Krijg nou het rasborakaldumakulata-virusquote:Op donderdag 11 april 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit noemen ze dan modellen![]()
die vind ze te dikquote:Op donderdag 11 april 2013 14:21 schreef gianni61 het volgende:
al zal wd ze waarschijnlijk wel mooi vinden
Negerin op 1 inderdaad, blonde op 2, asian 3 en die andere staat ergens op 10.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die asian haar ogen staan niet waterpas mandie blacka is de enige met redelijke uiterlijkheden vind ik.
Maar snap wat je bedoeld.
ja, oke, maar ten opzichte van die 2 blanke is ze toch wel een topperquote:Op donderdag 11 april 2013 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die asian haar ogen staan niet waterpas mandie blacka is de enige met redelijke uiterlijkheden vind ik.
Maar snap wat je bedoeld.
Valt niet over te discussieren iddquote:Op donderdag 11 april 2013 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke, maar ten opzichte van die 2 blanke is ze toch wel een topper
Vind die rechter wel leuk.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kanquote:
Wtf, als je daarmee tongt moet je of een eind uit elkaar gaan staan of kokhalzen.quote:
Chai niet, denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, als je daarmee tongt moet je of een eind uit elkaar gaan staan of kokhalzen.
Kan wel je baarmoederhals likken.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, als je daarmee tongt moet je of een eind uit elkaar gaan staan of kokhalzen.
Benieuwd of ze morgen ook gelijk gaat postenquote:
denk het welquote:Op donderdag 11 april 2013 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Benieuwd of ze morgen ook gelijk gaat posten
dun en crackhoofdenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
die is groter dan menig fok lullenquote:
wat lees ik¿quote:Op donderdag 11 april 2013 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke, maar ten opzichte van die 2 blanke is ze toch wel een topper
weet ik veel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik veel?
tevensIk HOOR het haar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |