Nee, 5 cm stijf op een goede dag.quote:
Iets lichter wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beetje zoals Adewale Akinnuoye-Agbaje?
Ook echt gewoon een ginger op de derde plaats, hoe kan dat nou.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoals rechts? Of gewoon richting schwaaaaart
Je had ook gewoon foto van jezelf kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je had ook gewoon foto van jezelf kunnen plaatsen.
1 Na laatste komt het meest in de buurt.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klinkt goed, ik stuur je mijn contactgegevens even op om een afspraak te maken.quote:
India.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Piye het volgende:
[..]
1 Na laatste komt het meest in de buurt.
Ah zo, ik zit beetje tussen 2 na laatste en 1 na laatste in, hoewel ik meer neig naar die 2 naar laatste.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Piye het volgende:
[..]
1 Na laatste komt het meest in de buurt.
Ik heb een mooie 4e plek.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah zo, ik zit beetje tussen 2 na laatste en 1 na laatste in, hoewel ik meer neig naar die 2 naar laatste.
Qua huidskleur dan he.quote:
Ja ik heb jou gezien op de cam weet je nog?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah zo, ik zit beetje tussen 2 na laatste en 1 na laatste in, hoewel ik meer neig naar die 2 naar laatste.
Ja maar op cam zie ik er lichter uit, is geen goeie camquote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Piye het volgende:
Ja ik heb jou gezien op de cam weet je nog?
Wtf, heeft ze ook al het camsletje gespeeld voor jou?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Piye het volgende:
Ja ik heb jou gezien op de cam weet je nog?
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, heeft ze ook al het camsletje gespeeld voor jou?
Oh, dat is die cam die rookwolken verspreidt toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar op cam zie ik er lichter uit, is geen goeie cam
dat is mijn joint maar.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat is die cam die rookwolken verspreidt toch?
Nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Dat meisje een beetje in het midden lijkt wel op me en heeft ook vergelijkbare neus.Heb mijn zusje gevonden.
haha, leeeeeelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Dat meisje een beetje in het midden lijkt wel op me en heeft ook vergelijkbare neus.Heb mijn zusje gevonden.
Ben je al een klaar met werken, ben gvd moe, wil naar bed.quote:
Die moet nog wel even overreden worden voor ze op jou lijkt toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Aha op die manier.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar op cam zie ik er lichter uit, is geen goeie cam
Sowieso, ruige webcamsex ditdat.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, heeft ze ook al het camsletje gespeeld voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |