abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 april 2013 @ 10:11:42 #1
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_125145351
nino.jpgroisin.png ui.gif4QWKU.gif20h8yh2.gifr1zr12.pngcandicerosie.gifgifjeveer.gifava.jpg34odp9h.jpgLindsey.gifblackswan.gif kityt.jpgflat2.gifUI3.pngmegan2.pngrsz_lordquas02.jpgaal.jpgperfectsun2.jpgmmgymcmb.jpgcloudsheeps.jpgava.pngJ8xpX.gifJOHNAVA.jpgGoede%20lollerpwn.gifludo.gifAlbums.gifeHn17.pnglemmy_f1-60x60.jpgaka4k1.gifgizmo.gifkleiner.gif=%20).jpgnasty.gifbeer.jpgmypictr_60x60.jpgcat6060.giffortheloveofgod.gifEzioSmirk.jpgUntitled.png1562.jpgBig%20smoke.gif

Onder dit kopje wil je als user niet gevonden worden. De Comic Sans alleen al zou je moeten doen huiveren. En dan heb je nog Judgement Sloth rechts, de meest gevreesde van allen. Mocht je echter toch onder dit kopje te vinden zijn: je hebt een ban, lekker voor je haha.
ui.gif
Chai: 12 april.

De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen één minuut gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, et cetera elders gebruiken dan jij voor ogen had.
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
. Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
! Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_125145377
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:09 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

De KANS is heel groot dat je het nog een keer doet...
Ik denk dat dat vooral aan de groep ligt, voor mensen die er al aardig doorheen zitten wel, maar mensen die goed in het leven staan, succesvol zijn, ik denk dat de kans daar gewoon heel veel lager is. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:08 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hoe zou je het vinden als je vriendin meth gaat proberen dan? boeiend? leuk? wat minder? ben best benieuwd.
Ik vind het sowieso niet zo leuk als mijn vriendin drugs zou proberen die ik wat "enger" vind, ook al zijn mijn gevoelens mbt "engte" meestal irrationeel.
Daar vallen GHB en Keta en LSD bijvoorbeeld ook onder.
pi_125145407
Morgen een buisje ghb lijntje keta en zegeltje lsd inkopen dus _O_

Oke ik ga werken gr gr
pi_125145411
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Juist, dus dan maar gelijk een drug die je compleet verwoest :) je geeft zelf het antwoord al.
Ik denk dat de meeste mensen niet als eerste drug hero proberen. En daarnaast verwoest denk ik ook niet meteen je hele leven. Het risico dat het dat na verloop van tijd wel doet is echter wel substantieel.

Ik ken verder geen mensen die hero doen, wel 2 mensen die een keertje meth hebben, en daarna nooit meer. Mogelijk is het dus wel.
pi_125145429
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik denk dat dat vooral aan de groep ligt, voor mensen die er al aardig doorheen zitten wel, maar mensen die goed in het leven staan, succesvol zijn, ik denk dat de kans daar gewoon heel veel lager is. :)

[..]

Ik vind het sowieso niet zo leuk als mijn vriendin drugs zou proberen die ik wat "enger" vind, ook al zijn mijn gevoelens mbt "engte" meestal irrationeel.
Ik vind GHB en Keta en LSD toch wel 3 trapjes lager dan hero.
  donderdag 11 april 2013 @ 10:14:54 #6
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_125145439
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

Ik denk juist dat mensen die succesvol in het leven staan en drugs willen gebruiken andere drugs gebruiken en geen heroine e.d.

Heb zelf ook nooit iets andere gehad dan softdrugs... begin er ook niet aan maar heb harddrugs ook van heel dichtbij meegemaakt dus ik weet hoe het je leven verwoest.

En prima, er zal vast een handje vol mensen zijn die het een keer proberen en daarna weer terug gaan naar alleen een biertje ofso :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 11 april 2013 @ 10:15:19 #7
94676 Garisson72
pi_125145450
Als ik in Rusland ben ga ik Krokodil proberen, sowieso. Wil me altijd graag zoveel mogelijk indompelen in de plaatselijke cultuur.
pi_125145471
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik denk juist dat mensen die succesvol in het leven staan en drugs willen gebruiken andere drugs gebruiken en geen heroine e.d.

Heb zelf ook nooit iets andere gehad dan softdrugs... begin er ook niet aan maar heb harddrugs ook van heel dichtbij meegemaakt dus ik weet hoe het je leven verwoest.

En prima, er zal vast een handje vol mensen zijn die het een keer proberen en daarna weer terug gaan naar alleen een biertje ofso :)
Wat reken je onder harddrugs? Het meeste wat volgens de wet onder hard drugs valt verwoest je leven niet hoor :')
  donderdag 11 april 2013 @ 10:16:23 #9
64831 2NutZ
pi_125145473
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:15 schreef Garisson72 het volgende:
Als ik in Rusland ben ga ik Krokodil proberen, sowieso. Wil me altijd graag zoveel mogelijk indompelen in de plaatselijke cultuur.
Ja ik ook :) ben benieuwd hoe het mijn vlees van de botten vreet. Interessant wel :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_125145477
quote:
:')
pi_125145479
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

True, meer coke in die groepen denk ik. Ik weet het in elk geval van chirurgen, dokters, die groep.

En ja, ik denk dat er meerdere kanten aan zijn. Iedereen gaat er anders mee om natuurlijk.
pi_125145488
quote:
Ze hebben nu toch van die oogdruppels daar? Die schijnen helemaal fantastisch te zijn.
pi_125145490
quote:
_O-
  donderdag 11 april 2013 @ 10:17:43 #14
64831 2NutZ
pi_125145502
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:16 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Wat reken je onder harddrugs? Het meeste wat volgens de wet onder hard drugs valt verwoest je leven niet hoor :')
Oh dacht dat we het over heroine hadden, maar goed... lekker goed blijven praten allemaal. Maakt mij verder geen fluit uit wat je wilt proberen :7
  donderdag 11 april 2013 @ 10:18:45 #15
94676 Garisson72
pi_125145531
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:17 schreef Silentalarm het volgende:
Ze hebben nu toch van die oogdruppels daar? Die schijnen helemaal fantastisch te zijn.
Die vreten je oogbollen weg of zo? Mooi man.

Maar au serieux: volgens mij las ik over nieuwe mdma-varianten die de negatieve na-werkingen niet meer hebben (zal inmiddels niet meer nieuw zijn, weetikveel) - daar zou ik nog wel eens benieuwd naar zijn.
pi_125145546
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:17 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Oh dacht dat we het over heroine hadden, maar goed... lekker goed blijven praten allemaal. Maakt mij verder geen fluit uit wat je wilt proberen :7
Ik snap niet waarom je zo overdreven reageert. Zoals ik al eerder zei, zelf is het mij het risico van het proberen niet waard en heb ik dus geen behoefte om het te proberen. Maar omdat ik behalve hero en meth het meeste wel geprobeerd heb uit nieuwsgierigheid, kan ik er wel in komen dat mensen er benieuwd naar zijn en het daarom proberen.
pi_125145552
Bedankt voor de felicitaties :)
pi_125145570
Gefeliciteerd lotje. :D
pi_125145579
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:18 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Die vreten je oogbollen weg of zo? Mooi man.

Maar au serieux: volgens mij las ik over nieuwe mdma-varianten die de negatieve na-werkingen niet meer hebben (zal inmiddels niet meer nieuw zijn, weetikveel) - daar zou ik nog wel eens benieuwd naar zijn.
Ik ben altijd een beetje tegen drugs die geen negatieve na-werkingen hebben. Ik vind de negatieve na-werking opzich altijd wel een mooie manier om 'straf' te krijgen. Maakt het makkelijker om er vanaf te blijven.
pi_125145585
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:19 schreef L0t.. het volgende:
Bedankt voor de felicitaties :)
Gefeliciteerd!
  donderdag 11 april 2013 @ 10:21:20 #21
94676 Garisson72
pi_125145599
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:19 schreef Silentalarm het volgende:
Ik snap niet waarom je zo overdreven reageert. Zoals ik al eerder zei, zelf is het mij het risico van het proberen niet waard en heb ik dus geen behoefte om het te proberen. Maar omdat ik behalve hero en meth het meeste wel geprobeerd heb uit nieuwsgierigheid, kan ik er wel in komen dat mensen er benieuwd naar zijn en het daarom proberen.
Zwaar hallucinerende troep zou ik ook nooit aan beginnen trouwens.
pi_125145600
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:20 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Ik ben altijd een beetje tegen drugs die geen negatieve na-werkingen hebben. Ik vind de negatieve na-werking opzich altijd wel een mooie manier om 'straf' te krijgen. Maakt het makkelijker om er vanaf te blijven.
Haha, dat je denkt; toch iets te ver gegaan, nu even een paar maanden rust.
pi_125145602
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:21 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Zwaar hallucinerende troep zou ik ook nooit aan beginnen trouwens.
Paddo's en LSD bedoel je?
pi_125145637
quote:
14s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Haha, dat je denkt; toch iets te ver gegaan, nu even een paar maanden rust.
of een paar dagen.. :')

Nee maar inderdaad. En dan vooral voor je lichaam. Geld of andere rationele redenen blijken bij mij toch vaak minder effect te hebben dan een flinke kater oid.
  donderdag 11 april 2013 @ 10:23:01 #25
94676 Garisson72
pi_125145638
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 10:21 schreef Silentalarm het volgende:
Paddo's en LSD bedoel je?
Of peyote of zo. Weleens filmpjes op youtube gezien van gasten die een kwartier lang in doodsangst gaan zitten krijsen in de bank. :'). WIE WIL DAT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')