Noobquote:Op donderdag 11 april 2013 18:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat een eindbaas is die neger. Sowieso American Football
Edit: Dit zal wel Rugby zijn of niet, te zien aan het gebrek aan bescherming dat ze dragen?
American football is inderdaad voor gayboys die niet begrijpen waar je voet zit.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat een eindbaas is die neger. Sowieso American Football
Edit: Dit zal wel Rugby zijn of niet, te zien aan het gebrek aan bescherming dat ze dragen?
Ik vond de Superbowl echt geweldig om te kijken. Maar kwam wellicht ook wel doordat ik in een cafe zat met allemaal Amerikanen. Dat geschreeuw en the excitement enzo, geweldigquote:Op donderdag 11 april 2013 18:18 schreef Piye het volgende:
[..]
American football is inderdaad voor gayboys die niet begrijpen waar je voet zit.
Ik begrijp die hele sport niet heel goed eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vond de Superbowl echt geweldig om te kijken. Maar kwam wellicht ook wel doordat ik in een cafe zat met allemaal Amerikanen. Dat geschreeuw en the excitement enzo, geweldig
Je moet gewoon scoren, met een bal.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik begrijp die hele sport niet heel goed eerlijk gezegd.Zelfde geldt voor rugby en australian football trouwens.
Precies.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha, duidelijk nu snap ik het helemaal.
American Football is van die gayboys met allemaal pantser die op elkaar inbeuken, rugby is voor eckte harde bwois die op elkaar inbeuken zonder pantser en nog hoffelijk tegen elkaar zijn ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Leg het me dan uit als jij het allemaal wel zo goed weet, hater.
Dan herkende ik het toch goed, zuurpruim.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
American Football is van die gayboys met allemaal pantser die op elkaar inbeuken, rugby is voor eckte harde bwois die op elkaar inbeuken zonder pantser en nog hoffelijk tegen elkaar zijn ook.
noob
Niet op het eerste gezicht noob.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan herkende ik het toch goed, zuurpruim.
Ben verliefd op kaartcontroleermeisje; bleek, donker haar, donkere lippenstift, muts.quote:
Wees blij dat ik als vrouw zijnde uberhaupt het verschil tussen hockey en voetbal weet, zeikerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet op het eerste gezicht noob.
Haha is een lieve meid zij, je zou die krullenbolcontroleermeid moeten zien, Chris en ik zijn beiden verliefd op haar.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben verliefd op kaartcontroleermeisje; bleek, donker haar, donkere lippenstift, muts.![]()
![]()
Leg eens uit wat buitenspel is, in eigen woorden.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wees blij dat ik als vrouw zijnde uberhaupt het verschil tussen hockey en voetbal weet, zeikerd.
Als een speler van team A de bal aangespeeld krijgt terwijl hij zich achter de laatste verdediger van team B bevindt. Oh en dan tel ik de doelman natuurlijk niet mee als verdediger.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Haha is een lieve meid zij, je zou die krullenbolcontroleermeid moeten zien, Chris en ik zijn beiden verliefd op haar.
[..]
Leg eens uit wat buitenspel is, in eigen woorden.
Er zijn uitzonderingen op de regel natuurlijk, maar ik ken helaas veel te veel meisjes die niets van sport snappen.quote:
Meisjes die contaminaties gebruiken en het verschil tussen rugby en American football niet kunnen zien zeker?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als een speler van team A de bal aangespeeld krijgt terwijl hij zich achter de laatste verdediger van team B bevindt. Oh en dan tel ik de doelman natuurlijk niet mee als verdediger.
[..]
Er zijn uitzonderingen op de regel natuurlijk, maar ik ken helaas veel te veel meisjes die niets van sport snappen.
Hoop dat ze m'n kaartje volgende week weer checkt. =$quote:Op donderdag 11 april 2013 18:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Haha is een lieve meid zij, je zou die krullenbolcontroleermeid moeten zien, Chris en ik zijn beiden verliefd op haar.
Had ze zwart haar en had ze moeilijk dikke asser? Of was ze beetje lichtbruin?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoop dat ze m'n kaartje volgende week weer checkt. =$
Geen idee of die krullenbol er gisteren was, maar ik houd niet van krullen. Was wel zo'n krullenbolsecurityvrouwtje die mij nog niet naar buiten zou kunnen krijgen als ik tasered en neergeschoten was, aandoenlijk.
Lichtbruin en niet dik.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had ze zwart haar en had ze moeilijk dikke asser? Of was ze beetje lichtbruin?
Volgende keer maar zoeken naar marokkaanse schone krullenbol met dikke asser en vuurrode lippenquote:
Ik ga zelf ook regelmatig de mist in, dat geef ik eerlijk toequote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meisjes die contaminaties gebruiken en het verschil tussen rugby en American football niet kunnen zien zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |