Lol, nee. :$quote:Op donderdag 11 april 2013 00:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik las melk. Ben jij lactose-intolerant trouwens?
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Chloro: Zosk kom uit die boom
Zosk: nee
Hahaquote:
Houd mij er eens buiten.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Chloro: Zosk kom uit die boom
Zosk: nee
Zit je al in de auto? Zo ja, bek houden en voor je kijken. Zo nee, ga eens naar huis en houd je bek.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je al in de auto? Zo ja, bek houden en voor je kijken. Zo nee, ga eens naar huis en houd je bek.
Gezellig hè.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Het wordt mij opeens heel duidelijk waarom jij zo vaak voor ergere dingen dan hoer wordt uitgemaakt.
Volgens mij heb jij eigenlijk een heel klein hartje.quote:
Een aardappelhart met een vulling van marsepein.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij eigenlijk een heel klein hartje.
Heb ik ook. Ben heel zachtaardig en verlegen irl. En ben heel lief.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij eigenlijk een heel klein hartje.
Zou dat een goede combi zijn denk je?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een aardappelhart met een vulling van marsepein.
Met een reet waar je een biertje op kan zetten.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ben heel zachtaardig en verlegen irl. En ben heel lief.
Ben geen negerin, weenie.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Met een reet waar je een biertje op kan zetten.
Flip cup ass.quote:
Punny.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |