Who watches the watchmen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Slecht systeem dit man, police is policing themselves. Ik ga een klacht indienen.
Wat doen ze?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat moet jij dan dikke, vieze, kaolo, schurftige, teringslet
Ik stuur mn boys op je af als je niet oppast
[ afbeelding ]
.......quote:
Is dat hier jullie bijnaam voor een bazen-tt?quote:
Juist niet, kneusje.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Is dat hier jullie bijnaam voor een bazen-tt?
SNAP JE?!?! Dit kan zo niet langer, moet iets op verzonnen worden. Ik ga Danny inlichten.quote:
Bek houden, dweil.quote:
Compensatie voor mijn uiterlijk.quote:
Neee niet Danny ouwe, dat is de big fish, the big stinker jeweet. zit je gelijk in guantanamoquote:Op woensdag 10 april 2013 23:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
SNAP JE?!?! Dit kan zo niet langer, moet iets op verzonnen worden. Ik ga Danny inlichten.
Je ziet eruit als een lief konijntje?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Compensatie voor mijn uiterlijk.
Ik haat je kapot.quote:
Dat overreden is door een vrachtwagen ja, haha.quote:
Oké, sorry daarvoor.quote:
Shit mang, systeem is fokked ouwequote:Op woensdag 10 april 2013 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neee niet Danny ouwe, dat is de big fish, the big stinker jeweet. zit je gelijk in guantanamo
waar is ano als je ze nodig hebt.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Shit mang, systeem is fokked ouwe
Klinkt goed. Neuken?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat overreden is door een vrachtwagen ja, haha.![]()
anon vs Danny Roodbolquote:
Hoe donker ben jij eigenlijk?quote:
Ja.quote:
Ben je soa-vrij?quote:
Kolere.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Best wel relevant vanwege de vraag van Chloro
Heel donker. Geen halfbloedshizzle.quote:
Nee, ik heb aids, chlamydia en herpes en ik ben bereid te delen.quote:
Ben gewoon geinteresseerd.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fas jongewaarom steeds vragen over zn huidskleur
Echt he.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fas jongewaarom steeds vragen over zn huidskleur
Grote penis?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Heel donker. Geen halfbloedshizzle.
[..]
Nee, ik heb aids, chlamydia en herpes en ik ben bereid te delen.
Nee, 5 cm stijf op een goede dag.quote:
Iets lichter wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beetje zoals Adewale Akinnuoye-Agbaje?
Ook echt gewoon een ginger op de derde plaats, hoe kan dat nou.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoals rechts? Of gewoon richting schwaaaaart
Je had ook gewoon foto van jezelf kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je had ook gewoon foto van jezelf kunnen plaatsen.
1 Na laatste komt het meest in de buurt.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klinkt goed, ik stuur je mijn contactgegevens even op om een afspraak te maken.quote:
India.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Piye het volgende:
[..]
1 Na laatste komt het meest in de buurt.
Ah zo, ik zit beetje tussen 2 na laatste en 1 na laatste in, hoewel ik meer neig naar die 2 naar laatste.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Piye het volgende:
[..]
1 Na laatste komt het meest in de buurt.
Ik heb een mooie 4e plek.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah zo, ik zit beetje tussen 2 na laatste en 1 na laatste in, hoewel ik meer neig naar die 2 naar laatste.
Qua huidskleur dan he.quote:
Ja ik heb jou gezien op de cam weet je nog?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah zo, ik zit beetje tussen 2 na laatste en 1 na laatste in, hoewel ik meer neig naar die 2 naar laatste.
Ja maar op cam zie ik er lichter uit, is geen goeie camquote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Piye het volgende:
Ja ik heb jou gezien op de cam weet je nog?
Wtf, heeft ze ook al het camsletje gespeeld voor jou?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Piye het volgende:
Ja ik heb jou gezien op de cam weet je nog?
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, heeft ze ook al het camsletje gespeeld voor jou?
Oh, dat is die cam die rookwolken verspreidt toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar op cam zie ik er lichter uit, is geen goeie cam
dat is mijn joint maar.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat is die cam die rookwolken verspreidt toch?
Nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Dat meisje een beetje in het midden lijkt wel op me en heeft ook vergelijkbare neus.Heb mijn zusje gevonden.
haha, leeeeeelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Dat meisje een beetje in het midden lijkt wel op me en heeft ook vergelijkbare neus.Heb mijn zusje gevonden.
Ben je al een klaar met werken, ben gvd moe, wil naar bed.quote:
Die moet nog wel even overreden worden voor ze op jou lijkt toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Aha op die manier.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar op cam zie ik er lichter uit, is geen goeie cam
Sowieso, ruige webcamsex ditdat.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, heeft ze ook al het camsletje gespeeld voor jou?
Nee, 12, dat weet je toch.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je al een klaar met werken, ben gvd moe, wil naar bed.![]()
Rustig aan he, je hebt nog niet de creds om zulke grappen te mogen maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Die moet nog wel even overreden worden voor ze op jou lijkt toch?
Goddomme.quote:
Doe maar niet alsof jij niet weet hoe dat gaat.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Sla je je piemel dan tegen die webcam aan of zo?
Ik maak ze juist voor de creds.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rustig aan he, je hebt nog niet de creds om zulke grappen te mogen maken.
Nee, gewoon jezelf wurgen en masturberen voor de cam.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Sla je je piemel dan tegen die webcam aan of zo?
Sorry.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goddomme.
[..]
Doe maar niet alsof jij niet weet hoe dat gaat.
Hard geworden.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, gewoon jezelf wurgen en masturberen voor de cam.
HEY RUSTIG AAN HEquote:Op woensdag 10 april 2013 23:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik maak ze juist voor de creds.Normaalgesproken ben ik veel te zachtaardig.
Merk je niets van met jouw penis.quote:
Irrelevant in dit geval.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Merk je niets van met jouw penis.
Zal jouw geval eens.quote:
quote:
1 Ploffie per dag maakt je nog geen junk hoor.quote:
Jawel, net als dat één maal per dag alcohol nuttigen je een alcoholist maakt.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:51 schreef Piye het volgende:
[..]
1 Ploffie per dag maakt je nog geen junk hoor.
Ontkenningsfase.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:51 schreef Piye het volgende:
[..]
1 Ploffie per dag maakt je nog geen junk hoor.
Alcoholdrinkers zijn het ergste. Met al die bullshitverhalen "ja 1 glas per dag is goed voor je hoor".quote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel, net als dat één maal per dag alcohol nuttigen je een alcoholist maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij gebruikt geen drugs dus?quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Alcoholdrinkers zijn het ergste. Met al die bullshitverhalen "ja 1 glas per dag is goed voor je hoor".Niet dat ik zelf een biertje niet kan waarderen.
Nee, natuurlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar jij gebruikt geen drugs dus?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
[..]
Alcoholdrinkers zijn het ergste. Met al die bullshitverhalen "ja 1 glas per dag is goed voor je hoor".Niet dat ik zelf een biertje niet kan waarderen.
Mijn moeder ook. Een glas wijn per dag is heel goed voor de bloedsomloop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
[..]
Haha, ik drink niet dus vind het leuk om te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Een glas water per dag ook haha.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Een glas wijn per dag is heel goed voor de bloedsomloop.
Je bent zelf gay.quote:
Ik heb daar altijd een beetje het idee bij dat ze net zo lang zijn gaan zoeken naar iets waar het goed voor is, tot ze uiteindelijk bij bloedsomloop aankwamen. Ik ben er dan ook van overtuigd dat je met heroine precies hetzelfde kan doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Een glas wijn per dag is heel goed voor de bloedsomloop.
Nee?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, ik drink niet dus vind het leuk om te zeggen.
Als een lekker dikke paardenlul in je anus nemen gay is, dan wil ik niet hetero zijn.quote:
HET IS 12 UUR, AFSLUITEN DIE HANDELquote:Op woensdag 10 april 2013 23:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heel af en toe met nieuwjaar of zo.Niets op tegen, gewoon niet lekker.
Ja, ben zo weg hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HET IS 12 UUR, AFSLUITEN DIE HANDEL
Iemand zei ooit eens tegen mij "je hoeft het niet lekker te vinden, je moet gewoon zuipen". True story.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heel af en toe met nieuwjaar of zo.Niets op tegen, gewoon niet lekker.
Eindelijk.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eindelijk.Neem een Mars voor me mee, xoxo.
Dat begrijp ik wel ja, maar constant met tegenzin/moeite die zooi door je strot krijgen valt vies tegen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Iemand zei ooit eens tegen mij "je hoeft het niet lekker te vinden, je moet gewoon zuipen". True story.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Iemand zei ooit eens tegen mij "je hoeft het niet lekker te vinden, je moet gewoon zuipen". True story.
Gisteren?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn laatste drup alcohol was een half glaasje rosé. Nu geheelonthouder, come at me phaggots.
Je slaapalarm is al drie keer gegaan Panzie, ga slapen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn laatste drup alcohol was een half glaasje rosé. Nu geheelonthouder, come at me phaggots.
Is ook zo. Kan je beter een pilletje wegwerken met wat water.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel ja, maar constant met tegenzin/moeite die zooi door je strot krijgen valt vies tegen.
Die man is baas.quote:
Dat is leuk ja, maar dat doe ik al een tijdje niet meer.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Is ook zo. Kan je beter een pilletje wegwerken met wat water.
Gay.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is leuk ja, maar dat doe ik al een tijdje niet meer.
5 Dagen al zeker?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is leuk ja, maar dat doe ik al een tijdje niet meer.
Zou coke van je billen snuiven.quote:
Puntje op mijn eikel past nog net.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou coke van je billen snuiven.
hoe kun jequote:Op donderdag 11 april 2013 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou coke van je billen snuiven.
Bij jou likt ze het nog achter je Duitse helm randje weg ongeacht of er smegma aan zit te koeken, dus maak je niet druk.quote:
Dan is 't goed.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij jou likt ze het nog achter je Duitse helm randje weg ongeacht of er smegma aan zit te koeken, dus maak je niet druk.
Wat Zosk zegt.quote:
Hoeveelste van oktober ben je jarig?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:09 schreef Zosk het volgende:
Ben destijds op mijn verjaardag gestopt, laatste keer was een nachtje in de Loonse en Drunense duinen.
Het ergste is dat ik gewoon totaal verkeerd tel, het is namelijk 32 maanden.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeveelste van oktober ben je jarig?
Vond ik dus ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat gebruikte ik echt maar een enkele keer.Niks aan en veel te duur.
Dan zou ik overigens ook niet meer thuis wonen, rest mocht ik allemaal wel, maar dat niet.quote:
Welke datum, dan schrijf ik het vast op mijn kalender.quote:
3equote:Op donderdag 11 april 2013 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke datum, dan schrijf ik het vast op mijn kalender.
Oh leuk.quote:
Ik ben anders wel van plan dat binnenkort te gaan proberen. Ik ben diehard vandaar.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan zou ik overigens ook niet meer thuis wonen, rest mocht ik allemaal wel, maar dat niet.
Heroïne natuurlijk ook niet, maar dat vind ik geen normale drugs meer om te 'proberen'. Dus dat reken ik niet mee.
Wat is dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:11 schreef Chloroform het volgende:
Ging altijd wel hard op coke, maar dat vps'en gaat zo tegenstaan.
Oh das bijnaquote:
Verplicht plafond staren.quote:
Ja, doe maar, je moet die groene deur hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh das bijna
zou ik een cadeautje in je brievenbus doen
Haha, kende er ook eentje die dat wel wilde proberen. Zijn maar weinig mensen die dat willen proberen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben anders wel van plan dat binnenkort te gaan proberen. Ik ben diehard vandaar.
Ja, had dat echt altijd met coke.quote:
O ik noem het altijd plafonddienst.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verplicht plafond staren.
[..]
Ja, doe maar, je moet die groene deur hebben.
Ja mensen reageren altijd kensergay als ik dat zeg. Pure indoctrinatie als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, kende er ook eentje die dat wel wilde proberen. Zijn maar weinig mensen die dat willen proberen.
Oh, vaag wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, had dat echt altijd met coke.Sommige mensen ook echt die depri-mode dag na mdma ofzo, dat heb ik nooit gehad.
Haha dat deed ik toen ook ja, kan het gewoon niet begrijpen. Maar moet iedereen voor zichzelf weten.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja mensen reageren altijd kensergay als ik dat zeg. Pure indoctrinatie als je het mij vraagt.
Heb je geen eigen brievenbusquote:Op donderdag 11 april 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, doe maar, je moet die groene deur hebben.
Nee, mijn gleufje zit verstopt.quote:
Weet je wat het volgens mij is? Omdat er zo'n negatief beeld heerst van heroine gaan over het algemeen alleen de ergste junkies het proberen. Zeg maar de mensen die rock bottom allang hebben bereikt. Ja dat is geen goede promotie natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha dat deed ik toen ook ja, kan het gewoon niet begrijpen. Maar moet iedereen voor zichzelf weten.
Jeez.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, mijn gleufje zit verstopt.
haaaaaaaaaaaaa
moet je gewoon niet doen. Is geen leuk spul.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:16 schreef Piye het volgende:
[..]
O ik noem het altijd plafonddienst.Had ik trouwens totaal niet van coke. Bij speed wel een beetje.
[..]
Ja mensen reageren altijd kensergay als ik dat zeg. Pure indoctrinatie als je het mij vraagt.
Wowquote:Op donderdag 11 april 2013 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, mijn gleufje zit verstopt.
haaaaaaaaaaaaa
Dat heb ik allemaal niet gedaan. Speed/coke/mdma/pillen/paddo's/salvia/weed/hasj en dan houdt het wel op denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Weet je wat het volgens mij is? Omdat er zo'n negatief beeld heerst van heroine gaan over het algemeen alleen de ergste junkies het proberen. Zeg maar de mensen die rock bottom allang hebben bereikt. Ja dat is geen goede promotie natuurlijk.Sowieso hero is maar 1 stapje verder dan morfine en dat heb ik zo vaak op (als pijnstiller dan, niet als recraetieve drug), zonder verslaafd te raken.
Sorry :$quote:
Haaaa rookiequote:Op donderdag 11 april 2013 00:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet gedaan. Speed/coke/mdma/pillen/paddo's/salvia/weed/hasj en dan houdt het wel op denk ik.!
Is dat ervaring die hier spreekt?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
moet je gewoon niet doen. Is geen leuk spul.
Salvia heb ik nog nooit op. Lijkt me ook wel lachen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal niet gedaan. Speed/coke/mdma/pillen/paddo's/salvia/weed/hasj en dan houdt het wel op denk ik.!
Haha, dat kan lachen zijn, kan ook keihard fout gaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Salvia heb ik nog nooit op. Lijkt me ook wel lachen.
Nee man ik wil het ook niet proberen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Is dat ervaring die hier spreekt?
[..]
Salvia heb ik nog nooit op. Lijkt me ook wel lachen.
Wow, ff quoten.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man ik wil het ook niet proberen.
Gelukkig maar.quote:
Ja ik zag ooit op dr phil van die gastjes die dan salvia gingen roken en op de grond vielen en dat dan op youtube gingen zetten.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, dat kan lachen zijn, kan ook keihard fout gaan.
Ja dat wil niemand dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man ik wil het ook niet proberen.
Ik ken wel een maat die het gerookt heeft. Niks speciaal vond hij. Een andere knul die ik ken is er wrs levenslang verslaafd aan. (hero)quote:Op donderdag 11 april 2013 00:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik zag ooit op dr phil van die gastjes die dan salvia gingen roken en op de grond vielen en dat dan op youtube gingen zetten.Mja als je het gewoon normaal rookt zal het wel goed komen.
[..]
Ja dat wil niemand dus.
Ik heb mezelf eens voorgenomen om zo'n beetje alles wat ik aan drugs kan vinden eens een keer te proberen. Eigenlijk was ik destijds van plan om te wachten met dingen als heroine en meth tot ik wat ouder en wijzer ben (lees: een ouwe lul in een midlifecrisis), maar heel toevallig weet ik nu wel heroine te vinden en nog een maatje wil het ook wel proberen. Al moet ik zeggen dat het me wel een beetje een zenuwachtig idee gaf dat het nu toch echt gaat gebeuren, maar als je even heel rationeel nadenkt, kan je gewoon niet na 1 keer gebruiken verslaafd zijn.
En dan kan ik voortaan zeggen "heroine? heb ik wel eens op, was wel oke, niks bijzonders".
Ja dat is nog iets dat me niet lekker zit. Die andere gozer is volgens mij wat verslavingsgevoeliger dan ik. En dat zou ik ook wel behoorlijk fucked up vinden als hij erna die shit blijft gebruiken.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:30 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ik ken wel een maat die het gerookt heeft. Niks speciaal vond hij. Een andere knul die ik ken is er wrs levenslang verslaafd aan. (hero)
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:34 schreef Zosk het volgende:
Meth is extreem verslavend, veel erger dan heroïne.
Slaap lekker.quote:
Ik las melk. Ben jij lactose-intolerant trouwens?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:34 schreef Zosk het volgende:
Meth is extreem verslavend, veel erger dan heroïne.
Lol, nee. :$quote:Op donderdag 11 april 2013 00:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik las melk. Ben jij lactose-intolerant trouwens?
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Chloro: Zosk kom uit die boom
Zosk: nee
Hahaquote:
Houd mij er eens buiten.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Chloro: Zosk kom uit die boom
Zosk: nee
Zit je al in de auto? Zo ja, bek houden en voor je kijken. Zo nee, ga eens naar huis en houd je bek.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je al in de auto? Zo ja, bek houden en voor je kijken. Zo nee, ga eens naar huis en houd je bek.
Gezellig hè.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Het wordt mij opeens heel duidelijk waarom jij zo vaak voor ergere dingen dan hoer wordt uitgemaakt.
Volgens mij heb jij eigenlijk een heel klein hartje.quote:
Een aardappelhart met een vulling van marsepein.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij eigenlijk een heel klein hartje.
Heb ik ook. Ben heel zachtaardig en verlegen irl. En ben heel lief.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij eigenlijk een heel klein hartje.
Zou dat een goede combi zijn denk je?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een aardappelhart met een vulling van marsepein.
Met een reet waar je een biertje op kan zetten.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ben heel zachtaardig en verlegen irl. En ben heel lief.
Ben geen negerin, weenie.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Met een reet waar je een biertje op kan zetten.
Flip cup ass.quote:
Punny.quote:
In de buurt van philly!quote:Op donderdag 11 april 2013 03:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hallo mede Amerikaanwaar zat jij ook alweer?
Online ontmoet, 4 jaar lang een langeafstandsrelatie gehad en nu woon ik sinds 24 februari in de USAquote:
Wauw wat leuk! Hoe oud ben je? Hoe oud is hij? Heb je daar een baan/school gevonden?quote:Op donderdag 11 april 2013 04:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
Online ontmoet, 4 jaar lang een langeafstandsrelatie gehad en nu woon ik sinds 24 februari in de USA
Ik ben 21, hij is net 28 geworden (we verschillen 6 jaar, ik word volgende maand 22). Ik mag nog niet werkenquote:Op donderdag 11 april 2013 04:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wauw wat leuk! Hoe oud ben je? Hoe oud is hij? Heb je daar een baan/school gevonden?
wil je er over praten?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
EGT SLA ALLE KKMOGOLEN IN ELKAAR MET HUN KUT 107 BEETJE AFSNIJDEN WTF MAN KKLIEJR!!
Sowieso al die kut gebakjes van de weg af.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
EGT SLA ALLE KKMOGOLEN IN ELKAAR MET HUN KUT 107 BEETJE AFSNIJDEN WTF MAN KKLIEJR!!
Meth zou ik wel een keer proberen als het kon, is maar een stapje verder dan speed, niks bijzondersquote:Op donderdag 11 april 2013 00:27 schreef Piye het volgende:
Ja dat wil niemand dus.
Ik heb mezelf eens voorgenomen om zo'n beetje alles wat ik aan drugs kan vinden eens een keer te proberen. Eigenlijk was ik destijds van plan om te wachten met dingen als heroine en meth tot ik wat ouder en wijzer ben (lees: een ouwe lul in een midlifecrisis), maar heel toevallig weet ik nu wel heroine te vinden en nog een maatje wil het ook wel proberen. Al moet ik zeggen dat het me wel een beetje een zenuwachtig idee gaf dat het nu toch echt gaat gebeuren, maar als je even heel rationeel nadenkt, kan je gewoon niet na 1 keer gebruiken verslaafd zijn.
En dan kan ik voortaan zeggen "heroine? heb ik wel eens op, was wel oke, niks bijzonders".
Als ik een hummer had duwde ik ze srs de berm inquote:Op donderdag 11 april 2013 09:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso al die kut gebakjes van de weg af.
Nee, moest even ventileren.quote:
je moet je schamen dat je er ook maar denkt om een hummer te hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik een hummer had duwde ik ze srs de berm in
sowieso mensen die hun auto naar links zwiepen terwijl je op de linkerbaan zit en vol in de ankers moet.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik een hummer had duwde ik ze srs de berm in
[..]
Nee, moest even ventileren.
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je moet je schamen dat je er ook maar denkt om een hummer te hebben
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meth zou ik wel een keer proberen
NET NOG OP DE SNELWEG!! VAN 125 NAAR 80 GVD!!! WTH MAN KKOUDWIJFquote:Op donderdag 11 april 2013 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso mensen die hun auto naar links zwiepen terwijl je op de linkerbaan zit en vol in de ankers moet.
niet alleen die kleine gebakje maar ook mensen met "eco" of "hybrid" op de kofferklep hebben die irritante gewoonte om dan met 110 een vrachtwagen in te halen waar je 130 mag
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 april 2013 09:40 schreef L0t.. het volgende:
Zal hier ook even updaten:
Vannacht om 00:31 is onze prachtige dochter Juul geboren. Ze is 52 cm en weegt 4060 gram en doet het fantastisch.
Huh, je was toch pas in mei uitgerekend?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:40 schreef L0t.. het volgende:
Vannacht om 00:31 is onze prachtige dochter Juul geboren. Ze is 52 cm en weegt 4060 gram en doet het fantastisch.
Wow! Gefeliciteerd Lotjequote:Op donderdag 11 april 2013 09:40 schreef L0t.. het volgende:
Proficiat L0tquote:Op donderdag 11 april 2013 09:40 schreef L0t.. het volgende:
Nee over 5 dagenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh, je was toch pas in mei uitgerekend?Maar iig gefeliciteerd lieve Lot!
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:40 schreef L0t.. het volgende:
ik zou me dus echt nevertjenooitniet aan hero wagen.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meth zou ik wel een keer proberen als het kon, is maar een stapje verder dan speed, niks bijzonders. alhoewel je ook niet echt heel snel verslaafd aan heroine kan raken aangezien het geen berlijn in de jaren '70 is met al die junkies etc.
waarom niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik zou me dus echt nevertjenooitniet aan hero wagen.
Je bent ook wel kkdom als je dat doetquote:Op donderdag 11 april 2013 09:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat zei ik al.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoeft niet, nee.. maar stel dat je het zo chill vind dat je het nog een keer wilt doen... en nog een keer.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
keertje chinezen hoeft heen probleem te zijn.
Ken wel een paar mensen die het gewoon een keertje gedaan hebben voor de ervaring.
Ja, maar elk weldenkend mens kan dan beslissen om het niet te doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoeft niet, nee.. maar stel dat je het zo chill vind dat je het nog een keer wilt doen... en nog een keer.
Zoals met drank of softdrugs.
Weet je van je zelf het beste idd, maar waarom wel doen.. waarom gokken op de kans dat je het vaker gaat gebruiken.. snap het niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar elk weldenkend mens kan dan beslissen om het niet te doen.
Als je gewoon snel junkie gedrag vertoond moet je het niet doen, maar als je weinig moeite hebt met dingen bij 1 keer houden kan het wel.
Gefeliciteerd L0t!!!quote:Op donderdag 11 april 2013 09:40 schreef L0t.. het volgende:
Ach, een beetje hetzelfde idee als dat mensen een keer willen bungeejumpen, of parachutespringen, de kick.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet je van je zelf het beste idd, maar waarom wel doen.. waarom gokken op de kans dat je het vaker gaat gebruiken.. snap het niet.
ik ben gelukkig niet verslavingsgevoelig maar die drug brengt volgens mij zulks een risico met zich mee dat ik hem liever laat liggen.quote:
Gevaarlijk dit... dit soort akties vergelijken met drugs. Maar go aheadquote:Op donderdag 11 april 2013 09:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, een beetje hetzelfde idee als dat mensen een keer willen bungeejumpen, of parachutespringen, de kick.
Ik snap dat wel hoor. Al zoveel gedaan uit nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet je van je zelf het beste idd, maar waarom wel doen.. waarom gokken op de kans dat je het vaker gaat gebruiken.. snap het niet.
Het probleem is dus dat je nu hoog en laag kan lullen van ik zou dit of dat, maar dat is zonder de ervaring van betreffende drug.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor. Al zoveel gedaan uit nieuwsgierigheid.
Hero staat overigens niet op mijn lijstje. Denk wel dat ik het bij één keer zou kunne houden, alleen de gedachte om daarna constant het idee in je hoofd te hebben hoe tof het was lijkt me niks.
Dat zullen er heus wel wat zijn. Maar dat rockbottom verhaal wat Piye eerder al zei zit ook wel wat in hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
Benieuwd hoeveel heroineverslaafden en crackheads er zijn die vol overtuigd waren van zichzelf dat ze het heus wel gemakkelijk bij één keer zouden kunnen laten.
Dit dus, idd. Denk heel veel.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
Benieuwd hoeveel heroineverslaafden en crackheads er zijn die vol overtuigd waren van zichzelf dat ze het heus wel gemakkelijk bij één keer zouden kunnen laten.
Mwah in het opzicht dat mensen het voor de kick doen kan het wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gevaarlijk dit... dit soort akties vergelijken met drugs. Maar go ahead
Over het algemeen zijn dat mensen die gebruiken om hun problemen te vergeten, niet mensen die goed in het leven staan en alles goed voor elkaar hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
Is die shit eigenlijk duur?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah in het opzicht dat mensen het voor de kick doen kan het wel.
[..]
Over het algemeen zijn dat mensen die gebruiken om hun problemen te vergeten, niet mensen die goed in het leven staan en alles goed voor elkaar hebben.Voor mensen die niets te verliezen hebben is het veel makkelijker om verslaafd te raken.
Overigens, een heroine verslaving, daar kan je prima mee leven. Het is de goedkope troep en levensomstandigheden die de junkies nekt.
Als je goed woont, eet, leeft, werkt etc, dan kan je gewoon heroine gebruiken. het spul is namelijk niet echt heel slecht voor je.
Laatst nog een heel verslag over gelezen. Opmerkelijk wel.
Een heleboel.. maar leuke theorie verder hoorquote:
vertel?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een heleboel.. maar leuke theorie verder hoor
ja maar dat geldt voor alles wat je tot je neemt, sigaretten, wiet whatever.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dat heb ik gemist denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat zullen er heus wel wat zijn. Maar dat rockbottom verhaal wat Piye eerder al zei zit ook wel wat in hoor.
Ik vind het raar dat ik het uit moet leggen...nog nooit gehoord en nog nooit gezien dat iemand met een heroine verslaving een normaal leven heeft. En ik heb veel gezien geloof me.quote:
Juist, dus dan maar gelijk een drug die je compleet verwoestquote:Op donderdag 11 april 2013 10:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja maar dat geldt voor alles wat je tot je neemt, sigaretten, wiet whatever.
Het is niet echt iets waar mensen voor uitkomen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ik het uit moet leggen...nog nooit gehoord en nog nooit gezien dat iemand met een heroine verslaving een normaal leven heeft. En ik heb veel gezien geloof me.
Nogmaals lekker doen als je er zo heilig van overtuigd bent dat het allemaal wel mee valt
Wat schattigquote:Op donderdag 11 april 2013 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist, dus dan maar gelijk een drug die je compleet verwoestje geeft zelf het antwoord al.
Denk dat het deel nog best substantieel is, dat van zichzelf vol overtuigd was dat ze niet verslavingsgevoelig waren en zich daarbij behoorlijk misrekend heeft.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:01 schreef Murdera het volgende:
Over het algemeen zijn dat mensen die gebruiken om hun problemen te vergeten, niet mensen die goed in het leven staan en alles goed voor elkaar hebben.Voor mensen die niets te verliezen hebben is het veel makkelijker om verslaafd te raken.
Prachtig hoe je dit alles zit te sugarcoaten om voor jezelf goed te praten dat het best okay is om eens te proberen.quote:Overigens, een heroine verslaving, daar kan je prima mee leven. Het is de goedkope troep en levensomstandigheden die de junkies nekt.
Als je goed woont, eet, leeft, werkt etc, dan kan je gewoon heroine gebruiken. het spul is namelijk niet echt heel slecht voor je.
Laatst nog een heel verslag over gelezen. Opmerkelijk wel.
Goed, je hebt gelijk man... wat een discussie ookquote:Op donderdag 11 april 2013 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is niet echt iets waar mensen voor uitkomen.Maar de "ik ken niemand" is altijd een perfect argument.
Oja, zo doen.Goed wel.
Je hoeft niet zo opgefokt te doen hoor, we zeggen allebei dat we het niet hoeven te proberenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist, dus dan maar gelijk een drug die je compleet verwoestje geeft zelf het antwoord al.
Grutjes heyquote:Op donderdag 11 april 2013 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat schattigJe gebrek aan kennis zo tentoon stellen.
Oh nu ben ik ook nog opgefokt...quote:Op donderdag 11 april 2013 10:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo opgefokt te doen hoor, we zeggen allebei dat we het niet hoeven te proberen.
Ik heb geen behoefte om het eens te proberen hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:06 schreef Garisson72 het volgende:
Prachtig hoe je dit alles zit te sugarcoaten om voor jezelf goed te praten dat het best okay is om eens te proberen.
Dat veel mensen die het proberen de rock bottom al behoorlijk bereikt hebben en het daarom gebruiken. Dit is natuurlijk wel meer een risico groep.quote:
Hoe zou je het vinden als je vriendin meth gaat proberen dan? boeiend? leuk? wat minder? ben best benieuwd.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om het eens te proberen hoor.Dus daar kan je me niet op pakken.
Maar er zal ook wel een reden zijn dat ze vaak troep gaan gebruiken? Ik dacht altijd omdat ze het niet meer konden betalen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zal wel niet als junkies het kunnen gebruiken?
Ik pak je nergens op. Voel je vooral niet aangevallen. Dit valt me alleen op, that's all.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om het eens te proberen hoor.Dus daar kan je me niet op pakken.
Dat zijn toch meer de psychische gevolgen dan de lichamelijke gevolgen. En de slechte lifestyle die er vaak mee gepaard gaat. Overigens heb ik wel verhalen gehoord van mensen die het redelijk kunnen combineren.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ik het uit moet leggen...nog nooit gehoord en nog nooit gezien dat iemand met een heroine verslaving een normaal leven heeft. En ik heb veel gezien geloof me.
Nogmaals lekker doen als je er zo heilig van overtuigd bent dat het allemaal wel mee valt
De KANS is heel groot dat je het nog een keer doet...quote:Op donderdag 11 april 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
Maar goed, ok ok. Als je het 1 keer doet ben je verslaafd, dan ben je binnen een maand je huis en baan kwijt, en dan zit de dood er al bijna aan te komen.
Dat zal zeker de grootste groep zijn. Het is niet voor niets dat in Amerika hele steden aan de meth zijn (bijna letterlijk) omdat het uitzicht op verbetering van hun paupersituatie gewoon absoluut non-existent is.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:08 schreef Silentalarm het volgende:
Dat veel mensen die het proberen de rock bottom al behoorlijk bereikt hebben en het daarom gebruiken. Dit is natuurlijk wel meer een risico groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |