel, voor mij is niks centraal maar voor paar gekke mensen ga ik niet zover en onderdak regelen en shit.
[..]
Doe ik nog steeds op haar pic... bewaard
[..]
Nou yay centraal hoor
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef wise het volgende:
[..]
altijd utrecht omdat het lekker centraal ligt. Stairway ect
Pics van jizz op m'n fotoquote:Op donderdag 11 april 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus weet wel, voor mij is niks centraal maar voor paar gekke mensen ga ik niet zover en onderdak regelen en shit.
[..]
Doe ik nog steeds op haar pic... bewaard
[..]
Nou yay centraal hoor
Voor jou wel tochquote:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank u wel voor dit geweldige compliment.. Als ik ooit nog eens mee mag doen met ze zorg ik ervoor dat jij mag kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja snap ik ook wel een beetje. Utrecht is voor mij nog vrij dichtbij en mocht het nodig zijn kan ik uitwijken naar m'n zus voor een slaapplek.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik kom sowieso niet graag in utrechtquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!Uiteraard is het echt waar, ik spreek veelal de waarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Maak vanavond 1 voor je.. heb mijn dqod-geurkaas-rozeblaadjes-avond ingeplandquote:
Het interesseert mij echt geen neuk waar ik komquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Oh myquote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maak vanavond 1 voor je.. heb mijn dqod-geurkaas-rozeblaadjes-avond ingepland
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Zocht dat mooie gifje laatst nog weer, die ene dat ze dr bed ofzo in springt.. Kon niet vinden.. Leven kapot
Jij komt nergens graag toch? met uitzondering van je computerkamerquote:
Werd er toen gevingert?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben 1 keer op een mini sc meeting geweest dat was leuk.
OMG KOM IN MIJN ARMEN HELD :$quote:
WAJOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij komt nergens graag toch? met uitzondering van je computerkamer
Ik doe alleen aan meets met max 3 personen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben 1 keer op een mini sc meeting geweest dat was leuk.
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is dit van dqod dr verjaardagsfeestje?
Wil ook wel ergens anders komen?quote:
quote:
Ah balen we waren volgens mij precies met 4 of 5.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan meets met max 3 personen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het interesseert mij echt geen neuk waar ik komowh you naughty girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Mag wel in mijn artiesteningang :$quote:
quote:
computerkamer hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij komt nergens graag toch? met uitzondering van je computerkamer
Zaterdag?quote:
quote:
Is goed, maar niet knoeien naar voren eh :$quote:
Ja dan raak ik niet zwanger iksdeej ;$quote:
Als jullie ook komen, en dan ook echt komen, zouden er misschien wel meer SC'ers komen. Er is al een whatsapp groep van zo'n 10 man (zit ik niet in, heb geen smartphone), verschillende van de mensen die komen hebben al 1 of 2 anderen gemeet en komen samen. Dit gaat echt sowieso door, al komt inderdaad 70% niet, dan nog zijn er toch een aantal mensen. Dus ja, ik zou zeggen denk er eens over na.quote:
Bobby en ik komen altijd.. Simultaan ook.. No pun natuurlijk :$quote:Op donderdag 11 april 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jullie ook komen, en dan ook echt komen, zouden er misschien wel meer SC'ers komen. Er is al een whatsapp groep van zo'n 10 man (zit ik niet in, heb geen smartphone), verschillende van de mensen die komen hebben al 1 of 2 anderen gemeet en komen samen. Dit gaat echt sowieso door, al komt inderdaad 70% niet, dan nog zijn er toch een aantal mensen. Dus ja, ik zou zeggen denk er eens over na.
Dit is het topic:
KLB / KLB-meet 2013
Oh je hebt er dus wel over nagedacht. Je bewijst hier toch wel weer dat jij een heel verantwoordelijk meisje bent.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja dan raak ik niet zwanger iksdeej ;$
Ik ken echt helemaal niemand van de mensen die gaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jullie ook komen, en dan ook echt komen, zouden er misschien wel meer SC'ers komen. Er is al een whatsapp groep van zo'n 10 man (zit ik niet in, heb geen smartphone), verschillende van de mensen die komen hebben al 1 of 2 anderen gemeet en komen samen. Dit gaat echt sowieso door, al komt inderdaad 70% niet, dan nog zijn er toch een aantal mensen. Dus ja, ik zou zeggen denk er eens over na.
Dit is het topic:
KLB / KLB-meet 2013
Sowieso, je moet gewoon heel erg uitkijken met piemolz, vooral tegenwoordigquote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh je hebt er dus wel over nagedacht. Je bewijst hier toch wel weer dat jij een heel verantwoordelijk meisje bent.
Ik ook niet. op een enkeling naquote:Op donderdag 11 april 2013 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken echt helemaal niemand van de mensen die gaan.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bobby en ik komen altijd.. Simultaan ook.. No pun natuurlijk :$
Misschien moet ik de koffie wegzetten
Je kent mij toch dushi?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken echt helemaal niemand van de mensen die gaan.
Ken alleen Haan33 van naamquote:
Wie ben jij dat Bobby je kent? VERTEL HET MEquote:
Ik ben Piye, Koning van Kush, zoon van Kashta en vereniger van hoog en laag Egypte.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie ben jij dat Bobby je kent? VERTEL HET ME
"Maagden komen niet in aanmerking"quote:Op donderdag 11 april 2013 13:33 schreef Silentalarm het volgende:
Trouwens, ik mag geen soatest doen van de soatest site
Ik heb geen soatest nodig.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:33 schreef Silentalarm het volgende:
Trouwens, ik mag geen soatest doen van de soatest site
Ja maarquote:Op donderdag 11 april 2013 13:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben Piye, Koning van Kush, zoon van Kashta en vereniger van hoog en laag Egypte.
haha.quote:
Piemolz zijn vies, komt vies spul uit xD en soms zit er zo'n wit kaasrandje aan :$quote:Op donderdag 11 april 2013 13:33 schreef Silentalarm het volgende:
Ik dacht nu we het toch over piem0lz hebben.![]()
![]()
Gleufjes met stollingenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Piemolz zijn vies, komt vies spul uit xD en soms zit er zo'n wit kaasrandje aan :$
Gleufjes galore
Geen idee nooit soa gehad.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
haha.
Nee maar als je een afspraak wilt maken zeg maar online dan moet je wat vragen invullen en dan kan ik dus geen afspraak maken?
:/ Heeft Tammi weer zitten roddelen bij jou over mij?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Piemolz zijn vies, komt vies spul uit xD en soms zit er zo'n wit kaasrandje aan :$
Gleufjes galore
Watquote:Op donderdag 11 april 2013 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gleufjes met stollingen
[..]
Geen idee nooit soa gehad.
Jij bent t wel met me eens lekkere krulboiii van mequote:
Oh meost even aanhaken op de witte randjesquote:Op donderdag 11 april 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat
[..]
Jij bent t wel met me eens lekkere krulboiii van me
Je wil mijn Bastet zien? Die kan ik niet helemaal plaatsen.quote:
En ze hebben de nare eigenschap het denken van je hersens over te willen nemen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:34 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/26[spoiler][/spoiler]3685]Dqod[/url] het volgende:
[..]
Gleufjes galore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En ze hebben de nare eigenschap het denken van je hersens over te willen nemen.Idd!! Daarom een goeie natte la u_uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje jammer, ditquote:Op donderdag 11 april 2013 13:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Je wil mijn Bastet zien? Die kan ik niet helemaal plaatsen.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Oh.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
Met je kutedit, Bobby.. Nee, ik weet alles togggg
Doe normaal joh :Squote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Is goed, maar niet knoeien naar voren eh :$
wat wat watquote:Op donderdag 11 april 2013 13:39 schreef Dqod het volgende:
Ik heb L0t nog heul niet gefeliciteerd.. GEFELICITEERD L0T!!!!!!!!!!
Ok ok vooruit.. Nicequote:Op donderdag 11 april 2013 13:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laat mij blij zijnik lees net dat ik 3% loonsverhoging krijg met terugwerkende kracht
Ik las iets, een aantal topics terugquote:
Zeker weer vieze praatjes?quote:
Dat maak ik zelf wel uit jah?!! Er zijn geen nette jongens in deze SC godverkutquote:Op donderdag 11 april 2013 13:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Zeker weer vieze praatjes?Ik ben een nette jongen godverdomme.
Pardon?!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:43 schreef Dqod het volgende:
Er zijn geen nette jongens in deze SC godverkut
quote:
Ditquote:
Laat me niet lachen mannetjequote:
Jij bent nog wel enigszins degelijk, maar dat spanken we er wel even uitquote:
Beter in het wc-hok.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit jah?!! Er zijn geen nette jongens in deze SC godverkutMeisjes/vrouwen evenmin.. BEGREPEN? OF ZIE IK JE ZO ACHTER T FIETSENHOK!!!
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent nog wel enigszins degelijk, maar dat spanken we er wel even uit
quote:
Oh no he didn't :$quote:
Nee, dat was iets met nekjes bijna knakkenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wiejo :s is dit wat ook met bobby is gebeurd?
Laters.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:47 schreef Silentalarm het volgende:
Oke nu ga ik echt iets doen anders wordt het echt niks.
Ajuus.
Ok succesquote:Op donderdag 11 april 2013 13:47 schreef Silentalarm het volgende:
Oke nu ga ik echt iets doen anders wordt het echt niks.
Ajuus.
Ik neem een Bubbanegort mee, just in case :$quote:
Mild is minderquote:Op donderdag 11 april 2013 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!
[..]
Oh no he didn't :$
[..]
Nee, dat was iets met nekjes bijna knakkenDus je komt er nog mild vanaf
WOW!! In b4 Bobbyragequote:Op donderdag 11 april 2013 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mild is minderhou wel van niet-mild.
Vind die chick in die clip veel spanger dan Taylor Swift
Eehm ja je kan nooit genoeg Bubbanegorts hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik neem een Bubbanegort mee, just in case :$
Vertrouw het niet meer :$
Je bent zelf een lekkertjequote:Op donderdag 11 april 2013 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
WOW!! In b4 Bobbyrage
Nou, dan zorg ik wel voor een hardere aanpak lekkertje
Ik bedoel maar, wist wel dat je t zou begrijpen :$quote:Op donderdag 11 april 2013 13:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Eehm ja je kan nooit genoeg Bubbanegorts hebben.
Walgelijke mannen in deze SC.. Zou me bijna bekeren, zo lekkahquote:Op donderdag 11 april 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent zelf een lekkertjeen pak mijn hardheid maar aan, ja hehe
Oh, ik rage wel ff voor Bobby btwquote:Op donderdag 11 april 2013 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mild is minderhou wel van niet-mild.
Vind die chick in die clip veel spanger dan Taylor Swift
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt de grootste janksmoel van de SC. Kanker toch een eind op, kutjong.
Wat Bobbyrage?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
WOW!! In b4 Bobbyrage
Nou, dan zorg ik wel voor een hardere aanpak lekkertje
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh, ik rage wel ff voor Bobby btw
[..]
Shit heyquote:Op donderdag 11 april 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh, ik rage wel ff voor Bobby btw
[..]
Zou je zwanger maken om bij mij te biljvenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, wist wel dat je t zou begrijpen :$
[..]
Walgelijke mannen in deze SC.. Zou me bijna bekeren, zo lekkah
Tammi staat daar boven jaquote:Op donderdag 11 april 2013 13:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat Bobbyrage?Ik vind zoveel chicks spanger dan Taylor.
quote:
Wat een held eh.. Vind t wel erotiserend, een boze Bobbyquote:Op donderdag 11 april 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shit heydit van bobby?
![]()
[..]
Zou je zwanger maken om bij mij te biljven
Heel onnatuurlijk iddquote:Op donderdag 11 april 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tammi staat daar boven ja
[..]
[..]
Wat een held eh.. Vind t wel erotiserend, een boze Bobby
Hoeft niet hoor, blijf altijd in je hartje bby :$
Dat.. En vergeet de duivelskinderen nietquote:Op donderdag 11 april 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heel onnatuurlijk idd
En dat is erg fijn, scheelt een hoop luiers!
dit dus.quote:
ik zal jou eens vergetenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat.. En vergeet de duivelskinderen niet
Ik heb wel ergere dingen gezegd in deze SC hoorquote:
Quotes van de ergere dingenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere dingen gezegd in deze SC hoor
Nooit zo erg als Jordeeeh, dat dan weer niet
Oh ja?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere dingen gezegd in deze SC hoor
Nooit zo erg als Jordeeeh, dat dan weer niet
Hoezo? mijn angelness heft jouw devilness met gemak opquote:Op donderdag 11 april 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat.. En vergeet de duivelskinderen niet
Denk je? Ben jij dan het heldere licht die mij weer op het goede pad zet?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja?onwerkelijk.
Jordeeeh ken ik niet.
[..]
Hoezo? mijn angelness heft jouw devilness met gemak op
Vanaf deze post: KLB / [KLB SC #1046] Moi je m'appelle Lolitaquote:Op donderdag 11 april 2013 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja?onwerkelijk.
Jordeeeh ken ik niet.
In jou geval zijn er meerdere heldere lichten nodig, schatjequote:Op donderdag 11 april 2013 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk je? Ben jij dan het heldere licht die mij weer op het goede pad zet?IS THAT REALLY YOU?!!!
But I like it here, it's nice in here, I get everything for freequote:Op donderdag 11 april 2013 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In jou geval zijn er meerdere heldere lichten nodig, schatjemaar ik ben er wel 1 van. Doe je voordeel er mee
![]()
Gvd zegquote:Op donderdag 11 april 2013 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vanaf deze post: KLB / [KLB SC #1046] Moi je m'appelle Lolita
Dan red je je er maar meequote:Op donderdag 11 april 2013 14:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
But I like it here, it's nice in here, I get everything for free
quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou er niet van wanneer users dit soort denigrerende opmerkingen maken over mijn mannelijkheid.. Dat vind ik irritant
quote:
Die post is helemaal niet relevant als reactie op mijn post :squote:
Nee, hij was perfect al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 11 april 2013 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die post is helemaal niet relevant als reactie op mijn post :s
Maar ik accepteer het maar en bij dezen mijn welgemeende excuses dan
Dat waren nog eens tijden, niet?quote:
Zou er niet over aarzelen en gewoon ook op mijn knieen gaan ook nogquote:Op donderdag 11 april 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, hij was perfect al zeg ik het zelf
Vooruit, ik vergeef het je.. Op je knietjes
[..]
Dat waren nog eens tijden, niet?
En er zijn koekjes hoor ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
But I like it here, it's nice in here, I get everything for free
Weet ikquote:Op donderdag 11 april 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou er niet over aarzelen en gewoon ook op mijn knieen gaan ook nog
Btw als je die oude topics leest, en dan reacties van emimich, ananas, krentebol etc. dan lees ik gewoon reacties van chris, chloro, sinos e.d.zijn gewoon allemaal dezelfde personen man
Kasten vol, zeg ik je.. KASTEN VOL PIYE!!!quote:
Dat soort lui ook echt wel, die zijn dik verslaafd aan FOK! man. En helemaal als je zo lang doet alsof je iemand anders bent dan stop je niet zomaar door een ban hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet ik
HeheheheVraag me af of krentebol heel stiekem nog onder ons is
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kasten vol, zeg ik je.. KASTEN VOL PIYE!!!
hahahahaquote:Op zondag 15 maart 2009 05:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ga fucking huilen dan, achterlijke kankerslet.
kneusje was dat zeg. De teringquote:
Wil je daar niet mee spotten? Ben ik ook hoorquote:
Chocolate chip, van die wafels met poedersuiker (of coke, whatever, same difference), gevulde koeken, appelkoeken, bastognes, roze koeken, nog iets, oreo's, nog iets anders, en van die cupcakedingen met gele vullingquote:
Ik ben niet geinteresseerd in je psyche, bbyquote:Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je daar niet mee spotten? Ben ik ook hoor
Als je eens wist wie ik werkelijk was
[..]
Chocolate chip, van die wafels met poedersuiker (of coke, whatever, same difference), gevulde koeken, appelkoeken, bastognes, roze koeken, nog iets, oreo's, nog iets anders, en van die met gele vulling
Overduidelijk, jaquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Chocolate chip, van die wafels met poedersuiker (of coke, whatever, same difference), gevulde koeken, appelkoeken, bastognes, roze koeken, nog iets, oreo's, nog iets anders, en van die met gele vulling
O maak me gek.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Weet je zeker? Je komt er niet zonder oorlogswonden vanaf he?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben niet geinteresseerd in je psyche, bbymeer in je lekkere lijf
[..]
Overduidelijk, ja
Kom om 17.30 langs kantoor dushi :$quote:Op donderdag 11 april 2013 14:12 schreef Piye het volgende:
[..]
O maak me gek.![]()
Waar kan ik me aanmelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Geeft niet, ik heb jodiumquote:Op donderdag 11 april 2013 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet je zeker? Je komt er niet zonder oorlogswonden vanaf he?
Labiel to tha max
[..]
Kom om 17.30 langs kantoor dushi :$
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu ga ik m'n broek aantrekken en werken, latahhh![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
OkGelukkig heb je een goed gifje geplaatst die mij de rest van de dag vermaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu ga ik m'n broek aantrekken en werken, latahhh![]()
![]()
![]()
Werkse !!* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Waar is het kantoor? Het midden van de aarde?quote:
:$ bustedquote:Op donderdag 11 april 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet ik
HeheheheVraag me af of krentebol heel stiekem nog onder ons is
![]()
zohe dat zijn mooie wandelende takkenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit noemen ze dan modellen![]()
dafuq?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Die asian haar ogen staan niet waterpas manquote:Op donderdag 11 april 2013 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dafuq?
alleen die asian ziet er nog enigszins doable uit
Krijg nou het rasborakaldumakulata-virusquote:Op donderdag 11 april 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
die vind ze te dikquote:Op donderdag 11 april 2013 14:21 schreef gianni61 het volgende:
al zal wd ze waarschijnlijk wel mooi vinden
Negerin op 1 inderdaad, blonde op 2, asian 3 en die andere staat ergens op 10.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die asian haar ogen staan niet waterpas mandie blacka is de enige met redelijke uiterlijkheden vind ik.
Maar snap wat je bedoeld.
ja, oke, maar ten opzichte van die 2 blanke is ze toch wel een topperquote:Op donderdag 11 april 2013 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die asian haar ogen staan niet waterpas mandie blacka is de enige met redelijke uiterlijkheden vind ik.
Maar snap wat je bedoeld.
Valt niet over te discussieren iddquote:Op donderdag 11 april 2013 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke, maar ten opzichte van die 2 blanke is ze toch wel een topper
Vind die rechter wel leuk.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kanquote:
Wtf, als je daarmee tongt moet je of een eind uit elkaar gaan staan of kokhalzen.quote:
Chai niet, denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, als je daarmee tongt moet je of een eind uit elkaar gaan staan of kokhalzen.
Kan wel je baarmoederhals likken.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, als je daarmee tongt moet je of een eind uit elkaar gaan staan of kokhalzen.
Benieuwd of ze morgen ook gelijk gaat postenquote:
denk het welquote:Op donderdag 11 april 2013 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Benieuwd of ze morgen ook gelijk gaat posten
dun en crackhoofdenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
die is groter dan menig fok lullenquote:
wat lees ik¿quote:Op donderdag 11 april 2013 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke, maar ten opzichte van die 2 blanke is ze toch wel een topper
weet ik veel?quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik veel?
tevensIk HOOR het haar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Hannah?quote:
omdat ze blank is zekerquote:
Niets speciaals, wel leuk. Beetje dingetje achtig van harry potterquote:
quote:
daarom juistquote:Op donderdag 11 april 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niets speciaals, wel leuk. Beetje dingetje achtig van harry potter
Akkoord danquote:
boeie... Nog steedsquote:Op donderdag 11 april 2013 15:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Terecht.
[ afbeelding ]
Er ontbreekt iets aan de achterkant.
wat?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
boeie... Nog steeds
also,
[ afbeelding ]
Vrouwen zonder kontquote:Op donderdag 11 april 2013 15:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Terecht.
[ afbeelding ]
Er ontbreekt iets aan de achterkant.
Nee, dat ook niet nee. Al is er wel een zekere trend te herkennen, die samenvalt met de huidskleur. Lichtgetinte meisjes hebben vaak ook een goede kont.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouwen zonder kont
Daar hoef je trouwens niet perse donker voor te zijn hoor.
Dat wel, maar ja ik val niet zo op donker/licht getint. Val meer op van die meisjes zoals Stoya alleen dan wel iets voller.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet nee. Al is er wel een zekere trend te herkennen, die samenvalt met de huidskleur. Lichtgetinte meisjes hebben vaak ook een goede kont.
Ja dat vind ik ook wel mooi, dat hele bleke. Verder val ik toch op wat meer getint, maar sowieso elke groep heeft mooie meisjes en die mogen mij allemaal bellen.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat wel, maar ja ik val niet zo op donker/licht getint. Val meer op van die meisjes zoals Stoya alleen dan wel iets voller.
met donkere vlekken en putjesquote:Op donderdag 11 april 2013 15:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet nee. Al is er wel een zekere trend te herkennen, die samenvalt met de huidskleur. Lichtgetinte meisjes hebben vaak ook een goede kont.
Vlekken op de huid zie je vaker bij blanken hoor.quote:
Wij zijn Vas gewend.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Vlekken op de huid zie je vaker bij blanken hoor.
laura > geraldine (quote:Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Vercrackte versie van Geraldine
.
[ afbeelding ]
deal with itquote:Op donderdag 11 april 2013 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lul, nu kan ik nooit meer normaal naar Gerrie kijken.
Ik vraag me altijd af hoe het zo ver kan komen. Ben je nou blij met jezelf als je dit in de spiegel ziet? En de dokter die dit geflikt heeft, vindt hij dit nou een geslaagd resultaat?quote:
zal waarschijnlijk wat cellen missen me dunkt.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe het zo ver kan komen. Ben je nou blij met jezelf als je dit in de spiegel ziet? En de dokter die dit geflikt heeft, vindt hij dit nou een geslaagd resultaat?
Steeds meer geaccepteerdquote:Op donderdag 11 april 2013 16:25 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
de slogan en dan een foto van een kind
gvdquote:
Zie je die witte vlekjes op haar wang hehehequote:
pas jij er beter in dusquote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aan dat buikje te zien is ze nog een aanstaande moeder ook, verwerpelijk dit.
quote:
2nutz heeft chrizs2000k zijn pedopas ondigquote:
Heb jij zeker gedaan?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie je die witte vlekjes op haar wang hehehe
Had ik al gepost gister, HAA.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
boeie... Nog steeds
also,
[ afbeelding ]
maar toen las niemand het.quote:
quote:
Je gaat hier toch je antwoord niet krijgen want je zegt op alles dat het lelijk isquote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft leuk idee voor een tattoo
inb4 super domme plaatjes
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
had een gave gezien, ff zoekenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Gewooon je UI tochquote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
"Allure" in een mooi lettertype.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Helemaal niet, wil even wat inspiratie op doenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je gaat hier toch je antwoord niet krijgen want je zegt op alles dat het lelijk is.
Oke, welke richting wil je op, tribal, japans, bloemen, tekst?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Helemaal niet, wil even wat inspiratie op doen
Gaat ze naar zo'n sjakie, tatoeëert ie gewoon volledigquote:
ik weet neit, denk tekst =$ maar 90% is zwaar clichéquote:Op donderdag 11 april 2013 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke, welke richting wil je op, tribal, japans, bloemen, tekst?
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaat ze naar zo'n sjakie, tatoeëert ie gewoon volledig
"Allure in een mooi lettertype"
Tekst is sowieso gay as fuck. Sorry, als ik iemand daarmee beledig.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik weet neit, denk tekst =$ maar 90% is zwaar cliché
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Tekst is sowieso gay as fuck. Sorry, als ik iemand daarmee beledig.
bednakt voor julue mening ;Pquote:Op donderdag 11 april 2013 17:09 schreef Chloroform het volgende:
Beetje omgekeerde wereld wel.'Zoek iets leuks want ik wil een tattoo'
Ja doei dan he ga maar naar de tatoesjopquote:Op donderdag 11 april 2013 17:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik weet neit, denk tekst =$ maar 90% is zwaar cliché
die megole zijn alleen goed voor tattooeerenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja doei dan he ga maar naar de tatoesjop
Die tweede, whehe.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe dan he megooltjequote:Op donderdag 11 april 2013 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
die megole zijn alleen goed voor tattooeeren
ik zoek zelf wel
Mijn supergoede classy suggestie negerenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
die megole zijn alleen goed voor tattooeeren
ik zoek zelf wel
En dan natuurlijk net boven haar bil bij de broekrandquote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn supergoede classy suggestie negeren!
[ afbeelding ]
help mij gwnquote:
Heb er geen woorden voorquote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een classy tattooquote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
What?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een classy tattoo. Da's net zoiets als 'een schone drol'.
Niet mee eensquote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat ie bedoelt te zeggen is dat een tattoo nooit classy is.quote:
Oh bedankt, begreep het al niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ie bedoelt te zeggen is dat een tattoo nooit classy is.
Wel eens. Tattoo'squote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
hjbquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh bedankt, begreep het al niet.
haha hy heb zelfde doelgroep als jij; jongetjes met nog geen krul boven hun lul :pquote:Op donderdag 11 april 2013 17:27 schreef Allure_ het volgende:
HAHAHA komt de ijswagen voorbij
tringeling
ja lkkr weer vor een ysje XD
sonnebank gepakt? ;pquote:Op donderdag 11 april 2013 17:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Die foto was alleen voor jou bedoeld wat maak je me nu.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
haha hy heb zelfde doelgroep als jij; jongetjes met nog geen krul boven hun lul :p
Waarom typ je als een debiel?quote:
Oeps, verkeerde accountquote:Op donderdag 11 april 2013 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Waarom typ je als een debiel?
quote:
Dan valt het niet zo op als ie weer van die stomme fouten maakt.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Waarom typ je als een debiel?
wowquote:Op donderdag 11 april 2013 17:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan valt het niet zo op als ie weer van die stomme fouten maakt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:39 schreef krioro het volgende:
Gemeen dit.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Meestal tumblr of imgur.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waar vinden jullie al deze gifjes
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waar vinden jullie al deze gifjes
Ik vraag me altijd af of dat soort mensen de godganzer dag alles filmen in de hoop dat er wat boeiends gebeurd.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meestal tumblr of imgur.
[ afbeelding ]
Ja dat snap ik dus ook nooit zo goed.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of dat soort mensen de godganzer dag alles filmen in de hoop dat er wat boeiends gebeurd.
Wat een eindbaas is die neger. Sowieso American Footballquote:Op donderdag 11 april 2013 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Andere team dat helpt ook.
Noobquote:Op donderdag 11 april 2013 18:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat een eindbaas is die neger. Sowieso American Football
Edit: Dit zal wel Rugby zijn of niet, te zien aan het gebrek aan bescherming dat ze dragen?
American football is inderdaad voor gayboys die niet begrijpen waar je voet zit.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat een eindbaas is die neger. Sowieso American Football
Edit: Dit zal wel Rugby zijn of niet, te zien aan het gebrek aan bescherming dat ze dragen?
Ik vond de Superbowl echt geweldig om te kijken. Maar kwam wellicht ook wel doordat ik in een cafe zat met allemaal Amerikanen. Dat geschreeuw en the excitement enzo, geweldigquote:Op donderdag 11 april 2013 18:18 schreef Piye het volgende:
[..]
American football is inderdaad voor gayboys die niet begrijpen waar je voet zit.
Ik begrijp die hele sport niet heel goed eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vond de Superbowl echt geweldig om te kijken. Maar kwam wellicht ook wel doordat ik in een cafe zat met allemaal Amerikanen. Dat geschreeuw en the excitement enzo, geweldig
Je moet gewoon scoren, met een bal.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik begrijp die hele sport niet heel goed eerlijk gezegd.Zelfde geldt voor rugby en australian football trouwens.
Precies.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha, duidelijk nu snap ik het helemaal.
American Football is van die gayboys met allemaal pantser die op elkaar inbeuken, rugby is voor eckte harde bwois die op elkaar inbeuken zonder pantser en nog hoffelijk tegen elkaar zijn ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Leg het me dan uit als jij het allemaal wel zo goed weet, hater.
Dan herkende ik het toch goed, zuurpruim.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
American Football is van die gayboys met allemaal pantser die op elkaar inbeuken, rugby is voor eckte harde bwois die op elkaar inbeuken zonder pantser en nog hoffelijk tegen elkaar zijn ook.
noob
Niet op het eerste gezicht noob.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan herkende ik het toch goed, zuurpruim.
Ben verliefd op kaartcontroleermeisje; bleek, donker haar, donkere lippenstift, muts.quote:
Wees blij dat ik als vrouw zijnde uberhaupt het verschil tussen hockey en voetbal weet, zeikerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet op het eerste gezicht noob.
Haha is een lieve meid zij, je zou die krullenbolcontroleermeid moeten zien, Chris en ik zijn beiden verliefd op haar.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben verliefd op kaartcontroleermeisje; bleek, donker haar, donkere lippenstift, muts.![]()
![]()
Leg eens uit wat buitenspel is, in eigen woorden.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wees blij dat ik als vrouw zijnde uberhaupt het verschil tussen hockey en voetbal weet, zeikerd.
Als een speler van team A de bal aangespeeld krijgt terwijl hij zich achter de laatste verdediger van team B bevindt. Oh en dan tel ik de doelman natuurlijk niet mee als verdediger.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Haha is een lieve meid zij, je zou die krullenbolcontroleermeid moeten zien, Chris en ik zijn beiden verliefd op haar.
[..]
Leg eens uit wat buitenspel is, in eigen woorden.
Er zijn uitzonderingen op de regel natuurlijk, maar ik ken helaas veel te veel meisjes die niets van sport snappen.quote:
Meisjes die contaminaties gebruiken en het verschil tussen rugby en American football niet kunnen zien zeker?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als een speler van team A de bal aangespeeld krijgt terwijl hij zich achter de laatste verdediger van team B bevindt. Oh en dan tel ik de doelman natuurlijk niet mee als verdediger.
[..]
Er zijn uitzonderingen op de regel natuurlijk, maar ik ken helaas veel te veel meisjes die niets van sport snappen.
Hoop dat ze m'n kaartje volgende week weer checkt. =$quote:Op donderdag 11 april 2013 18:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Haha is een lieve meid zij, je zou die krullenbolcontroleermeid moeten zien, Chris en ik zijn beiden verliefd op haar.
Had ze zwart haar en had ze moeilijk dikke asser? Of was ze beetje lichtbruin?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoop dat ze m'n kaartje volgende week weer checkt. =$
Geen idee of die krullenbol er gisteren was, maar ik houd niet van krullen. Was wel zo'n krullenbolsecurityvrouwtje die mij nog niet naar buiten zou kunnen krijgen als ik tasered en neergeschoten was, aandoenlijk.
Lichtbruin en niet dik.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had ze zwart haar en had ze moeilijk dikke asser? Of was ze beetje lichtbruin?
Volgende keer maar zoeken naar marokkaanse schone krullenbol met dikke asser en vuurrode lippenquote:
Ik ga zelf ook regelmatig de mist in, dat geef ik eerlijk toequote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meisjes die contaminaties gebruiken en het verschil tussen rugby en American football niet kunnen zien zeker?
Nee ik heb alleen oog voor mutsmeisje.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgende keer maar zoeken naar marokkaanse schone krullenbol met dikke asser en vuurrode lippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |