Zou er niet over aarzelen en gewoon ook op mijn knieen gaan ook nogquote:Op donderdag 11 april 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, hij was perfect al zeg ik het zelf
Vooruit, ik vergeef het je.. Op je knietjes
[..]
Dat waren nog eens tijden, niet?
En er zijn koekjes hoor ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
But I like it here, it's nice in here, I get everything for free
Weet ikquote:Op donderdag 11 april 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou er niet over aarzelen en gewoon ook op mijn knieen gaan ook nog
Btw als je die oude topics leest, en dan reacties van emimich, ananas, krentebol etc. dan lees ik gewoon reacties van chris, chloro, sinos e.d.zijn gewoon allemaal dezelfde personen man
Kasten vol, zeg ik je.. KASTEN VOL PIYE!!!quote:
Dat soort lui ook echt wel, die zijn dik verslaafd aan FOK! man. En helemaal als je zo lang doet alsof je iemand anders bent dan stop je niet zomaar door een ban hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet ik
HeheheheVraag me af of krentebol heel stiekem nog onder ons is
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kasten vol, zeg ik je.. KASTEN VOL PIYE!!!
hahahahaquote:Op zondag 15 maart 2009 05:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ga fucking huilen dan, achterlijke kankerslet.
kneusje was dat zeg. De teringquote:
Wil je daar niet mee spotten? Ben ik ook hoorquote:
Chocolate chip, van die wafels met poedersuiker (of coke, whatever, same difference), gevulde koeken, appelkoeken, bastognes, roze koeken, nog iets, oreo's, nog iets anders, en van die cupcakedingen met gele vullingquote:
Ik ben niet geinteresseerd in je psyche, bbyquote:Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je daar niet mee spotten? Ben ik ook hoor
Als je eens wist wie ik werkelijk was
[..]
Chocolate chip, van die wafels met poedersuiker (of coke, whatever, same difference), gevulde koeken, appelkoeken, bastognes, roze koeken, nog iets, oreo's, nog iets anders, en van die met gele vulling
Overduidelijk, jaquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Chocolate chip, van die wafels met poedersuiker (of coke, whatever, same difference), gevulde koeken, appelkoeken, bastognes, roze koeken, nog iets, oreo's, nog iets anders, en van die met gele vulling
O maak me gek.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Weet je zeker? Je komt er niet zonder oorlogswonden vanaf he?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben niet geinteresseerd in je psyche, bbymeer in je lekkere lijf
[..]
Overduidelijk, ja
Kom om 17.30 langs kantoor dushi :$quote:Op donderdag 11 april 2013 14:12 schreef Piye het volgende:
[..]
O maak me gek.![]()
Waar kan ik me aanmelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Geeft niet, ik heb jodiumquote:Op donderdag 11 april 2013 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet je zeker? Je komt er niet zonder oorlogswonden vanaf he?
Labiel to tha max
[..]
Kom om 17.30 langs kantoor dushi :$
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu ga ik m'n broek aantrekken en werken, latahhh![]()
![]()
![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
OkGelukkig heb je een goed gifje geplaatst die mij de rest van de dag vermaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu ga ik m'n broek aantrekken en werken, latahhh![]()
![]()
![]()
Werkse !!* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Waar is het kantoor? Het midden van de aarde?quote:
:$ bustedquote:Op donderdag 11 april 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet ik
HeheheheVraag me af of krentebol heel stiekem nog onder ons is
![]()
zohe dat zijn mooie wandelende takkenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit noemen ze dan modellen![]()
dafuq?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit noemen ze dan modellen![]()
Die asian haar ogen staan niet waterpas manquote:Op donderdag 11 april 2013 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dafuq?
alleen die asian ziet er nog enigszins doable uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |