Ik denk dat dat vooral aan de groep ligt, voor mensen die er al aardig doorheen zitten wel, maar mensen die goed in het leven staan, succesvol zijn, ik denk dat de kans daar gewoon heel veel lager is.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De KANS is heel groot dat je het nog een keer doet...
Ik vind het sowieso niet zo leuk als mijn vriendin drugs zou proberen die ik wat "enger" vind, ook al zijn mijn gevoelens mbt "engte" meestal irrationeel.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als je vriendin meth gaat proberen dan? boeiend? leuk? wat minder? ben best benieuwd.
Ik denk dat de meeste mensen niet als eerste drug hero proberen. En daarnaast verwoest denk ik ook niet meteen je hele leven. Het risico dat het dat na verloop van tijd wel doet is echter wel substantieel.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist, dus dan maar gelijk een drug die je compleet verwoestje geeft zelf het antwoord al.
Ik vind GHB en Keta en LSD toch wel 3 trapjes lager dan hero.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral aan de groep ligt, voor mensen die er al aardig doorheen zitten wel, maar mensen die goed in het leven staan, succesvol zijn, ik denk dat de kans daar gewoon heel veel lager is.
[..]
Ik vind het sowieso niet zo leuk als mijn vriendin drugs zou proberen die ik wat "enger" vind, ook al zijn mijn gevoelens mbt "engte" meestal irrationeel.
Daar vallen GHB en Keta en LSD bijvoorbeeld ook onder.
Ik denk juist dat mensen die succesvol in het leven staan en drugs willen gebruiken andere drugs gebruiken en geen heroine e.d.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral aan de groep ligt, voor mensen die er al aardig doorheen zitten wel, maar mensen die goed in het leven staan, succesvol zijn, ik denk dat de kans daar gewoon heel veel lager is.
[..]
Ik vind het sowieso niet zo leuk als mijn vriendin drugs zou proberen die ik wat "enger" vind, ook al zijn mijn gevoelens mbt "engte" meestal irrationeel.
Daar vallen GHB en Keta en LSD bijvoorbeeld ook onder.
Wat reken je onder harddrugs? Het meeste wat volgens de wet onder hard drugs valt verwoest je leven niet hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk juist dat mensen die succesvol in het leven staan en drugs willen gebruiken andere drugs gebruiken en geen heroine e.d.
Heb zelf ook nooit iets andere gehad dan softdrugs... begin er ook niet aan maar heb harddrugs ook van heel dichtbij meegemaakt dus ik weet hoe het je leven verwoest.
En prima, er zal vast een handje vol mensen zijn die het een keer proberen en daarna weer terug gaan naar alleen een biertje ofso
Ja ik ookquote:Op donderdag 11 april 2013 10:15 schreef Garisson72 het volgende:
Als ik in Rusland ben ga ik Krokodil proberen, sowieso. Wil me altijd graag zoveel mogelijk indompelen in de plaatselijke cultuur.
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:15 schreef Garisson72 het volgende:
Als ik in Rusland ben ga ik Krokodil proberen, sowieso. Wil me altijd graag zoveel mogelijk indompelen in de plaatselijke cultuur.
True, meer coke in die groepen denk ik. Ik weet het in elk geval van chirurgen, dokters, die groep.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk juist dat mensen die succesvol in het leven staan en drugs willen gebruiken andere drugs gebruiken en geen heroine e.d.
Heb zelf ook nooit iets andere gehad dan softdrugs... begin er ook niet aan maar heb harddrugs ook van heel dichtbij meegemaakt dus ik weet hoe het je leven verwoest.
En prima, er zal vast een handje vol mensen zijn die het een keer proberen en daarna weer terug gaan naar alleen een biertje ofso
Ze hebben nu toch van die oogdruppels daar? Die schijnen helemaal fantastisch te zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:15 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:15 schreef Garisson72 het volgende:
Oh dacht dat we het over heroine hadden, maar goed... lekker goed blijven praten allemaal. Maakt mij verder geen fluit uit wat je wilt proberenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat reken je onder harddrugs? Het meeste wat volgens de wet onder hard drugs valt verwoest je leven niet hoor
Die vreten je oogbollen weg of zo? Mooi man.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:17 schreef Silentalarm het volgende:
Ze hebben nu toch van die oogdruppels daar? Die schijnen helemaal fantastisch te zijn.
Ik snap niet waarom je zo overdreven reageert. Zoals ik al eerder zei, zelf is het mij het risico van het proberen niet waard en heb ik dus geen behoefte om het te proberen. Maar omdat ik behalve hero en meth het meeste wel geprobeerd heb uit nieuwsgierigheid, kan ik er wel in komen dat mensen er benieuwd naar zijn en het daarom proberen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht dat we het over heroine hadden, maar goed... lekker goed blijven praten allemaal. Maakt mij verder geen fluit uit wat je wilt proberen
Ik ben altijd een beetje tegen drugs die geen negatieve na-werkingen hebben. Ik vind de negatieve na-werking opzich altijd wel een mooie manier om 'straf' te krijgen. Maakt het makkelijker om er vanaf te blijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die vreten je oogbollen weg of zo? Mooi man.
Maar au serieux: volgens mij las ik over nieuwe mdma-varianten die de negatieve na-werkingen niet meer hebben (zal inmiddels niet meer nieuw zijn, weetikveel) - daar zou ik nog wel eens benieuwd naar zijn.
Zwaar hallucinerende troep zou ik ook nooit aan beginnen trouwens.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:19 schreef Silentalarm het volgende:
Ik snap niet waarom je zo overdreven reageert. Zoals ik al eerder zei, zelf is het mij het risico van het proberen niet waard en heb ik dus geen behoefte om het te proberen. Maar omdat ik behalve hero en meth het meeste wel geprobeerd heb uit nieuwsgierigheid, kan ik er wel in komen dat mensen er benieuwd naar zijn en het daarom proberen.
Haha, dat je denkt; toch iets te ver gegaan, nu even een paar maanden rust.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje tegen drugs die geen negatieve na-werkingen hebben. Ik vind de negatieve na-werking opzich altijd wel een mooie manier om 'straf' te krijgen. Maakt het makkelijker om er vanaf te blijven.
Paddo's en LSD bedoel je?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zwaar hallucinerende troep zou ik ook nooit aan beginnen trouwens.
of een paar dagen..quote:Op donderdag 11 april 2013 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha, dat je denkt; toch iets te ver gegaan, nu even een paar maanden rust.
Of peyote of zo. Weleens filmpjes op youtube gezien van gasten die een kwartier lang in doodsangst gaan zitten krijsen in de bank.quote:
Haha ja oke dat niet. Maar het kan ook leuk zijn. LSD ga ik binnenkort wel voor het eerst proberen. Paddo's waren me erg goed bevallen. Maar met dat soort dingen is het natuurlijk wel zaak dat je er volledig achter staat en er zin in hebt. Anders wordt het erg snel een angstige trip.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of peyote of zo. Weleens filmpjes op youtube gezien van gasten die een kwartier lang in doodsangst gaan zitten krijsen in de bank.. WIE WIL DAT
Oke manquote:Op donderdag 11 april 2013 10:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo overdreven reageert. Zoals ik al eerder zei, zelf is het mij het risico van het proberen niet waard en heb ik dus geen behoefte om het te proberen. Maar omdat ik behalve hero en meth het meeste wel geprobeerd heb uit nieuwsgierigheid, kan ik er wel in komen dat mensen er benieuwd naar zijn en het daarom proberen.
IK IK IK IK IK IK IK !!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 april 2013 10:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of peyote of zo. Weleens filmpjes op youtube gezien van gasten die een kwartier lang in doodsangst gaan zitten krijsen in de bank.. WIE WIL DAT
Not even half surprised.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IK IK IK IK IK IK IK !!!!!!!!!!!!!
is dat van dat drinken?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weet niet wat ze deden.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
is dat van dat drinken?volgens mij ook wel eens gezien..
Goed dat je me er aan herrinerd om de wekker voor morgen alvast uit te zetten.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:29 schreef Allure_ het volgende:
GVD wekker stond om 8 uur ofzo terwijl ik niet op hoefde
quote:
Haha ja die is geniaal. Was dat niet van salvia ofzo?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ook nog altijd mooi die gast die door het raam klimt en naar beneden flikkert. Met zo'n meid op de bank...
Salvia ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha ja die is geniaal. Was dat niet van salvia ofzo?
Ik kan me altijd erg moeilijk voorstellen hoe dat voelt. Het lijkt me niet echt vergelijkbaar met iets anders trippends als paddo's of keta?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Salvia ja.
Bizar spul.Daarbij is het echt goed dat het na 10 min klaar is.
na 10 min klaarquote:Op donderdag 11 april 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Salvia ja.
Heb nooit keta gedaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kan me altijd erg moeilijk voorstellen hoe dat voelt. Het lijkt me niet echt vergelijkbaar met iets anders trippends als paddo's of keta?
Dat schijnt ook zo'n raar spul te zijn ja. Never in a million years.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Salvia ja.
Ja dacht salviaquote:Op donderdag 11 april 2013 10:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha ja die is geniaal. Was dat niet van salvia ofzo?
Hoe gebruik jij het?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
na 10 min klaarweet neit wat voor salvia jij gebruikt
Daarbij duurt het bij mij niet meer dan 10 min/ kwartiertje.quote:
Dat klinkt als iets waar je ontzettend van gaat kwijlenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dacht salviavrienden van mij rookten dat ook wel eens maar nog nooit zo los gegaan
Wie beschouwen dit als redelijk normaal dan? persoonlijk vind ik dat ook harddrugs.. en volgens mij schaart het zich ook bij harddrugs.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:38 schreef Silentalarm het volgende:
Wat ik wel apart vind is dat een pilletje als redelijk normaal wordt beschouwd door veel mensen die niet echt van drugs houden, terwijl de enige echt slechte ervaring met drugs voor mij juist met m was.
je bent in de war met salmiakquote:Op donderdag 11 april 2013 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets waar je ontzettend van gaat kwijlen
Nou als ik kijk naar de mensen om me heen, wordt een keer een pilletje gebruiken gezien als iets redelijk normaals. Maar zodra je over speed, coke, keta of G begint springen alle stoppen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie beschouwen dit als redelijk normaal dan? persoonlijk vind ik dat ook harddrugs.. en volgens mij schaart het zich ook bij harddrugs.
Hypocriet van die mensen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou als ik kijk naar de mensen om me heen, wordt een keer een pilletje gebruiken gezien als iets redelijk normaals. Maar zodra je over speed, coke, keta of G begint springen alle stoppen.
Aparte meid ben jequote:Op donderdag 11 april 2013 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee. Ik vind de naam als kwijl klinken.
IK WERD HELEMEAALA GEK. alsof alle energie uit je lichaam wordt gezogen, doordat je je helemaal kapot lacht. Wanneer het dan is afgelopen blijf je over met een heel stoned gevoelquote:
Nouja, bij keta en G heb ik het idee dat het komt doordat mensen zo vaak iemand in een K-hole of nokkie hebben zien liggen, waardoor het lijkt alsof het lastig te doseren is.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou als ik kijk naar de mensen om me heen, wordt een keer een pilletje gebruiken gezien als iets redelijk normaals. Maar zodra je over speed, coke, keta of G begint springen alle stoppen.
hoe lang duurde het bij jou?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IK WERD HELEMEAALA GEK. alsof alle energie uit je lichaam wordt gezogen, doordat je je helemaal kapot lacht. Wanneer het dan is afgelopen blijf je over met een heel stoned gevoel
Nee hoor, saliva in het latijn is speekselquote:
Ben jij Frank Drebin?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, saliva in het latijn is speeksel
en: Echte salie
Latijnse naam: Salvia officinalis L.,Land van herkomst:Mediteraan, Gebruik: Echte salie remt de zweetsecretie, speeksel en melksecretie .
Hoi JB ik ben 2nutz.quote:
Bij M kan het ook behoorlijk misgaan. Zelfde idee als bij keta, als je in een K-hole komt doe je dat toch echt zelf. G is misschien een wat lastiger verhaal, maar in principe in de juiste dosering ook niet zo gevaarlijk. Doseren is alleen wat lastiger.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, bij keta en G heb ik het idee dat het komt doordat mensen zo vaak iemand in een K-hole of nokkie hebben zien liggen, waardoor het lijkt alsof het lastig te doseren is.
En dat valt bij M, speed of coke wel mee.
Best lang, want ik heb meerdere keren geïnhaleerd achter elkaar om het langer te laten duren. Na iedere 'trip' deed ik het nog een keerquote:Op donderdag 11 april 2013 10:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe lang duurde het bij jou?
en kan je de visuals omschrijven?
Gaat nergens over, iemand had dat als OP van zijn KLB topic en 1000 sukkeltjes praten het na.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:52 schreef Silentalarm het volgende:
Even een vraagje trouwens, ik ben hier dus een tijdje niet geweest en volgens mij heb ik iets gemist.
Waar gaat dat zinnetje met die fles die leeg is en dat drinken en dorst over? Ik snap er geen kut van?
Hm oke apartquote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat nergens over, iemand had dat als OP van zijn KLB topic en 1000 sukkeltjes praten het na.
Maar was het leuk?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Best lang, want ik heb meerdere keren geïnhaleerd achter elkaar om het langer te laten duren. Na iedere 'trip' deed ik het nog een keer. Maar het gevoel is echt niet ineens na 10 minuten weg. Blijft zeker wel een uur na deinzen.
Visuals als in hallucineren? Had ik niet. Vriendin van me dacht wel dat ze in een carnavalsoptocht zat, maar die had (veel) gedronken erbij. Lag er ook aan dat we best lichte versie hadden. Bij die zwaarste ga je denk ik wel echt hard. maar die zou ik nooit willen proberen
Goed samengevatquote:
Zolang je maar lacht, dan valt het nog mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef Allure_ het volgende:
IK WERD HELEMEAALA GEK. alsof alle energie uit je lichaam wordt gezogen, doordat je je helemaal kapot lacht. Wanneer het dan is afgelopen blijf je over met een heel stoned gevoel
saliva = kwijl. bijna hetzelfdequote:Op donderdag 11 april 2013 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets waar je ontzettend van gaat kwijlen
Zeur niet zo het regent net pas weer 2 dagen na weken droogte en zonquote:
Ja maar het was koud. Dan telt het niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeur niet zo het regent net pas weer 2 dagen na weken droogte en zon
lol nou ik weet neit hoor we stromen bijna van de aarde af XDquote:Op donderdag 11 april 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeur niet zo het regent net pas weer 2 dagen na weken droogte en zon
In de zon was lekker manquote:Op donderdag 11 april 2013 11:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja maar het was koud. Dan telt het niet.
Jij stroomt van je stoel is wat anders hehehequote:Op donderdag 11 april 2013 11:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol nou ik weet neit hoor we stromen bijna van de aarde af XD
Op mijn balkon was nog best wel wat wind dus was niet echt lekker, een jas was wel nodig.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In de zon was lekker manzonder wind.
whah haquote:Op donderdag 11 april 2013 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij stroomt van je stoel is wat anders hehehe
Maar is het zondag dan al wel warmer, droog en zon?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Op mijn balkon was nog best wel wat wind dus was niet echt lekker, een jas was wel nodig.
Maar ik klaag niet. Ik zit alleen zondag wel vanaf 8 uur 's morgens klaar om elk zonnestraaltje mee te pakken.
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
whah ha
jezus het stortregent wel echt, kenniks doen zo
quote:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Amsterdam/4058223quote:Op donderdag 11 april 2013 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar is het zondag dan al wel warmer, droog en zon?
Oehquote:Op donderdag 11 april 2013 11:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Amsterdam/4058223
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:12 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil zaterdag 20 graden, vrij zijn en feest. Zondag wil ik REGEN EN -5!
ff piet p. bellen
Ik vind het allemaal goed. Ik ben snel tevreden.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:12 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil zaterdag 20 graden, vrij zijn en feest. Zondag wil ik REGEN EN -5!
ff piet p. bellen
Ja als je erna weer neemt dan is het totaal langer dan 10 minuten ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Best lang, want ik heb meerdere keren geïnhaleerd achter elkaar om het langer te laten duren. Na iedere 'trip' deed ik het nog een keer. Maar het gevoel is echt niet ineens na 10 minuten weg. Blijft zeker wel een uur na deinzen.
Visuals als in hallucineren? Had ik niet. Vriendin van me dacht wel dat ze in een carnavalsoptocht zat, maar die had (veel) gedronken erbij. Lag er ook aan dat we best lichte versie hadden. Bij die zwaarste ga je denk ik wel echt hard. maar die zou ik nooit willen proberen
Ja, ligt aan de sterkte he. bij 40x zul je vast wel dingen gaan zienquote:Op donderdag 11 april 2013 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja als je erna weer neemt dan is het totaal langer dan 10 minuten ja.
Geen visuals? apart.
Op zondag moet je werken of slapen. Dus kan perfectquote:
Normaal zou ik het met je eens zijn.. is bij mij er ook zo ingebakken maar ik moet nog tuinierenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op zondag moet je werken of slapen. Dus kan perfect.
jepquote:Op donderdag 11 april 2013 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ligt aan de sterkte he. bij 40x zul je vast wel dingen gaan zien
tuinierenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Normaal zou ik het met je eens zijn.. is bij mij er ook zo ingebakken maar ik moet nog tuinieren
Hahaha, ja moet netjes tochquote:
Klinkt wel een beetje vergelijkbaar met DMT. Je zit maar 5 minuten vol in die trip of zo (en zeker met je ogen dicht zijn die visuals echt ziek), maar je voelt toch best lang een zekere afterglow. Ik moet dat spul echt maar eens binnenkort bij de smartshop gaan halen. Echt 1 van de meest toegankelijke drugs en ik heb het nooit op.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Deze danquote:
Ja kijk dat is nou onverantwoordelijk drugsgebruik.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:49 schreef Nestalgie het volgende:
had eergister nog salvia op school gedaan. Was wel lachen.
quote:
quote:
Heb het ook wel een keer in de pauze gedaan toen ik 14 was.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja kijk dat is nou onverantwoordelijk drugsgebruik.
Dat soort dingen laten ze nou bij Dr Phil zien.
Ik heb het zelf beperkt tot wiet en een paar keer drank. Ook niet netjes natuurlijk, wel leuk.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb het ook wel een keer in de pauze gedaan toen ik 14 was.Best wel kansloos.
nee grapje, maar lijkt me wel leuk een x te doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja kijk dat is nou onverantwoordelijk drugsgebruik.
Dat soort dingen laten ze nou bij Dr Phil zien.
Wat zit je me nu te emo.giffen?quote:
quote:
Samen proberen dan maar?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee grapje, maar lijkt me wel leuk een x te doen.
quote:
quote:
quote:
Niet zo'n grote bek hequote:
quote:
Was maar grapje, maak je niet druk.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Doe zoiets liever met vriendenno offense maar die ken ik beter.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Doe zoiets liever met vriendenno offense maar die ken ik beter.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:22 schreef wise het volgende:
http://www.site-b.nl/fok/
gvd die open dir
->>>>>>>>> zusjestopic.gifquote:
zusjestopic.gifquote:Op donderdag 11 april 2013 12:22 schreef wise het volgende:
http://www.site-b.nl/fok/
gvd die open dir
indeedquote:
quote:
Jawel, maar niet een directe link zoals nestalgie doetquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef Allure_ het volgende:
dwcmsn__________________________________!
O, waarom niet eigenlijk?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar niet een directe link zoals nestalgie doet
Geen idee, maar er zijn bans voor minder gevallenquote:
O.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zijn bans voor minder gevallen
Geloof er ook geen zak van trouwens.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Weet niet, hoe dom kan je zijn zosk?
HIJ ZEI TOG JA GRAPJE HAHAH wAHAAAAAAAAUAHUquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HIJ ZEI TOG JA GRAPJE HAHAH wAHAAAAAAAAUAHU
JEZUS WIST NEIT DAT CHINESE SPLEETOOG OOK ECHT MINDER ZAGEN ;S!
Oh, niet gezien.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HIJ ZEI TOG JA GRAPJE HAHAH wAHAAAAAAAAUAHU
JEZUS WIST NEIT DAT CHINESE SPLEETOOG OOK ECHT MINDER ZAGEN ;S!
Zit mobiel en ben net wakker, maar dan klopte het alsnog.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]van dat salvia op school bedoel je? Anders lees je even verder.
Ja, want zo was jij vroeger niet op MSN natuurlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef Allure_ het volgende:
dwcmsn__________________________________!
Is dat Crack_?quote:
wat klopte dan alsnog?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zit mobiel en ben net wakker, maar dan klopte het alsnog.
Never.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, want zo was jij vroeger niet op MSN natuurlijk. Schaam me er niet voor
.
Srs? Alleen maar zowatquote:Op donderdag 11 april 2013 12:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Never.
Wist niet dat je white girls datete =$
Vrij normaal inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, want zo was jij vroeger niet op MSN natuurlijk. Schaam me er niet voor
.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
stel niet zoveel vragen
inb4waaromniet
HOUJEBEK
Mensen die pretentieus en semi-volwassen deden op 14-jarige leeftijd door alleen hun voornaam te zettenquote:
Black girls nemen jou niet serieus, ik begrijp hetquote:Op donderdag 11 april 2013 12:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Srs? Alleen maar zowat.
HO EENS, hoe leidt jij dat af uit de naam?
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Black girls nemen jou niet serieus, ik begrijp het.
Gewoon naam, maar dan zo moeilijk mogelijk geschreven met allemaal tekens in plaats van letters.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die pretentieus en semi-volwassen deden op 14-jarige leeftijd door alleen hun voornaam te zetten.
Proberen mij belachelijk te maken over iets van 8 jaar terug terwijl jij net als 25-jarige je salviatrip hebt beschrevenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
vas gebeld
BRING SOME BEEF AND LOSE SOME TEETH
15 jarigequote:Op donderdag 11 april 2013 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Proberen mij belacheijk te maken over iets van 8 jaar terug terwijl jij net als 25-jarige je salviatrip hebt beschreven.
Wedden dat je dat g-unit adres nog hebtquote:Op donderdag 11 april 2013 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Typo, verbeterd, punt staat nogsteeds.
Heb ik jou ooit op MSN gehad? Hoe weet je dit en hoe weet je dat C. white was?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wedden dat je dat g-unit adres nog hebt
Ik had eerst als emailadres mc en dan m'n naam. Begreep de helft niet dat het op master of ceremonies sloeg en niet de motherfucking mcdonald's.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wedden dat je dat g-unit adres nog hebt
Nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hetzelfde als net, hou gewoon je bek.
'T Inteseresseart mah nietquote:Op donderdag 11 april 2013 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit op MSN gehad? Hoe weet je dit en hoe weet je dat C. white was?
Maar klopt, als spamadres.
haha ok ok cool manquote:Op donderdag 11 april 2013 12:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik had eerst als emailadres mc en dan m'n naam. Begreep de helft niet dat het op master of ceremonies sloeg en niet de motherfucking mcdonald's.Daarna heb ik maar een zakelijke emailadres aangemaakt met voorletter.achternaam.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
vas gebeld
BRING SOME BEEF AND LOSE SOME TEETH
Jij interesseert me altijd bby =$quote:Op donderdag 11 april 2013 12:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Gvd. Maar blijkbaar toch wel
.
21 mei @ Melkweg, ¤22,50 + lidm.quote:
lidmaatschap? voor watquote:Op donderdag 11 april 2013 12:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
21 mei @ Melkweg, ¤22,50 + lidm.
#ymcmbpromotions
weet neit wat je bedoeltquote:Op donderdag 11 april 2013 12:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wanneer is tyga in nl en joeveel kost kartju
Je valt toch op jonge boys?quote:
Doe niet zo.quote:
stahpquote:Op donderdag 11 april 2013 12:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
whah ok ok wou ff nestlgie nadoen snap je haha
Die ketjang pedis heb ik gezien, die is wel doable.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand btw al die neiuwe SC'ers gezien (pics?) zoals die madeliefff en christinatjang?
Moet ook echt iets gaan doen. Zit ik hier een beetje te lachen om mezelf.quote:
Katjang pedisquote:Op donderdag 11 april 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die ketjang pedis heb ik gezien, die is wel doable.
Oh nee hoor, maar die naam deed me wel vermoeden dat ze uit die hoek kwamquote:
nee. Krijg je dan lidmaatschap voor melkweg?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog nooit een kaartje gekocht? Is altijd, klagen kan bij CB.
Kan je toch zien aan uiterlijk vaak?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar die naam deed me wel vermoeden dat ze uit die hoek kwam. Is gewoon NL volgens mij.
goeiequote:Op donderdag 11 april 2013 12:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
whah ok ok wou ff nestlgie nadoen snap je haha
De dönertent zit onderweg naar de shoppa, maar de shoppa zit ook onderweg naar de dönertent. Nu ben ik nog in dubio over welke route ik ga nemen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet ook echt iets gaan doen. Zit ik hier een beetje te lachen om mezelf.
Eerst maar sigaretje rokah.
huh?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee. Krijg je dan lidmaatschap voor melkweg?
ik zou als ik jou was kofte halenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De dönertent zit onderweg naar de shoppa, maar de shoppa zit ook onderweg naar de dönertent. Nu ben ik nog in dubio over welke route ik ga nemen.
Wij zijn hier om te blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand btw al die neiuwe SC'ers gezien (pics?) zoals die madeliefff en christinatjang?
Ja, denk NL, maar misschien is ze wel Australisch of Zwitsersquote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je toch zien aan uiterlijk vaak?
Oh en wat vind jij? kan ketjang op de wd faal lijst? of dan teveel dwc?
Woo komt wd hier nog ?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je toch zien aan uiterlijk vaak?
Oh en wat vind jij? kan ketjang op de wd faal lijst? of dan teveel dwc?
Ff kijkenquote:
Prima, daarom vroeg ik mij ook af of er al iemand wist hoe ze eruit zagen. Grotendeels bestaat deze SC uit elite mooie mensenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij zijn hier om te blijven natuurlijk.
Daar ben ik vrij sceptisch over.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima, daarom vroeg ik mij ook af of er al iemand wist hoe ze eruit zagen. Grotendeels bestaat deze SC uit elite mooie mensenkunnen niet te veel afdankers gebruiken
Dat kan, wel geheel onterecht overigens.quote:
Ja.quote:
True.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, denk NL, maar misschien is ze wel Australisch of Zwitsers. Ketjang, katjang, saté, sateh.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima, daarom vroeg ik mij ook af of er al iemand wist hoe ze eruit zagen. Grotendeels bestaat deze SC uit elite mooie mensenkunnen niet te veel afdankers gebruiken
Nou moet jij eens even heel goed luisteren mannetjequote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef Piye het volgende:
True.
En true, zo denk ik ook echter ben jezelf altijd wel snel als iemand anders zo'n foutje maaktnoharmdone
Ook gewoon piye met mijn replyquote:Op donderdag 11 april 2013 13:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou moet jij eens even heel goed luisteren mannetje.
quote:
klopt wel, alleen ik ben weer lelijkquote:Op donderdag 11 april 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vleit me sgatj :$quote:Op donderdag 11 april 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan, wel geheel onterecht overigens.
[..]
Ja.
[..]
True.
En true, zo denk ik ook echter ben jezelf altijd wel snel als iemand anders zo'n foutje maaktnoharmdone
Niet alleen jij hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt wel, alleen ik ben weer lelijk
ja lamon gaat nu verder onder zoskquote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef Silentalarm het volgende:
Komen er eigenlijk verder nog wel eens mensen van vroeger?
Als je dqod mee hebt kan sws niets meer stukquote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je vleit me sgatj :$
En idd wel tof Bobby
Ja, Bobby :$ En 4ebe :$quote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef Silentalarm het volgende:
Komen er eigenlijk verder nog wel eens mensen van vroeger?
pics in pmquote:Op donderdag 11 april 2013 13:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij zijn hier om te blijven natuurlijk.
Edit: O je bedoelt pics, cristina is best lekker, madelieff weet ik niet.
Ik de meesten wel.. jou niet btwquote:Op donderdag 11 april 2013 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen, ik weet ook niet hoe iedereen uitziet
Nu weet ik gewoon dat je liegt, maar toch liefquote:Op donderdag 11 april 2013 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je dqod mee hebt kan sws niets meer stuk
Ik dacht ook al "dat heb ik niet gezegd".quote:
Ja gebeurd wel eensquote:Op donderdag 11 april 2013 13:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh idd![]()
! Dat had iemand toch laatst ook, gewoon FOK! error dus
.
meeste wel ja, maar niet allemaal.quote:
Het valt ook allemaal wel mee met de autistenbloemkoolhoofden hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik dacht ook al "dat heb ik niet gezegd".
Maar ik heb me laten vertellen dat een groot deel van de mensen die op de meet zou komen (wat een beetje dezelfde mensen zijn die hier kwamen SC'en) er normaal tot goed uitzien. Overigens ben ik ook daar vrij sceptisch over.
Doe even normaal, waarom zou ik tegen u liegen? bende mal.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu weet ik gewoon dat je liegt, maar toch lief
Staat ergens tussen m'n dm's. Dat vind ik iets te veel moeite. Daarnaast is zij daar best makkelijk in hoor. Vraag gewoon aan haar om pics en dan wil ze sowieso wel ruilen.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef RickoKun het volgende:
Zijn er ook foto's waar Wolvendagen haar magnifieke boezem op staat?
Over een maand ga ik het zien.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het valt ook allemaal wel mee met de autistenbloemkoolhoofden hoor
alleen in de keuken toen ze aan het bakken was. Mi gadoquote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef RickoKun het volgende:
Zijn er ook foto's waar Wolvendagen haar magnifieke boezem op staat?
Waarom niet? toch leuk beetje haat op je fotoquote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meeste wel ja, maar niet allemaal.
ik maak er geen geheim van hoe ik uitzie, maar ga ook niet in US posten ofzo
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het valt ook allemaal wel mee met de autistenbloemkoolhoofden hoor
[..]
Doe even normaal, waarom zou ik tegen u liegen? bende mal.
zou betekenen dat ik ook nog foto's moet gaan makenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom niet? toch leuk beetje haat op je fotoal zou ik liever een gemiddeld meisje zijn ja, als ik daar post
Of iemand anders van jouquote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou betekenen dat ik ook nog foto's moet gaan maken
kusj bbyquote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Exclusief pitjeskapsel tho :$ gr gr
Betwijfel of het doorgaat. Ga er maar vanuit dat 70% afzegt op het laatstquote:
Jeps, dankzij onze blonde chinees. Paar maanden terug was er weer eens een KLB "meet" topic, maar zij heeft er werk van gemaakt om achter de schermen te regelen dat er in ieder geval een groep van 10 mensen sowieso komt en het deze keer dus wel echt doorgaat.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is er over een maand een meeting?
Ja dat is meestal zoquote:Op donderdag 11 april 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of iemand anders van jou
[..]
kusj bby
[..]
Betwijfel of het doorgaat. Ga er maar vanuit dat 70% afzegt op het laatst
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:14 schreef RickoKun het volgende:
Denken dat er ook maar iemand naar die meeting toe zal gaan
Van geheel KLB dus? of alleen sc?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Jeps, dankzij onze blonde chinees. Paar maanden terug was er weer eens een KLB "meet" topic, maar zij heeft er werk van gemaakt om achter de schermen te regelen dat er in ieder geval een groep van 10 mensen sowieso komt en het deze keer dus wel echt doorgaat.
Nee, KLB.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja dat is meestal zo
Maar meet waarvan, KLB sc?
Ik zou er wel naar toe gaanquote:
Oh dan nietquote:
Ik ook, maar het is altijd in randstad, daar kom ik nietquote:
Oh dan ik ook niet :$quote:
Seri? :$ Doodeng man, Sc'ersquote:
Meeste mensen die nu zeggen dat ze komen neem ik ook niet serieus, maar ben wel vrij zeker dat het doorgaat. Sowieso zijn er best wat mensen die samen gaan, dus dat maakt de drempel al lager. Wel typerend vond ik feyenoordfan die eerst zei "ja als het echt gebeurt kom ik wel, maar het gebeurt toch niet" en toen we achter de schermen bezig waren zou hij ook komen. Hadden we met z'n allen een datum gepland, topic aangemaakt, hij staat tussen de mensen die komen, laat hij zich toch maar snel bij de mischien groep zetten.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Betwijfel of het doorgaat. Ga er maar vanuit dat 70% afzegt op het laatst
Ja nee KLB SC meet zou ik nog wel naar toe gaan, maar niet van KLB, ik ken daar niemand.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Seri? :$ Doodeng man, Sc'ers
Vooral die van KLB
Utrecht is toch geen randstad of wel?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is altijd in randstad, daar kom ik niet
Typischquote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Meeste mensen die nu zeggen dat ze komen neem ik ook niet serieus, maar ben wel vrij zeker dat het doorgaat. Sowieso zijn er best wat mensen die samen gaan, dus dat maakt de drempel al lager. Wel typerend vond ik feyenoordfan die eerst zei "ja als het echt gebeurt kom ik wel, maar het gebeurt toch niet" en toen we achter de schermen bezig waren zou hij ook komen. Hadden we met z'n allen een datum gepland, topic aangemaakt, hij staat tussen de mensen die komen, laat hij zich toch maar snel bij de mischien groep zetten.Die komt dus niet denk ik.
Daarom zou het op zich wel leuk zijn als er ook een paar KLB SC'ers komen. Want jullie zijn ook KLB'ers natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee KLB SC meet zou ik nog wel naar toe gaan, maar niet van KLB, ik ken daar niemand.
Achterhoek?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Utrecht is toch geen randstad of wel?
Kweenie, misschien post ik hier al te lang, waardoor ik juist slechter zou durven dan naar andere meetsquote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nee KLB SC meet zou ik nog wel naar toe gaan, maar niet van KLB, ik ken daar niemand.
Jawel.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Utrecht is toch geen randstad of wel?
Heeft ze pic van haar zelf nu?!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef Silentalarm het volgende:
Dqod jij hebt leuke meisjes in je fb.
altijd utrecht omdat het lekker centraal ligt. Stairway ectquote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Achterhoek?volgens mij randstad hoor.
Heeft ze wel heel lang gehad. Veel op afgetrokken destijdsquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Achterhoek?volgens mij randstad hoor.
O oke. Waar woon jij dan 2nutz?quote:
dqod = avril =quote:
Dank u wel voor dit geweldige compliment.. Als ik ooit nog eens mee mag doen met ze zorg ik ervoor dat jij mag kijkenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef Silentalarm het volgende:
Dqod jij hebt leuke meisjes in je fb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |