Ik vraag me altijd af hoe het zo ver kan komen. Ben je nou blij met jezelf als je dit in de spiegel ziet? En de dokter die dit geflikt heeft, vindt hij dit nou een geslaagd resultaat?quote:
zal waarschijnlijk wat cellen missen me dunkt.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe het zo ver kan komen. Ben je nou blij met jezelf als je dit in de spiegel ziet? En de dokter die dit geflikt heeft, vindt hij dit nou een geslaagd resultaat?
Steeds meer geaccepteerdquote:Op donderdag 11 april 2013 16:25 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
de slogan en dan een foto van een kind
gvdquote:
Zie je die witte vlekjes op haar wang hehehequote:
pas jij er beter in dusquote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aan dat buikje te zien is ze nog een aanstaande moeder ook, verwerpelijk dit.
quote:
2nutz heeft chrizs2000k zijn pedopas ondigquote:
Heb jij zeker gedaan?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie je die witte vlekjes op haar wang hehehe
Had ik al gepost gister, HAA.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
boeie... Nog steeds
also,
[ afbeelding ]
maar toen las niemand het.quote:
quote:
Je gaat hier toch je antwoord niet krijgen want je zegt op alles dat het lelijk isquote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft leuk idee voor een tattoo
inb4 super domme plaatjes
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
had een gave gezien, ff zoekenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Gewooon je UI tochquote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
"Allure" in een mooi lettertype.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Helemaal niet, wil even wat inspiratie op doenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je gaat hier toch je antwoord niet krijgen want je zegt op alles dat het lelijk is.
Oke, welke richting wil je op, tribal, japans, bloemen, tekst?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Helemaal niet, wil even wat inspiratie op doen
Gaat ze naar zo'n sjakie, tatoeëert ie gewoon volledigquote:
ik weet neit, denk tekst =$ maar 90% is zwaar clichéquote:Op donderdag 11 april 2013 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke, welke richting wil je op, tribal, japans, bloemen, tekst?
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gaat ze naar zo'n sjakie, tatoeëert ie gewoon volledig
"Allure in een mooi lettertype"
Tekst is sowieso gay as fuck. Sorry, als ik iemand daarmee beledig.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik weet neit, denk tekst =$ maar 90% is zwaar cliché
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Tekst is sowieso gay as fuck. Sorry, als ik iemand daarmee beledig.
bednakt voor julue mening ;Pquote:Op donderdag 11 april 2013 17:09 schreef Chloroform het volgende:
Beetje omgekeerde wereld wel.'Zoek iets leuks want ik wil een tattoo'
Ja doei dan he ga maar naar de tatoesjopquote:Op donderdag 11 april 2013 17:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik weet neit, denk tekst =$ maar 90% is zwaar cliché
die megole zijn alleen goed voor tattooeerenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja doei dan he ga maar naar de tatoesjop
Die tweede, whehe.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe dan he megooltjequote:Op donderdag 11 april 2013 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
die megole zijn alleen goed voor tattooeeren
ik zoek zelf wel
Mijn supergoede classy suggestie negerenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
die megole zijn alleen goed voor tattooeeren
ik zoek zelf wel
En dan natuurlijk net boven haar bil bij de broekrandquote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn supergoede classy suggestie negeren!
[ afbeelding ]
help mij gwnquote:
Heb er geen woorden voorquote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een classy tattooquote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
What?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een classy tattoo. Da's net zoiets als 'een schone drol'.
Niet mee eensquote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat ie bedoelt te zeggen is dat een tattoo nooit classy is.quote:
Oh bedankt, begreep het al niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ie bedoelt te zeggen is dat een tattoo nooit classy is.
Wel eens. Tattoo'squote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
hjbquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh bedankt, begreep het al niet.
haha hy heb zelfde doelgroep als jij; jongetjes met nog geen krul boven hun lul :pquote:Op donderdag 11 april 2013 17:27 schreef Allure_ het volgende:
HAHAHA komt de ijswagen voorbij
tringeling
ja lkkr weer vor een ysje XD
sonnebank gepakt? ;pquote:Op donderdag 11 april 2013 17:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Die foto was alleen voor jou bedoeld wat maak je me nu.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
haha hy heb zelfde doelgroep als jij; jongetjes met nog geen krul boven hun lul :p
Waarom typ je als een debiel?quote:
Oeps, verkeerde accountquote:Op donderdag 11 april 2013 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Waarom typ je als een debiel?
quote:
Dan valt het niet zo op als ie weer van die stomme fouten maakt.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Waarom typ je als een debiel?
wowquote:Op donderdag 11 april 2013 17:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan valt het niet zo op als ie weer van die stomme fouten maakt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:39 schreef krioro het volgende:
Gemeen dit.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Meestal tumblr of imgur.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waar vinden jullie al deze gifjes
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waar vinden jullie al deze gifjes
Ik vraag me altijd af of dat soort mensen de godganzer dag alles filmen in de hoop dat er wat boeiends gebeurd.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meestal tumblr of imgur.
[ afbeelding ]
Ja dat snap ik dus ook nooit zo goed.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of dat soort mensen de godganzer dag alles filmen in de hoop dat er wat boeiends gebeurd.
Wat een eindbaas is die neger. Sowieso American Footballquote:Op donderdag 11 april 2013 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Andere team dat helpt ook.
Noobquote:Op donderdag 11 april 2013 18:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat een eindbaas is die neger. Sowieso American Football
Edit: Dit zal wel Rugby zijn of niet, te zien aan het gebrek aan bescherming dat ze dragen?
American football is inderdaad voor gayboys die niet begrijpen waar je voet zit.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat een eindbaas is die neger. Sowieso American Football
Edit: Dit zal wel Rugby zijn of niet, te zien aan het gebrek aan bescherming dat ze dragen?
Ik vond de Superbowl echt geweldig om te kijken. Maar kwam wellicht ook wel doordat ik in een cafe zat met allemaal Amerikanen. Dat geschreeuw en the excitement enzo, geweldigquote:Op donderdag 11 april 2013 18:18 schreef Piye het volgende:
[..]
American football is inderdaad voor gayboys die niet begrijpen waar je voet zit.
Ik begrijp die hele sport niet heel goed eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vond de Superbowl echt geweldig om te kijken. Maar kwam wellicht ook wel doordat ik in een cafe zat met allemaal Amerikanen. Dat geschreeuw en the excitement enzo, geweldig
Je moet gewoon scoren, met een bal.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik begrijp die hele sport niet heel goed eerlijk gezegd.Zelfde geldt voor rugby en australian football trouwens.
Precies.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha, duidelijk nu snap ik het helemaal.
American Football is van die gayboys met allemaal pantser die op elkaar inbeuken, rugby is voor eckte harde bwois die op elkaar inbeuken zonder pantser en nog hoffelijk tegen elkaar zijn ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Leg het me dan uit als jij het allemaal wel zo goed weet, hater.
Dan herkende ik het toch goed, zuurpruim.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
American Football is van die gayboys met allemaal pantser die op elkaar inbeuken, rugby is voor eckte harde bwois die op elkaar inbeuken zonder pantser en nog hoffelijk tegen elkaar zijn ook.
noob
Niet op het eerste gezicht noob.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan herkende ik het toch goed, zuurpruim.
Ben verliefd op kaartcontroleermeisje; bleek, donker haar, donkere lippenstift, muts.quote:
Wees blij dat ik als vrouw zijnde uberhaupt het verschil tussen hockey en voetbal weet, zeikerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet op het eerste gezicht noob.
Haha is een lieve meid zij, je zou die krullenbolcontroleermeid moeten zien, Chris en ik zijn beiden verliefd op haar.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben verliefd op kaartcontroleermeisje; bleek, donker haar, donkere lippenstift, muts.![]()
![]()
Leg eens uit wat buitenspel is, in eigen woorden.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wees blij dat ik als vrouw zijnde uberhaupt het verschil tussen hockey en voetbal weet, zeikerd.
Als een speler van team A de bal aangespeeld krijgt terwijl hij zich achter de laatste verdediger van team B bevindt. Oh en dan tel ik de doelman natuurlijk niet mee als verdediger.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Haha is een lieve meid zij, je zou die krullenbolcontroleermeid moeten zien, Chris en ik zijn beiden verliefd op haar.
[..]
Leg eens uit wat buitenspel is, in eigen woorden.
Er zijn uitzonderingen op de regel natuurlijk, maar ik ken helaas veel te veel meisjes die niets van sport snappen.quote:
Meisjes die contaminaties gebruiken en het verschil tussen rugby en American football niet kunnen zien zeker?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als een speler van team A de bal aangespeeld krijgt terwijl hij zich achter de laatste verdediger van team B bevindt. Oh en dan tel ik de doelman natuurlijk niet mee als verdediger.
[..]
Er zijn uitzonderingen op de regel natuurlijk, maar ik ken helaas veel te veel meisjes die niets van sport snappen.
Hoop dat ze m'n kaartje volgende week weer checkt. =$quote:Op donderdag 11 april 2013 18:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Haha is een lieve meid zij, je zou die krullenbolcontroleermeid moeten zien, Chris en ik zijn beiden verliefd op haar.
Had ze zwart haar en had ze moeilijk dikke asser? Of was ze beetje lichtbruin?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoop dat ze m'n kaartje volgende week weer checkt. =$
Geen idee of die krullenbol er gisteren was, maar ik houd niet van krullen. Was wel zo'n krullenbolsecurityvrouwtje die mij nog niet naar buiten zou kunnen krijgen als ik tasered en neergeschoten was, aandoenlijk.
Lichtbruin en niet dik.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had ze zwart haar en had ze moeilijk dikke asser? Of was ze beetje lichtbruin?
Volgende keer maar zoeken naar marokkaanse schone krullenbol met dikke asser en vuurrode lippenquote:
Ik ga zelf ook regelmatig de mist in, dat geef ik eerlijk toequote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meisjes die contaminaties gebruiken en het verschil tussen rugby en American football niet kunnen zien zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |