Ik denk dat dat vooral aan de groep ligt, voor mensen die er al aardig doorheen zitten wel, maar mensen die goed in het leven staan, succesvol zijn, ik denk dat de kans daar gewoon heel veel lager is.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De KANS is heel groot dat je het nog een keer doet...
Ik vind het sowieso niet zo leuk als mijn vriendin drugs zou proberen die ik wat "enger" vind, ook al zijn mijn gevoelens mbt "engte" meestal irrationeel.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als je vriendin meth gaat proberen dan? boeiend? leuk? wat minder? ben best benieuwd.
Ik denk dat de meeste mensen niet als eerste drug hero proberen. En daarnaast verwoest denk ik ook niet meteen je hele leven. Het risico dat het dat na verloop van tijd wel doet is echter wel substantieel.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist, dus dan maar gelijk een drug die je compleet verwoestje geeft zelf het antwoord al.
Ik vind GHB en Keta en LSD toch wel 3 trapjes lager dan hero.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral aan de groep ligt, voor mensen die er al aardig doorheen zitten wel, maar mensen die goed in het leven staan, succesvol zijn, ik denk dat de kans daar gewoon heel veel lager is.
[..]
Ik vind het sowieso niet zo leuk als mijn vriendin drugs zou proberen die ik wat "enger" vind, ook al zijn mijn gevoelens mbt "engte" meestal irrationeel.
Daar vallen GHB en Keta en LSD bijvoorbeeld ook onder.
Ik denk juist dat mensen die succesvol in het leven staan en drugs willen gebruiken andere drugs gebruiken en geen heroine e.d.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral aan de groep ligt, voor mensen die er al aardig doorheen zitten wel, maar mensen die goed in het leven staan, succesvol zijn, ik denk dat de kans daar gewoon heel veel lager is.
[..]
Ik vind het sowieso niet zo leuk als mijn vriendin drugs zou proberen die ik wat "enger" vind, ook al zijn mijn gevoelens mbt "engte" meestal irrationeel.
Daar vallen GHB en Keta en LSD bijvoorbeeld ook onder.
Wat reken je onder harddrugs? Het meeste wat volgens de wet onder hard drugs valt verwoest je leven niet hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk juist dat mensen die succesvol in het leven staan en drugs willen gebruiken andere drugs gebruiken en geen heroine e.d.
Heb zelf ook nooit iets andere gehad dan softdrugs... begin er ook niet aan maar heb harddrugs ook van heel dichtbij meegemaakt dus ik weet hoe het je leven verwoest.
En prima, er zal vast een handje vol mensen zijn die het een keer proberen en daarna weer terug gaan naar alleen een biertje ofso
Ja ik ookquote:Op donderdag 11 april 2013 10:15 schreef Garisson72 het volgende:
Als ik in Rusland ben ga ik Krokodil proberen, sowieso. Wil me altijd graag zoveel mogelijk indompelen in de plaatselijke cultuur.
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:15 schreef Garisson72 het volgende:
Als ik in Rusland ben ga ik Krokodil proberen, sowieso. Wil me altijd graag zoveel mogelijk indompelen in de plaatselijke cultuur.
True, meer coke in die groepen denk ik. Ik weet het in elk geval van chirurgen, dokters, die groep.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk juist dat mensen die succesvol in het leven staan en drugs willen gebruiken andere drugs gebruiken en geen heroine e.d.
Heb zelf ook nooit iets andere gehad dan softdrugs... begin er ook niet aan maar heb harddrugs ook van heel dichtbij meegemaakt dus ik weet hoe het je leven verwoest.
En prima, er zal vast een handje vol mensen zijn die het een keer proberen en daarna weer terug gaan naar alleen een biertje ofso
Ze hebben nu toch van die oogdruppels daar? Die schijnen helemaal fantastisch te zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:15 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:15 schreef Garisson72 het volgende:
Oh dacht dat we het over heroine hadden, maar goed... lekker goed blijven praten allemaal. Maakt mij verder geen fluit uit wat je wilt proberenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat reken je onder harddrugs? Het meeste wat volgens de wet onder hard drugs valt verwoest je leven niet hoor
Die vreten je oogbollen weg of zo? Mooi man.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:17 schreef Silentalarm het volgende:
Ze hebben nu toch van die oogdruppels daar? Die schijnen helemaal fantastisch te zijn.
Ik snap niet waarom je zo overdreven reageert. Zoals ik al eerder zei, zelf is het mij het risico van het proberen niet waard en heb ik dus geen behoefte om het te proberen. Maar omdat ik behalve hero en meth het meeste wel geprobeerd heb uit nieuwsgierigheid, kan ik er wel in komen dat mensen er benieuwd naar zijn en het daarom proberen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht dat we het over heroine hadden, maar goed... lekker goed blijven praten allemaal. Maakt mij verder geen fluit uit wat je wilt proberen
Ik ben altijd een beetje tegen drugs die geen negatieve na-werkingen hebben. Ik vind de negatieve na-werking opzich altijd wel een mooie manier om 'straf' te krijgen. Maakt het makkelijker om er vanaf te blijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die vreten je oogbollen weg of zo? Mooi man.
Maar au serieux: volgens mij las ik over nieuwe mdma-varianten die de negatieve na-werkingen niet meer hebben (zal inmiddels niet meer nieuw zijn, weetikveel) - daar zou ik nog wel eens benieuwd naar zijn.
Zwaar hallucinerende troep zou ik ook nooit aan beginnen trouwens.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:19 schreef Silentalarm het volgende:
Ik snap niet waarom je zo overdreven reageert. Zoals ik al eerder zei, zelf is het mij het risico van het proberen niet waard en heb ik dus geen behoefte om het te proberen. Maar omdat ik behalve hero en meth het meeste wel geprobeerd heb uit nieuwsgierigheid, kan ik er wel in komen dat mensen er benieuwd naar zijn en het daarom proberen.
Haha, dat je denkt; toch iets te ver gegaan, nu even een paar maanden rust.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje tegen drugs die geen negatieve na-werkingen hebben. Ik vind de negatieve na-werking opzich altijd wel een mooie manier om 'straf' te krijgen. Maakt het makkelijker om er vanaf te blijven.
Paddo's en LSD bedoel je?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zwaar hallucinerende troep zou ik ook nooit aan beginnen trouwens.
of een paar dagen..quote:Op donderdag 11 april 2013 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha, dat je denkt; toch iets te ver gegaan, nu even een paar maanden rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |