quote:
1 Ploffie per dag maakt je nog geen junk hoor.quote:
Jawel, net als dat één maal per dag alcohol nuttigen je een alcoholist maakt.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:51 schreef Piye het volgende:
[..]
1 Ploffie per dag maakt je nog geen junk hoor.
Ontkenningsfase.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:51 schreef Piye het volgende:
[..]
1 Ploffie per dag maakt je nog geen junk hoor.
Alcoholdrinkers zijn het ergste. Met al die bullshitverhalen "ja 1 glas per dag is goed voor je hoor".quote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel, net als dat één maal per dag alcohol nuttigen je een alcoholist maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij gebruikt geen drugs dus?quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Alcoholdrinkers zijn het ergste. Met al die bullshitverhalen "ja 1 glas per dag is goed voor je hoor".Niet dat ik zelf een biertje niet kan waarderen.
Nee, natuurlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar jij gebruikt geen drugs dus?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
[..]
Alcoholdrinkers zijn het ergste. Met al die bullshitverhalen "ja 1 glas per dag is goed voor je hoor".Niet dat ik zelf een biertje niet kan waarderen.
Mijn moeder ook. Een glas wijn per dag is heel goed voor de bloedsomloop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
[..]
Haha, ik drink niet dus vind het leuk om te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Een glas water per dag ook haha.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Een glas wijn per dag is heel goed voor de bloedsomloop.
Je bent zelf gay.quote:
Ik heb daar altijd een beetje het idee bij dat ze net zo lang zijn gaan zoeken naar iets waar het goed voor is, tot ze uiteindelijk bij bloedsomloop aankwamen. Ik ben er dan ook van overtuigd dat je met heroine precies hetzelfde kan doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Een glas wijn per dag is heel goed voor de bloedsomloop.
Nee?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, ik drink niet dus vind het leuk om te zeggen.
Als een lekker dikke paardenlul in je anus nemen gay is, dan wil ik niet hetero zijn.quote:
HET IS 12 UUR, AFSLUITEN DIE HANDELquote:Op woensdag 10 april 2013 23:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heel af en toe met nieuwjaar of zo.Niets op tegen, gewoon niet lekker.
Ja, ben zo weg hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HET IS 12 UUR, AFSLUITEN DIE HANDEL
Iemand zei ooit eens tegen mij "je hoeft het niet lekker te vinden, je moet gewoon zuipen". True story.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heel af en toe met nieuwjaar of zo.Niets op tegen, gewoon niet lekker.
Eindelijk.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eindelijk.Neem een Mars voor me mee, xoxo.
Dat begrijp ik wel ja, maar constant met tegenzin/moeite die zooi door je strot krijgen valt vies tegen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Iemand zei ooit eens tegen mij "je hoeft het niet lekker te vinden, je moet gewoon zuipen". True story.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Iemand zei ooit eens tegen mij "je hoeft het niet lekker te vinden, je moet gewoon zuipen". True story.
Gisteren?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn laatste drup alcohol was een half glaasje rosé. Nu geheelonthouder, come at me phaggots.
Je slaapalarm is al drie keer gegaan Panzie, ga slapen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn laatste drup alcohol was een half glaasje rosé. Nu geheelonthouder, come at me phaggots.
Is ook zo. Kan je beter een pilletje wegwerken met wat water.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel ja, maar constant met tegenzin/moeite die zooi door je strot krijgen valt vies tegen.
Die man is baas.quote:
Dat is leuk ja, maar dat doe ik al een tijdje niet meer.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Is ook zo. Kan je beter een pilletje wegwerken met wat water.
Gay.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is leuk ja, maar dat doe ik al een tijdje niet meer.
5 Dagen al zeker?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is leuk ja, maar dat doe ik al een tijdje niet meer.
Zou coke van je billen snuiven.quote:
Puntje op mijn eikel past nog net.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou coke van je billen snuiven.
hoe kun jequote:Op donderdag 11 april 2013 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou coke van je billen snuiven.
Bij jou likt ze het nog achter je Duitse helm randje weg ongeacht of er smegma aan zit te koeken, dus maak je niet druk.quote:
Dan is 't goed.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij jou likt ze het nog achter je Duitse helm randje weg ongeacht of er smegma aan zit te koeken, dus maak je niet druk.
Wat Zosk zegt.quote:
Hoeveelste van oktober ben je jarig?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:09 schreef Zosk het volgende:
Ben destijds op mijn verjaardag gestopt, laatste keer was een nachtje in de Loonse en Drunense duinen.
Het ergste is dat ik gewoon totaal verkeerd tel, het is namelijk 32 maanden.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeveelste van oktober ben je jarig?
Vond ik dus ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat gebruikte ik echt maar een enkele keer.Niks aan en veel te duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |