omdat ze blank is zekerquote:
Niets speciaals, wel leuk. Beetje dingetje achtig van harry potterquote:
quote:
daarom juistquote:Op donderdag 11 april 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niets speciaals, wel leuk. Beetje dingetje achtig van harry potter
Akkoord danquote:
boeie... Nog steedsquote:Op donderdag 11 april 2013 15:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Terecht.
[ afbeelding ]
Er ontbreekt iets aan de achterkant.
wat?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
boeie... Nog steeds
also,
[ afbeelding ]
Vrouwen zonder kontquote:Op donderdag 11 april 2013 15:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Terecht.
[ afbeelding ]
Er ontbreekt iets aan de achterkant.
Nee, dat ook niet nee. Al is er wel een zekere trend te herkennen, die samenvalt met de huidskleur. Lichtgetinte meisjes hebben vaak ook een goede kont.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouwen zonder kont
Daar hoef je trouwens niet perse donker voor te zijn hoor.
Dat wel, maar ja ik val niet zo op donker/licht getint. Val meer op van die meisjes zoals Stoya alleen dan wel iets voller.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet nee. Al is er wel een zekere trend te herkennen, die samenvalt met de huidskleur. Lichtgetinte meisjes hebben vaak ook een goede kont.
Ja dat vind ik ook wel mooi, dat hele bleke. Verder val ik toch op wat meer getint, maar sowieso elke groep heeft mooie meisjes en die mogen mij allemaal bellen.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat wel, maar ja ik val niet zo op donker/licht getint. Val meer op van die meisjes zoals Stoya alleen dan wel iets voller.
met donkere vlekken en putjesquote:Op donderdag 11 april 2013 15:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet nee. Al is er wel een zekere trend te herkennen, die samenvalt met de huidskleur. Lichtgetinte meisjes hebben vaak ook een goede kont.
Vlekken op de huid zie je vaker bij blanken hoor.quote:
Wij zijn Vas gewend.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Vlekken op de huid zie je vaker bij blanken hoor.
laura > geraldine (quote:Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Vercrackte versie van Geraldine
.
[ afbeelding ]
deal with itquote:Op donderdag 11 april 2013 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lul, nu kan ik nooit meer normaal naar Gerrie kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |