Lol, nee. :$quote:Op donderdag 11 april 2013 00:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik las melk. Ben jij lactose-intolerant trouwens?
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Chloro: Zosk kom uit die boom
Zosk: nee
Hahaquote:
Houd mij er eens buiten.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Chloro: Zosk kom uit die boom
Zosk: nee
Zit je al in de auto? Zo ja, bek houden en voor je kijken. Zo nee, ga eens naar huis en houd je bek.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je al in de auto? Zo ja, bek houden en voor je kijken. Zo nee, ga eens naar huis en houd je bek.
Gezellig hè.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Het wordt mij opeens heel duidelijk waarom jij zo vaak voor ergere dingen dan hoer wordt uitgemaakt.
Volgens mij heb jij eigenlijk een heel klein hartje.quote:
Een aardappelhart met een vulling van marsepein.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij eigenlijk een heel klein hartje.
Heb ik ook. Ben heel zachtaardig en verlegen irl. En ben heel lief.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij eigenlijk een heel klein hartje.
Zou dat een goede combi zijn denk je?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een aardappelhart met een vulling van marsepein.
Met een reet waar je een biertje op kan zetten.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ben heel zachtaardig en verlegen irl. En ben heel lief.
Ben geen negerin, weenie.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Met een reet waar je een biertje op kan zetten.
Flip cup ass.quote:
Punny.quote:
In de buurt van philly!quote:Op donderdag 11 april 2013 03:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hallo mede Amerikaanwaar zat jij ook alweer?
Online ontmoet, 4 jaar lang een langeafstandsrelatie gehad en nu woon ik sinds 24 februari in de USAquote:
Wauw wat leuk! Hoe oud ben je? Hoe oud is hij? Heb je daar een baan/school gevonden?quote:Op donderdag 11 april 2013 04:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
Online ontmoet, 4 jaar lang een langeafstandsrelatie gehad en nu woon ik sinds 24 februari in de USA
Ik ben 21, hij is net 28 geworden (we verschillen 6 jaar, ik word volgende maand 22). Ik mag nog niet werkenquote:Op donderdag 11 april 2013 04:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wauw wat leuk! Hoe oud ben je? Hoe oud is hij? Heb je daar een baan/school gevonden?
wil je er over praten?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
EGT SLA ALLE KKMOGOLEN IN ELKAAR MET HUN KUT 107 BEETJE AFSNIJDEN WTF MAN KKLIEJR!!
Sowieso al die kut gebakjes van de weg af.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
EGT SLA ALLE KKMOGOLEN IN ELKAAR MET HUN KUT 107 BEETJE AFSNIJDEN WTF MAN KKLIEJR!!
Meth zou ik wel een keer proberen als het kon, is maar een stapje verder dan speed, niks bijzondersquote:Op donderdag 11 april 2013 00:27 schreef Piye het volgende:
Ja dat wil niemand dus.
Ik heb mezelf eens voorgenomen om zo'n beetje alles wat ik aan drugs kan vinden eens een keer te proberen. Eigenlijk was ik destijds van plan om te wachten met dingen als heroine en meth tot ik wat ouder en wijzer ben (lees: een ouwe lul in een midlifecrisis), maar heel toevallig weet ik nu wel heroine te vinden en nog een maatje wil het ook wel proberen. Al moet ik zeggen dat het me wel een beetje een zenuwachtig idee gaf dat het nu toch echt gaat gebeuren, maar als je even heel rationeel nadenkt, kan je gewoon niet na 1 keer gebruiken verslaafd zijn.
En dan kan ik voortaan zeggen "heroine? heb ik wel eens op, was wel oke, niks bijzonders".
Als ik een hummer had duwde ik ze srs de berm inquote:Op donderdag 11 april 2013 09:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso al die kut gebakjes van de weg af.
Nee, moest even ventileren.quote:
je moet je schamen dat je er ook maar denkt om een hummer te hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik een hummer had duwde ik ze srs de berm in
sowieso mensen die hun auto naar links zwiepen terwijl je op de linkerbaan zit en vol in de ankers moet.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik een hummer had duwde ik ze srs de berm in
[..]
Nee, moest even ventileren.
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
je moet je schamen dat je er ook maar denkt om een hummer te hebben
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meth zou ik wel een keer proberen
NET NOG OP DE SNELWEG!! VAN 125 NAAR 80 GVD!!! WTH MAN KKOUDWIJFquote:Op donderdag 11 april 2013 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso mensen die hun auto naar links zwiepen terwijl je op de linkerbaan zit en vol in de ankers moet.
niet alleen die kleine gebakje maar ook mensen met "eco" of "hybrid" op de kofferklep hebben die irritante gewoonte om dan met 110 een vrachtwagen in te halen waar je 130 mag
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 april 2013 09:40 schreef L0t.. het volgende:
Zal hier ook even updaten:
Vannacht om 00:31 is onze prachtige dochter Juul geboren. Ze is 52 cm en weegt 4060 gram en doet het fantastisch.
Huh, je was toch pas in mei uitgerekend?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:40 schreef L0t.. het volgende:
Vannacht om 00:31 is onze prachtige dochter Juul geboren. Ze is 52 cm en weegt 4060 gram en doet het fantastisch.
Wow! Gefeliciteerd Lotjequote:Op donderdag 11 april 2013 09:40 schreef L0t.. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |