quote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
vas gebeld
BRING SOME BEEF AND LOSE SOME TEETH
Jij interesseert me altijd bby =$quote:Op donderdag 11 april 2013 12:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Gvd. Maar blijkbaar toch wel
.
21 mei @ Melkweg, ¤22,50 + lidm.quote:
lidmaatschap? voor watquote:Op donderdag 11 april 2013 12:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
21 mei @ Melkweg, ¤22,50 + lidm.
#ymcmbpromotions
weet neit wat je bedoeltquote:Op donderdag 11 april 2013 12:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wanneer is tyga in nl en joeveel kost kartju
Je valt toch op jonge boys?quote:
Doe niet zo.quote:
stahpquote:Op donderdag 11 april 2013 12:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
whah ok ok wou ff nestlgie nadoen snap je haha
Die ketjang pedis heb ik gezien, die is wel doable.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand btw al die neiuwe SC'ers gezien (pics?) zoals die madeliefff en christinatjang?
Moet ook echt iets gaan doen. Zit ik hier een beetje te lachen om mezelf.quote:
Katjang pedisquote:Op donderdag 11 april 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die ketjang pedis heb ik gezien, die is wel doable.
Oh nee hoor, maar die naam deed me wel vermoeden dat ze uit die hoek kwamquote:
nee. Krijg je dan lidmaatschap voor melkweg?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog nooit een kaartje gekocht? Is altijd, klagen kan bij CB.
Kan je toch zien aan uiterlijk vaak?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar die naam deed me wel vermoeden dat ze uit die hoek kwam. Is gewoon NL volgens mij.
goeiequote:Op donderdag 11 april 2013 12:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
whah ok ok wou ff nestlgie nadoen snap je haha
De dönertent zit onderweg naar de shoppa, maar de shoppa zit ook onderweg naar de dönertent. Nu ben ik nog in dubio over welke route ik ga nemen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet ook echt iets gaan doen. Zit ik hier een beetje te lachen om mezelf.
Eerst maar sigaretje rokah.
huh?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee. Krijg je dan lidmaatschap voor melkweg?
ik zou als ik jou was kofte halenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De dönertent zit onderweg naar de shoppa, maar de shoppa zit ook onderweg naar de dönertent. Nu ben ik nog in dubio over welke route ik ga nemen.
Wij zijn hier om te blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand btw al die neiuwe SC'ers gezien (pics?) zoals die madeliefff en christinatjang?
Ja, denk NL, maar misschien is ze wel Australisch of Zwitsersquote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je toch zien aan uiterlijk vaak?
Oh en wat vind jij? kan ketjang op de wd faal lijst? of dan teveel dwc?
Woo komt wd hier nog ?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je toch zien aan uiterlijk vaak?
Oh en wat vind jij? kan ketjang op de wd faal lijst? of dan teveel dwc?
Ff kijkenquote:
Prima, daarom vroeg ik mij ook af of er al iemand wist hoe ze eruit zagen. Grotendeels bestaat deze SC uit elite mooie mensenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij zijn hier om te blijven natuurlijk.
Daar ben ik vrij sceptisch over.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima, daarom vroeg ik mij ook af of er al iemand wist hoe ze eruit zagen. Grotendeels bestaat deze SC uit elite mooie mensenkunnen niet te veel afdankers gebruiken
Dat kan, wel geheel onterecht overigens.quote:
Ja.quote:
True.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, denk NL, maar misschien is ze wel Australisch of Zwitsers. Ketjang, katjang, saté, sateh.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima, daarom vroeg ik mij ook af of er al iemand wist hoe ze eruit zagen. Grotendeels bestaat deze SC uit elite mooie mensenkunnen niet te veel afdankers gebruiken
Nou moet jij eens even heel goed luisteren mannetjequote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef Piye het volgende:
True.
En true, zo denk ik ook echter ben jezelf altijd wel snel als iemand anders zo'n foutje maaktnoharmdone
Ook gewoon piye met mijn replyquote:Op donderdag 11 april 2013 13:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou moet jij eens even heel goed luisteren mannetje.
quote:
klopt wel, alleen ik ben weer lelijkquote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vleit me sgatj :$quote:Op donderdag 11 april 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan, wel geheel onterecht overigens.
[..]
Ja.
[..]
True.
En true, zo denk ik ook echter ben jezelf altijd wel snel als iemand anders zo'n foutje maaktnoharmdone
Niet alleen jij hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt wel, alleen ik ben weer lelijk
ja lamon gaat nu verder onder zoskquote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef Silentalarm het volgende:
Komen er eigenlijk verder nog wel eens mensen van vroeger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |