Ik vraag me altijd af hoe het zo ver kan komen. Ben je nou blij met jezelf als je dit in de spiegel ziet? En de dokter die dit geflikt heeft, vindt hij dit nou een geslaagd resultaat?quote:
zal waarschijnlijk wat cellen missen me dunkt.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe het zo ver kan komen. Ben je nou blij met jezelf als je dit in de spiegel ziet? En de dokter die dit geflikt heeft, vindt hij dit nou een geslaagd resultaat?
Steeds meer geaccepteerdquote:Op donderdag 11 april 2013 16:25 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
de slogan en dan een foto van een kind
gvdquote:
Zie je die witte vlekjes op haar wang hehehequote:
pas jij er beter in dusquote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aan dat buikje te zien is ze nog een aanstaande moeder ook, verwerpelijk dit.
quote:
2nutz heeft chrizs2000k zijn pedopas ondigquote:
Heb jij zeker gedaan?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie je die witte vlekjes op haar wang hehehe
Had ik al gepost gister, HAA.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
boeie... Nog steeds
also,
[ afbeelding ]
maar toen las niemand het.quote:
quote:
Je gaat hier toch je antwoord niet krijgen want je zegt op alles dat het lelijk isquote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft leuk idee voor een tattoo
inb4 super domme plaatjes
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
had een gave gezien, ff zoekenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Gewooon je UI tochquote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
"Allure" in een mooi lettertype.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Helemaal niet, wil even wat inspiratie op doenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je gaat hier toch je antwoord niet krijgen want je zegt op alles dat het lelijk is.
Oke, welke richting wil je op, tribal, japans, bloemen, tekst?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Helemaal niet, wil even wat inspiratie op doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |