Dan sowieso.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kweenie, misschien post ik hier al te lang, waardoor ik juist slechter zou durven dan naar andere meets
Wellicht samen met jou wel natuurlijk dushi :$
In een achterhoek.. grunnaquote:
Doe ik nog steeds op haar pic... bewaardquote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft ze wel heel lang gehad. Veel op afgetrokken destijds
Nou yay centraal hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef wise het volgende:
[..]
altijd utrecht omdat het lekker centraal ligt. Stairway ect
quote:
preciesquote:Op donderdag 11 april 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In een achterhoek.. grunna
Dus weet wel, voor mij is niks centraal maar voor paar gekke mensen ga ik niet zover en onderdak regelen en shit.
[..]
Doe ik nog steeds op haar pic... bewaard
[..]
Nou yay centraal hoor
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef wise het volgende:
[..]
altijd utrecht omdat het lekker centraal ligt. Stairway ect
Pics van jizz op m'n fotoquote:Op donderdag 11 april 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus weet wel, voor mij is niks centraal maar voor paar gekke mensen ga ik niet zover en onderdak regelen en shit.
[..]
Doe ik nog steeds op haar pic... bewaard
[..]
Nou yay centraal hoor
Voor jou wel tochquote:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank u wel voor dit geweldige compliment.. Als ik ooit nog eens mee mag doen met ze zorg ik ervoor dat jij mag kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja snap ik ook wel een beetje. Utrecht is voor mij nog vrij dichtbij en mocht het nodig zijn kan ik uitwijken naar m'n zus voor een slaapplek.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik kom sowieso niet graag in utrechtquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!Uiteraard is het echt waar, ik spreek veelal de waarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Maak vanavond 1 voor je.. heb mijn dqod-geurkaas-rozeblaadjes-avond ingeplandquote:
Het interesseert mij echt geen neuk waar ik komquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Oh myquote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maak vanavond 1 voor je.. heb mijn dqod-geurkaas-rozeblaadjes-avond ingepland
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Zocht dat mooie gifje laatst nog weer, die ene dat ze dr bed ofzo in springt.. Kon niet vinden.. Leven kapot
Jij komt nergens graag toch? met uitzondering van je computerkamerquote:
Werd er toen gevingert?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben 1 keer op een mini sc meeting geweest dat was leuk.
OMG KOM IN MIJN ARMEN HELD :$quote:
WAJOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij komt nergens graag toch? met uitzondering van je computerkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |