Is die shit eigenlijk duur?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah in het opzicht dat mensen het voor de kick doen kan het wel.
[..]
Over het algemeen zijn dat mensen die gebruiken om hun problemen te vergeten, niet mensen die goed in het leven staan en alles goed voor elkaar hebben.Voor mensen die niets te verliezen hebben is het veel makkelijker om verslaafd te raken.
Overigens, een heroine verslaving, daar kan je prima mee leven. Het is de goedkope troep en levensomstandigheden die de junkies nekt.
Als je goed woont, eet, leeft, werkt etc, dan kan je gewoon heroine gebruiken. het spul is namelijk niet echt heel slecht voor je.
Laatst nog een heel verslag over gelezen. Opmerkelijk wel.
Een heleboel.. maar leuke theorie verder hoorquote:
vertel?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een heleboel.. maar leuke theorie verder hoor
ja maar dat geldt voor alles wat je tot je neemt, sigaretten, wiet whatever.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet je van je zelf het beste idd, maar waarom wel doen.. waarom gokken op de kans dat je het vaker gaat gebruiken.. snap het niet.
dat heb ik gemist denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat zullen er heus wel wat zijn. Maar dat rockbottom verhaal wat Piye eerder al zei zit ook wel wat in hoor.
Ik vind het raar dat ik het uit moet leggen...nog nooit gehoord en nog nooit gezien dat iemand met een heroine verslaving een normaal leven heeft. En ik heb veel gezien geloof me.quote:
Juist, dus dan maar gelijk een drug die je compleet verwoestquote:Op donderdag 11 april 2013 10:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja maar dat geldt voor alles wat je tot je neemt, sigaretten, wiet whatever.
Het is niet echt iets waar mensen voor uitkomen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ik het uit moet leggen...nog nooit gehoord en nog nooit gezien dat iemand met een heroine verslaving een normaal leven heeft. En ik heb veel gezien geloof me.
Nogmaals lekker doen als je er zo heilig van overtuigd bent dat het allemaal wel mee valt
Wat schattigquote:Op donderdag 11 april 2013 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist, dus dan maar gelijk een drug die je compleet verwoestje geeft zelf het antwoord al.
Denk dat het deel nog best substantieel is, dat van zichzelf vol overtuigd was dat ze niet verslavingsgevoelig waren en zich daarbij behoorlijk misrekend heeft.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:01 schreef Murdera het volgende:
Over het algemeen zijn dat mensen die gebruiken om hun problemen te vergeten, niet mensen die goed in het leven staan en alles goed voor elkaar hebben.Voor mensen die niets te verliezen hebben is het veel makkelijker om verslaafd te raken.
Prachtig hoe je dit alles zit te sugarcoaten om voor jezelf goed te praten dat het best okay is om eens te proberen.quote:Overigens, een heroine verslaving, daar kan je prima mee leven. Het is de goedkope troep en levensomstandigheden die de junkies nekt.
Als je goed woont, eet, leeft, werkt etc, dan kan je gewoon heroine gebruiken. het spul is namelijk niet echt heel slecht voor je.
Laatst nog een heel verslag over gelezen. Opmerkelijk wel.
Goed, je hebt gelijk man... wat een discussie ookquote:Op donderdag 11 april 2013 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is niet echt iets waar mensen voor uitkomen.Maar de "ik ken niemand" is altijd een perfect argument.
Oja, zo doen.Goed wel.
Je hoeft niet zo opgefokt te doen hoor, we zeggen allebei dat we het niet hoeven te proberenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist, dus dan maar gelijk een drug die je compleet verwoestje geeft zelf het antwoord al.
Grutjes heyquote:Op donderdag 11 april 2013 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat schattigJe gebrek aan kennis zo tentoon stellen.
Oh nu ben ik ook nog opgefokt...quote:Op donderdag 11 april 2013 10:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo opgefokt te doen hoor, we zeggen allebei dat we het niet hoeven te proberen.
Ik heb geen behoefte om het eens te proberen hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:06 schreef Garisson72 het volgende:
Prachtig hoe je dit alles zit te sugarcoaten om voor jezelf goed te praten dat het best okay is om eens te proberen.
Dat veel mensen die het proberen de rock bottom al behoorlijk bereikt hebben en het daarom gebruiken. Dit is natuurlijk wel meer een risico groep.quote:
Hoe zou je het vinden als je vriendin meth gaat proberen dan? boeiend? leuk? wat minder? ben best benieuwd.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om het eens te proberen hoor.Dus daar kan je me niet op pakken.
Maar er zal ook wel een reden zijn dat ze vaak troep gaan gebruiken? Ik dacht altijd omdat ze het niet meer konden betalen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zal wel niet als junkies het kunnen gebruiken?
Ik pak je nergens op. Voel je vooral niet aangevallen. Dit valt me alleen op, that's all.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om het eens te proberen hoor.Dus daar kan je me niet op pakken.
Dat zijn toch meer de psychische gevolgen dan de lichamelijke gevolgen. En de slechte lifestyle die er vaak mee gepaard gaat. Overigens heb ik wel verhalen gehoord van mensen die het redelijk kunnen combineren.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ik het uit moet leggen...nog nooit gehoord en nog nooit gezien dat iemand met een heroine verslaving een normaal leven heeft. En ik heb veel gezien geloof me.
Nogmaals lekker doen als je er zo heilig van overtuigd bent dat het allemaal wel mee valt
De KANS is heel groot dat je het nog een keer doet...quote:Op donderdag 11 april 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
Maar goed, ok ok. Als je het 1 keer doet ben je verslaafd, dan ben je binnen een maand je huis en baan kwijt, en dan zit de dood er al bijna aan te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |