Klinkt wel een beetje vergelijkbaar met DMT. Je zit maar 5 minuten vol in die trip of zo (en zeker met je ogen dicht zijn die visuals echt ziek), maar je voelt toch best lang een zekere afterglow. Ik moet dat spul echt maar eens binnenkort bij de smartshop gaan halen. Echt 1 van de meest toegankelijke drugs en ik heb het nooit op.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Best lang, want ik heb meerdere keren geïnhaleerd achter elkaar om het langer te laten duren. Na iedere 'trip' deed ik het nog een keer. Maar het gevoel is echt niet ineens na 10 minuten weg. Blijft zeker wel een uur na deinzen.
Visuals als in hallucineren? Had ik niet. Vriendin van me dacht wel dat ze in een carnavalsoptocht zat, maar die had (veel) gedronken erbij. Lag er ook aan dat we best lichte versie hadden. Bij die zwaarste ga je denk ik wel echt hard. maar die zou ik nooit willen proberen
Deze danquote:
Ja kijk dat is nou onverantwoordelijk drugsgebruik.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:49 schreef Nestalgie het volgende:
had eergister nog salvia op school gedaan. Was wel lachen.
quote:
quote:
Heb het ook wel een keer in de pauze gedaan toen ik 14 was.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja kijk dat is nou onverantwoordelijk drugsgebruik.
Dat soort dingen laten ze nou bij Dr Phil zien.
Ik heb het zelf beperkt tot wiet en een paar keer drank. Ook niet netjes natuurlijk, wel leuk.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb het ook wel een keer in de pauze gedaan toen ik 14 was.Best wel kansloos.
nee grapje, maar lijkt me wel leuk een x te doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja kijk dat is nou onverantwoordelijk drugsgebruik.
Dat soort dingen laten ze nou bij Dr Phil zien.
Wat zit je me nu te emo.giffen?quote:
quote:
Samen proberen dan maar?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee grapje, maar lijkt me wel leuk een x te doen.
quote:
quote:
quote:
Niet zo'n grote bek hequote:
quote:
Was maar grapje, maak je niet druk.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Doe zoiets liever met vriendenno offense maar die ken ik beter.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Doe zoiets liever met vriendenno offense maar die ken ik beter.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:22 schreef wise het volgende:
http://www.site-b.nl/fok/
gvd die open dir
->>>>>>>>> zusjestopic.gifquote:
zusjestopic.gifquote:Op donderdag 11 april 2013 12:22 schreef wise het volgende:
http://www.site-b.nl/fok/
gvd die open dir
indeedquote:
quote:
Jawel, maar niet een directe link zoals nestalgie doetquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef Allure_ het volgende:
dwcmsn__________________________________!
O, waarom niet eigenlijk?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar niet een directe link zoals nestalgie doet
Geen idee, maar er zijn bans voor minder gevallenquote:
O.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zijn bans voor minder gevallen
Geloof er ook geen zak van trouwens.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Weet niet, hoe dom kan je zijn zosk?
HIJ ZEI TOG JA GRAPJE HAHAH wAHAAAAAAAAUAHUquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HIJ ZEI TOG JA GRAPJE HAHAH wAHAAAAAAAAUAHU
JEZUS WIST NEIT DAT CHINESE SPLEETOOG OOK ECHT MINDER ZAGEN ;S!
Oh, niet gezien.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HIJ ZEI TOG JA GRAPJE HAHAH wAHAAAAAAAAUAHU
JEZUS WIST NEIT DAT CHINESE SPLEETOOG OOK ECHT MINDER ZAGEN ;S!
Zit mobiel en ben net wakker, maar dan klopte het alsnog.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]van dat salvia op school bedoel je? Anders lees je even verder.
Ja, want zo was jij vroeger niet op MSN natuurlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef Allure_ het volgende:
dwcmsn__________________________________!
Is dat Crack_?quote:
wat klopte dan alsnog?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zit mobiel en ben net wakker, maar dan klopte het alsnog.
Never.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, want zo was jij vroeger niet op MSN natuurlijk. Schaam me er niet voor
.
Srs? Alleen maar zowatquote:Op donderdag 11 april 2013 12:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Never.
Wist niet dat je white girls datete =$
Vrij normaal inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, want zo was jij vroeger niet op MSN natuurlijk. Schaam me er niet voor
.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
stel niet zoveel vragen
inb4waaromniet
HOUJEBEK
Mensen die pretentieus en semi-volwassen deden op 14-jarige leeftijd door alleen hun voornaam te zettenquote:
Black girls nemen jou niet serieus, ik begrijp hetquote:Op donderdag 11 april 2013 12:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Srs? Alleen maar zowat.
HO EENS, hoe leidt jij dat af uit de naam?
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Black girls nemen jou niet serieus, ik begrijp het.
Gewoon naam, maar dan zo moeilijk mogelijk geschreven met allemaal tekens in plaats van letters.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die pretentieus en semi-volwassen deden op 14-jarige leeftijd door alleen hun voornaam te zetten.
Proberen mij belachelijk te maken over iets van 8 jaar terug terwijl jij net als 25-jarige je salviatrip hebt beschrevenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
vas gebeld
BRING SOME BEEF AND LOSE SOME TEETH
15 jarigequote:Op donderdag 11 april 2013 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Proberen mij belacheijk te maken over iets van 8 jaar terug terwijl jij net als 25-jarige je salviatrip hebt beschreven.
Wedden dat je dat g-unit adres nog hebtquote:Op donderdag 11 april 2013 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Typo, verbeterd, punt staat nogsteeds.
Heb ik jou ooit op MSN gehad? Hoe weet je dit en hoe weet je dat C. white was?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wedden dat je dat g-unit adres nog hebt
Ik had eerst als emailadres mc en dan m'n naam. Begreep de helft niet dat het op master of ceremonies sloeg en niet de motherfucking mcdonald's.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wedden dat je dat g-unit adres nog hebt
Nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hetzelfde als net, hou gewoon je bek.
'T Inteseresseart mah nietquote:Op donderdag 11 april 2013 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit op MSN gehad? Hoe weet je dit en hoe weet je dat C. white was?
Maar klopt, als spamadres.
haha ok ok cool manquote:Op donderdag 11 april 2013 12:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik had eerst als emailadres mc en dan m'n naam. Begreep de helft niet dat het op master of ceremonies sloeg en niet de motherfucking mcdonald's.Daarna heb ik maar een zakelijke emailadres aangemaakt met voorletter.achternaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |