Geloof er ook geen zak van trouwens.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Weet niet, hoe dom kan je zijn zosk?
HIJ ZEI TOG JA GRAPJE HAHAH wAHAAAAAAAAUAHUquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HIJ ZEI TOG JA GRAPJE HAHAH wAHAAAAAAAAUAHU
JEZUS WIST NEIT DAT CHINESE SPLEETOOG OOK ECHT MINDER ZAGEN ;S!
Oh, niet gezien.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HIJ ZEI TOG JA GRAPJE HAHAH wAHAAAAAAAAUAHU
JEZUS WIST NEIT DAT CHINESE SPLEETOOG OOK ECHT MINDER ZAGEN ;S!
Zit mobiel en ben net wakker, maar dan klopte het alsnog.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]van dat salvia op school bedoel je? Anders lees je even verder.
Ja, want zo was jij vroeger niet op MSN natuurlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef Allure_ het volgende:
dwcmsn__________________________________!
Is dat Crack_?quote:
wat klopte dan alsnog?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zit mobiel en ben net wakker, maar dan klopte het alsnog.
Never.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, want zo was jij vroeger niet op MSN natuurlijk. Schaam me er niet voor
.
Srs? Alleen maar zowatquote:Op donderdag 11 april 2013 12:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Never.
Wist niet dat je white girls datete =$
Vrij normaal inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, want zo was jij vroeger niet op MSN natuurlijk. Schaam me er niet voor
.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
stel niet zoveel vragen
inb4waaromniet
HOUJEBEK
Mensen die pretentieus en semi-volwassen deden op 14-jarige leeftijd door alleen hun voornaam te zettenquote:
Black girls nemen jou niet serieus, ik begrijp hetquote:Op donderdag 11 april 2013 12:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Srs? Alleen maar zowat.
HO EENS, hoe leidt jij dat af uit de naam?
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Black girls nemen jou niet serieus, ik begrijp het.
Gewoon naam, maar dan zo moeilijk mogelijk geschreven met allemaal tekens in plaats van letters.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die pretentieus en semi-volwassen deden op 14-jarige leeftijd door alleen hun voornaam te zetten.
Proberen mij belachelijk te maken over iets van 8 jaar terug terwijl jij net als 25-jarige je salviatrip hebt beschrevenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
vas gebeld
BRING SOME BEEF AND LOSE SOME TEETH
15 jarigequote:Op donderdag 11 april 2013 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Proberen mij belacheijk te maken over iets van 8 jaar terug terwijl jij net als 25-jarige je salviatrip hebt beschreven.
Wedden dat je dat g-unit adres nog hebtquote:Op donderdag 11 april 2013 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Typo, verbeterd, punt staat nogsteeds.
Heb ik jou ooit op MSN gehad? Hoe weet je dit en hoe weet je dat C. white was?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wedden dat je dat g-unit adres nog hebt
Ik had eerst als emailadres mc en dan m'n naam. Begreep de helft niet dat het op master of ceremonies sloeg en niet de motherfucking mcdonald's.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wedden dat je dat g-unit adres nog hebt
Nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hetzelfde als net, hou gewoon je bek.
'T Inteseresseart mah nietquote:Op donderdag 11 april 2013 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit op MSN gehad? Hoe weet je dit en hoe weet je dat C. white was?
Maar klopt, als spamadres.
haha ok ok cool manquote:Op donderdag 11 april 2013 12:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik had eerst als emailadres mc en dan m'n naam. Begreep de helft niet dat het op master of ceremonies sloeg en niet de motherfucking mcdonald's.Daarna heb ik maar een zakelijke emailadres aangemaakt met voorletter.achternaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |