Nou als ik kijk naar de mensen om me heen, wordt een keer een pilletje gebruiken gezien als iets redelijk normaals. Maar zodra je over speed, coke, keta of G begint springen alle stoppen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie beschouwen dit als redelijk normaal dan? persoonlijk vind ik dat ook harddrugs.. en volgens mij schaart het zich ook bij harddrugs.
Hypocriet van die mensen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou als ik kijk naar de mensen om me heen, wordt een keer een pilletje gebruiken gezien als iets redelijk normaals. Maar zodra je over speed, coke, keta of G begint springen alle stoppen.
Aparte meid ben jequote:Op donderdag 11 april 2013 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee. Ik vind de naam als kwijl klinken.
IK WERD HELEMEAALA GEK. alsof alle energie uit je lichaam wordt gezogen, doordat je je helemaal kapot lacht. Wanneer het dan is afgelopen blijf je over met een heel stoned gevoelquote:
Nouja, bij keta en G heb ik het idee dat het komt doordat mensen zo vaak iemand in een K-hole of nokkie hebben zien liggen, waardoor het lijkt alsof het lastig te doseren is.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou als ik kijk naar de mensen om me heen, wordt een keer een pilletje gebruiken gezien als iets redelijk normaals. Maar zodra je over speed, coke, keta of G begint springen alle stoppen.
hoe lang duurde het bij jou?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IK WERD HELEMEAALA GEK. alsof alle energie uit je lichaam wordt gezogen, doordat je je helemaal kapot lacht. Wanneer het dan is afgelopen blijf je over met een heel stoned gevoel
Nee hoor, saliva in het latijn is speekselquote:
Ben jij Frank Drebin?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, saliva in het latijn is speeksel
en: Echte salie
Latijnse naam: Salvia officinalis L.,Land van herkomst:Mediteraan, Gebruik: Echte salie remt de zweetsecretie, speeksel en melksecretie .
Hoi JB ik ben 2nutz.quote:
Bij M kan het ook behoorlijk misgaan. Zelfde idee als bij keta, als je in een K-hole komt doe je dat toch echt zelf. G is misschien een wat lastiger verhaal, maar in principe in de juiste dosering ook niet zo gevaarlijk. Doseren is alleen wat lastiger.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, bij keta en G heb ik het idee dat het komt doordat mensen zo vaak iemand in een K-hole of nokkie hebben zien liggen, waardoor het lijkt alsof het lastig te doseren is.
En dat valt bij M, speed of coke wel mee.
Best lang, want ik heb meerdere keren geïnhaleerd achter elkaar om het langer te laten duren. Na iedere 'trip' deed ik het nog een keerquote:Op donderdag 11 april 2013 10:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe lang duurde het bij jou?
en kan je de visuals omschrijven?
Gaat nergens over, iemand had dat als OP van zijn KLB topic en 1000 sukkeltjes praten het na.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:52 schreef Silentalarm het volgende:
Even een vraagje trouwens, ik ben hier dus een tijdje niet geweest en volgens mij heb ik iets gemist.
Waar gaat dat zinnetje met die fles die leeg is en dat drinken en dorst over? Ik snap er geen kut van?
Hm oke apartquote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat nergens over, iemand had dat als OP van zijn KLB topic en 1000 sukkeltjes praten het na.
Maar was het leuk?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Best lang, want ik heb meerdere keren geïnhaleerd achter elkaar om het langer te laten duren. Na iedere 'trip' deed ik het nog een keer. Maar het gevoel is echt niet ineens na 10 minuten weg. Blijft zeker wel een uur na deinzen.
Visuals als in hallucineren? Had ik niet. Vriendin van me dacht wel dat ze in een carnavalsoptocht zat, maar die had (veel) gedronken erbij. Lag er ook aan dat we best lichte versie hadden. Bij die zwaarste ga je denk ik wel echt hard. maar die zou ik nooit willen proberen
Goed samengevatquote:
Zolang je maar lacht, dan valt het nog mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef Allure_ het volgende:
IK WERD HELEMEAALA GEK. alsof alle energie uit je lichaam wordt gezogen, doordat je je helemaal kapot lacht. Wanneer het dan is afgelopen blijf je over met een heel stoned gevoel
saliva = kwijl. bijna hetzelfdequote:Op donderdag 11 april 2013 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets waar je ontzettend van gaat kwijlen
Zeur niet zo het regent net pas weer 2 dagen na weken droogte en zonquote:
Ja maar het was koud. Dan telt het niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeur niet zo het regent net pas weer 2 dagen na weken droogte en zon
lol nou ik weet neit hoor we stromen bijna van de aarde af XDquote:Op donderdag 11 april 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeur niet zo het regent net pas weer 2 dagen na weken droogte en zon
In de zon was lekker manquote:Op donderdag 11 april 2013 11:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja maar het was koud. Dan telt het niet.
Jij stroomt van je stoel is wat anders hehehequote:Op donderdag 11 april 2013 11:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol nou ik weet neit hoor we stromen bijna van de aarde af XD
Op mijn balkon was nog best wel wat wind dus was niet echt lekker, een jas was wel nodig.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In de zon was lekker manzonder wind.
whah haquote:Op donderdag 11 april 2013 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij stroomt van je stoel is wat anders hehehe
Maar is het zondag dan al wel warmer, droog en zon?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Op mijn balkon was nog best wel wat wind dus was niet echt lekker, een jas was wel nodig.
Maar ik klaag niet. Ik zit alleen zondag wel vanaf 8 uur 's morgens klaar om elk zonnestraaltje mee te pakken.
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
whah ha
jezus het stortregent wel echt, kenniks doen zo
quote:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Amsterdam/4058223quote:Op donderdag 11 april 2013 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar is het zondag dan al wel warmer, droog en zon?
Oehquote:Op donderdag 11 april 2013 11:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Amsterdam/4058223
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:12 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil zaterdag 20 graden, vrij zijn en feest. Zondag wil ik REGEN EN -5!
ff piet p. bellen
Ik vind het allemaal goed. Ik ben snel tevreden.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:12 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil zaterdag 20 graden, vrij zijn en feest. Zondag wil ik REGEN EN -5!
ff piet p. bellen
Ja als je erna weer neemt dan is het totaal langer dan 10 minuten ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Best lang, want ik heb meerdere keren geïnhaleerd achter elkaar om het langer te laten duren. Na iedere 'trip' deed ik het nog een keer. Maar het gevoel is echt niet ineens na 10 minuten weg. Blijft zeker wel een uur na deinzen.
Visuals als in hallucineren? Had ik niet. Vriendin van me dacht wel dat ze in een carnavalsoptocht zat, maar die had (veel) gedronken erbij. Lag er ook aan dat we best lichte versie hadden. Bij die zwaarste ga je denk ik wel echt hard. maar die zou ik nooit willen proberen
Ja, ligt aan de sterkte he. bij 40x zul je vast wel dingen gaan zienquote:Op donderdag 11 april 2013 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja als je erna weer neemt dan is het totaal langer dan 10 minuten ja.
Geen visuals? apart.
Op zondag moet je werken of slapen. Dus kan perfectquote:
Normaal zou ik het met je eens zijn.. is bij mij er ook zo ingebakken maar ik moet nog tuinierenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op zondag moet je werken of slapen. Dus kan perfect.
jepquote:Op donderdag 11 april 2013 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ligt aan de sterkte he. bij 40x zul je vast wel dingen gaan zien
tuinierenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Normaal zou ik het met je eens zijn.. is bij mij er ook zo ingebakken maar ik moet nog tuinieren
Hahaha, ja moet netjes tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |