Als je dqod mee hebt kan sws niets meer stukquote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je vleit me sgatj :$
En idd wel tof Bobby
Ja, Bobby :$ En 4ebe :$quote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef Silentalarm het volgende:
Komen er eigenlijk verder nog wel eens mensen van vroeger?
pics in pmquote:Op donderdag 11 april 2013 13:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij zijn hier om te blijven natuurlijk.
Edit: O je bedoelt pics, cristina is best lekker, madelieff weet ik niet.
Ik de meesten wel.. jou niet btwquote:Op donderdag 11 april 2013 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen, ik weet ook niet hoe iedereen uitziet
Nu weet ik gewoon dat je liegt, maar toch liefquote:Op donderdag 11 april 2013 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je dqod mee hebt kan sws niets meer stuk
Ik dacht ook al "dat heb ik niet gezegd".quote:
Ja gebeurd wel eensquote:Op donderdag 11 april 2013 13:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh idd![]()
! Dat had iemand toch laatst ook, gewoon FOK! error dus
.
meeste wel ja, maar niet allemaal.quote:
Het valt ook allemaal wel mee met de autistenbloemkoolhoofden hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik dacht ook al "dat heb ik niet gezegd".
Maar ik heb me laten vertellen dat een groot deel van de mensen die op de meet zou komen (wat een beetje dezelfde mensen zijn die hier kwamen SC'en) er normaal tot goed uitzien. Overigens ben ik ook daar vrij sceptisch over.
Doe even normaal, waarom zou ik tegen u liegen? bende mal.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu weet ik gewoon dat je liegt, maar toch lief
Staat ergens tussen m'n dm's. Dat vind ik iets te veel moeite. Daarnaast is zij daar best makkelijk in hoor. Vraag gewoon aan haar om pics en dan wil ze sowieso wel ruilen.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef RickoKun het volgende:
Zijn er ook foto's waar Wolvendagen haar magnifieke boezem op staat?
Over een maand ga ik het zien.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het valt ook allemaal wel mee met de autistenbloemkoolhoofden hoor
alleen in de keuken toen ze aan het bakken was. Mi gadoquote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef RickoKun het volgende:
Zijn er ook foto's waar Wolvendagen haar magnifieke boezem op staat?
Waarom niet? toch leuk beetje haat op je fotoquote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meeste wel ja, maar niet allemaal.
ik maak er geen geheim van hoe ik uitzie, maar ga ook niet in US posten ofzo
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het valt ook allemaal wel mee met de autistenbloemkoolhoofden hoor
[..]
Doe even normaal, waarom zou ik tegen u liegen? bende mal.
zou betekenen dat ik ook nog foto's moet gaan makenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom niet? toch leuk beetje haat op je fotoal zou ik liever een gemiddeld meisje zijn ja, als ik daar post
Of iemand anders van jouquote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou betekenen dat ik ook nog foto's moet gaan maken
kusj bbyquote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Exclusief pitjeskapsel tho :$ gr gr
Betwijfel of het doorgaat. Ga er maar vanuit dat 70% afzegt op het laatstquote:
Jeps, dankzij onze blonde chinees. Paar maanden terug was er weer eens een KLB "meet" topic, maar zij heeft er werk van gemaakt om achter de schermen te regelen dat er in ieder geval een groep van 10 mensen sowieso komt en het deze keer dus wel echt doorgaat.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is er over een maand een meeting?
Ja dat is meestal zoquote:Op donderdag 11 april 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of iemand anders van jou
[..]
kusj bby
[..]
Betwijfel of het doorgaat. Ga er maar vanuit dat 70% afzegt op het laatst
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:14 schreef RickoKun het volgende:
Denken dat er ook maar iemand naar die meeting toe zal gaan
Van geheel KLB dus? of alleen sc?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Jeps, dankzij onze blonde chinees. Paar maanden terug was er weer eens een KLB "meet" topic, maar zij heeft er werk van gemaakt om achter de schermen te regelen dat er in ieder geval een groep van 10 mensen sowieso komt en het deze keer dus wel echt doorgaat.
Nee, KLB.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja dat is meestal zo
Maar meet waarvan, KLB sc?
Ik zou er wel naar toe gaanquote:
Oh dan nietquote:
Ik ook, maar het is altijd in randstad, daar kom ik nietquote:
Oh dan ik ook niet :$quote:
Seri? :$ Doodeng man, Sc'ersquote:
Meeste mensen die nu zeggen dat ze komen neem ik ook niet serieus, maar ben wel vrij zeker dat het doorgaat. Sowieso zijn er best wat mensen die samen gaan, dus dat maakt de drempel al lager. Wel typerend vond ik feyenoordfan die eerst zei "ja als het echt gebeurt kom ik wel, maar het gebeurt toch niet" en toen we achter de schermen bezig waren zou hij ook komen. Hadden we met z'n allen een datum gepland, topic aangemaakt, hij staat tussen de mensen die komen, laat hij zich toch maar snel bij de mischien groep zetten.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Betwijfel of het doorgaat. Ga er maar vanuit dat 70% afzegt op het laatst
Ja nee KLB SC meet zou ik nog wel naar toe gaan, maar niet van KLB, ik ken daar niemand.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Seri? :$ Doodeng man, Sc'ers
Vooral die van KLB
Utrecht is toch geen randstad of wel?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is altijd in randstad, daar kom ik niet
Typischquote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Meeste mensen die nu zeggen dat ze komen neem ik ook niet serieus, maar ben wel vrij zeker dat het doorgaat. Sowieso zijn er best wat mensen die samen gaan, dus dat maakt de drempel al lager. Wel typerend vond ik feyenoordfan die eerst zei "ja als het echt gebeurt kom ik wel, maar het gebeurt toch niet" en toen we achter de schermen bezig waren zou hij ook komen. Hadden we met z'n allen een datum gepland, topic aangemaakt, hij staat tussen de mensen die komen, laat hij zich toch maar snel bij de mischien groep zetten.Die komt dus niet denk ik.
Daarom zou het op zich wel leuk zijn als er ook een paar KLB SC'ers komen. Want jullie zijn ook KLB'ers natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee KLB SC meet zou ik nog wel naar toe gaan, maar niet van KLB, ik ken daar niemand.
Achterhoek?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Utrecht is toch geen randstad of wel?
Kweenie, misschien post ik hier al te lang, waardoor ik juist slechter zou durven dan naar andere meetsquote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee KLB SC meet zou ik nog wel naar toe gaan, maar niet van KLB, ik ken daar niemand.
Jawel.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Utrecht is toch geen randstad of wel?
Heeft ze pic van haar zelf nu?!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef Silentalarm het volgende:
Dqod jij hebt leuke meisjes in je fb.
altijd utrecht omdat het lekker centraal ligt. Stairway ectquote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Achterhoek?volgens mij randstad hoor.
Heeft ze wel heel lang gehad. Veel op afgetrokken destijdsquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Achterhoek?volgens mij randstad hoor.
O oke. Waar woon jij dan 2nutz?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |