Ik doe alleen aan meets met max 3 personen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben 1 keer op een mini sc meeting geweest dat was leuk.
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is dit van dqod dr verjaardagsfeestje?
Wil ook wel ergens anders komen?quote:
quote:
Ah balen we waren volgens mij precies met 4 of 5.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan meets met max 3 personen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het interesseert mij echt geen neuk waar ik komowh you naughty girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Mag wel in mijn artiesteningang :$quote:
quote:
computerkamer hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij komt nergens graag toch? met uitzondering van je computerkamer
Zaterdag?quote:
quote:
Is goed, maar niet knoeien naar voren eh :$quote:
Ja dan raak ik niet zwanger iksdeej ;$quote:
Als jullie ook komen, en dan ook echt komen, zouden er misschien wel meer SC'ers komen. Er is al een whatsapp groep van zo'n 10 man (zit ik niet in, heb geen smartphone), verschillende van de mensen die komen hebben al 1 of 2 anderen gemeet en komen samen. Dit gaat echt sowieso door, al komt inderdaad 70% niet, dan nog zijn er toch een aantal mensen. Dus ja, ik zou zeggen denk er eens over na.quote:
Bobby en ik komen altijd.. Simultaan ook.. No pun natuurlijk :$quote:Op donderdag 11 april 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jullie ook komen, en dan ook echt komen, zouden er misschien wel meer SC'ers komen. Er is al een whatsapp groep van zo'n 10 man (zit ik niet in, heb geen smartphone), verschillende van de mensen die komen hebben al 1 of 2 anderen gemeet en komen samen. Dit gaat echt sowieso door, al komt inderdaad 70% niet, dan nog zijn er toch een aantal mensen. Dus ja, ik zou zeggen denk er eens over na.
Dit is het topic:
KLB / KLB-meet 2013
Oh je hebt er dus wel over nagedacht. Je bewijst hier toch wel weer dat jij een heel verantwoordelijk meisje bent.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja dan raak ik niet zwanger iksdeej ;$
Ik ken echt helemaal niemand van de mensen die gaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jullie ook komen, en dan ook echt komen, zouden er misschien wel meer SC'ers komen. Er is al een whatsapp groep van zo'n 10 man (zit ik niet in, heb geen smartphone), verschillende van de mensen die komen hebben al 1 of 2 anderen gemeet en komen samen. Dit gaat echt sowieso door, al komt inderdaad 70% niet, dan nog zijn er toch een aantal mensen. Dus ja, ik zou zeggen denk er eens over na.
Dit is het topic:
KLB / KLB-meet 2013
Sowieso, je moet gewoon heel erg uitkijken met piemolz, vooral tegenwoordigquote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh je hebt er dus wel over nagedacht. Je bewijst hier toch wel weer dat jij een heel verantwoordelijk meisje bent.
Ik ook niet. op een enkeling naquote:Op donderdag 11 april 2013 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken echt helemaal niemand van de mensen die gaan.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bobby en ik komen altijd.. Simultaan ook.. No pun natuurlijk :$
Misschien moet ik de koffie wegzetten
Je kent mij toch dushi?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken echt helemaal niemand van de mensen die gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |