quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Iemand zei ooit eens tegen mij "je hoeft het niet lekker te vinden, je moet gewoon zuipen". True story.
Gisteren?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn laatste drup alcohol was een half glaasje rosé. Nu geheelonthouder, come at me phaggots.
Je slaapalarm is al drie keer gegaan Panzie, ga slapen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn laatste drup alcohol was een half glaasje rosé. Nu geheelonthouder, come at me phaggots.
Is ook zo. Kan je beter een pilletje wegwerken met wat water.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel ja, maar constant met tegenzin/moeite die zooi door je strot krijgen valt vies tegen.
Die man is baas.quote:
Dat is leuk ja, maar dat doe ik al een tijdje niet meer.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Is ook zo. Kan je beter een pilletje wegwerken met wat water.
Gay.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is leuk ja, maar dat doe ik al een tijdje niet meer.
5 Dagen al zeker?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is leuk ja, maar dat doe ik al een tijdje niet meer.
Zou coke van je billen snuiven.quote:
Puntje op mijn eikel past nog net.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou coke van je billen snuiven.
hoe kun jequote:Op donderdag 11 april 2013 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou coke van je billen snuiven.
Bij jou likt ze het nog achter je Duitse helm randje weg ongeacht of er smegma aan zit te koeken, dus maak je niet druk.quote:
Dan is 't goed.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij jou likt ze het nog achter je Duitse helm randje weg ongeacht of er smegma aan zit te koeken, dus maak je niet druk.
Wat Zosk zegt.quote:
Hoeveelste van oktober ben je jarig?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:09 schreef Zosk het volgende:
Ben destijds op mijn verjaardag gestopt, laatste keer was een nachtje in de Loonse en Drunense duinen.
Het ergste is dat ik gewoon totaal verkeerd tel, het is namelijk 32 maanden.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeveelste van oktober ben je jarig?
Vond ik dus ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat gebruikte ik echt maar een enkele keer.Niks aan en veel te duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |