Watquote:Op woensdag 10 april 2013 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zie mij al 150 km naar jou toe fietsen. Dat red ik niet!
Hoe oud was je daar dan? Vind je sowieso geen 16 lijken daar, maar wel een cutieface.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind je? Ik lijk 16 daar.Weet niet wat ik liever heb dat mensen zien, mijn Auschwitz-bodypics of dat.
Ach, een verleden zo rijk, geen zee te hoog en een penis zo groot. Een muis zijn hart is een oceaan vol geheimen en zelfspot. Het koesteren, dat doe ik.
De rest ontken je dus niet?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De rest ontken je dus niet?
Ik weet genoeg, arme Ado, arme Janies.
18.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe oud was je daar dan? Vind je sowieso geen 16 lijken daar, maar wel een cutieface.Stuur eens een pic van jezelf met gezicht (+body?) van nu dan
![]()
![]()
![]()
![]()
Erg he, die dames grijpen meteen weer naar scheldwoorden om hun onmacht te uiten.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen kap met elkaar uitschelden, post liever boze reacties onder de video's van Jesse van der Velde
Aaaaaaw koetsjiekoequote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
18.Ben nu 21. Maar wow, wat een ongetemde interesse weer. Zullen we een keer je squatvorm nalopen?
Die gast daarboven ook al 87 jaar dezelfde foto.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef VeerEli het volgende:
US / Userfoto's #298
Die benen zo wijd uit elkaar
Nee.quote:
Panzer pics beloven, in US pics voor Chris en aight posten, waar is min tribute?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aaaaaaw koetsjiekoe![]()
![]()
Ik dacht dat je ouders was man
![]()
Maarre, ik heb jou voor-na pics beloofd, gun mij dit
Klopt jaquote:Op woensdag 10 april 2013 21:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Die gast daarboven ook al 87 jaar dezelfde foto..
Hahahah ja voor-na foto's van m'n belly ja, op 't moment dat ik er wat tevreden over benquote:Op woensdag 10 april 2013 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Panzer pics beloven, in US pics voor Chris en aight posten, waar is min tribute?
Echt he.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Die gast daarboven ook al 87 jaar dezelfde foto..
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
streeffysiek volgende week beginnen see you in 2 jaar
[ afbeelding ]
quote:
HAhahahaha die domme kop van die agentquote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet vandaag?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
De linker?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahah ja voor-na foto's van m'n belly ja, op 't moment dat ik er wat tevreden over benOk next one in outfits is voor jou bby goed?
Is mijn goede voornemen voor 2014quote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
daarom, anders moet de fiets mee in de trein en das ook niet handig eigenlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:40 schreef Dqod het volgende:
JB verzuurd noemen!!! Blijf eens van die drugs af mensen, hier moet je zijn
[..]
Wat
Nee, dat raad ik ten zeerste af
Die kaaklijn man, rrrrrrrrquote:
alleen maar love hoor drommeltje.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen kap met elkaar uitschelden, post liever boze reacties onder de video's van Jesse van der Velde
hij was geen koeliequote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zyzz is de énige koelie met wie ik wel geassocieerd zou willen worden.
Neuj, jij weet hoe ie eruit ziet door pic van vorige week in de jurk, maar je weet ook hoe ie eruit ziet in een stringetje dus shutupquote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef Chocolatebear het volgende:
Veer, laat eens een foto van je billen zien
Van jou had ik niet anders verwachtquote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
alleen maar love hoor drommeltje.
Hij is een koelie? Ik wist wel dat er iets mankeerde.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zyzz is de énige koelie met wie ik wel geassocieerd zou willen worden.
En jij maar ontkennen dat er niks is gebeurt tijdens NYE, jij vuigequote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
maar je weet ook hoe ie eruit ziet in een stringetje dus shutup
Staat gewoon op m'n website, bollequote:Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En jij maar ontkennen dat er niks is gebeurt tijdens NYE, jij vuige
die had toch twee van die meiden op zn FB die zaten te vechten over wie hij het leukst vond ofzo?quote:
mooiquote:
Spring maar achterop bij mij lalalalaquote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daarom, anders moet de fiets mee in de trein en das ook niet handig eigenlijk.
Ik heb btw volgende week n nieuwe fiets
Wow, vetstoer zo met die pistolen!quote:
Australiër geboren in Moscou met Armeens, Koerdisch en Perzisch bloed.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aziz Sergeyevich Shavershian.
Hij was iig glad geschorenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aziz Sergeyevich Shavershian.
HAHA, die Xzibit, "Yo dawg, I heard you like the Internet, so I put an Internet in your Internet so you can Internet while you Internet"quote:
Daarom post ik ook hehe.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, vetstoer zo met die pistolen!!
nee joh, die was toch kapot na dat ongeluk?!quote:Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Spring maar achterop bij mij lalalala
Nice, oude nie zo goed meer nie? Of zomaarIssie roze?
Zat jij ook zo tussen z'n benen te staren? :$quote:Op woensdag 10 april 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, vetstoer zo met die pistolen!!
Wow.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neuj, jij weet hoe ie eruit ziet door pic van vorige week in de jurk, maar je weet ook hoe ie eruit ziet in een stringetje dus shutup
God ja natuurlijk.. Jezus ik ben lekker oplettendquote:Op woensdag 10 april 2013 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee joh, die was toch kapot na dat ongeluk?!
En nee, matzwart
Ik ging op zoek naar Mudkip en ik vond hem meteen.quote:
Ik gun je 120 ml en een heerlijke prostaatmassage op een voorverwarmd laken.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aaaaaaw koetsjiekoe![]()
![]()
Ik dacht dat je ouders was man
![]()
Maarre, ik heb jou voor-na pics beloofd, gun mij dit
Ja ja ja ja ja, we weten allebei wel dat ons onderonsje hemels was.quote:
Aaaaaahh toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 10 april 2013 21:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ging op zoek naar Mudkip en ik vond hem meteen.wtfrandom
[..]
Ik gun je 120 ml en een heerlijke prostaatmassage op een voorverwarmd laken.
ja hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
God ja natuurlijk.. Jezus ik ben lekker oplettendPardon
Pics zodra je m hebt?
Nope. Never was one. Sorry.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja ja ja ja ja, we weten allebei wel dat ons onderonsje hemels was.
Don't try to fight itquote:
quote:
quote:
Vooruit, we maken wel een onderonsje.quote:
Ik bedoelde een pic en dat weet jij best welquote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vooruit, we maken wel een onderonsje.DM. Ik heb best lange vingers eigenlijk. Ben jij ook een squirter?
quote:
Leer ik het je wel, Choco kon het eerst ook niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik bedoelde een pic en dat weet jij best welMaarre, nee, ik ben geen squirter, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef VeerEli het volgende:
haters gaan haten. Laat me lekker paffen. Nu echt weg, trustieTrustie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Denk het.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef CristinaYang het volgende:
Slaapt iedereen hier nu al? Ik dacht dat deze SC zo hardcore was
hier verder.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef CristinaYang het volgende:
Is jouw ondertitel een verwijzing naar dat nummer van de Kraaien?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk het.Ik ben sowieso niet hardcore.
Nee, is speciaal voor jou.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is jouw ondertitel een verwijzing naar dat nummer van de Kraaien?
nee hoor, ik had gewoon niets meer te meldenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef CristinaYang het volgende:
ik wilde ze alleen even bang maken.quote:
Doe nou eens lief!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik wilde ze alleen even bang maken.
maar zijn ze ook shreddedquote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef Panzermaus het volgende:
Oud klasgenoten van me gaan ineens hard met hun DJ shit. Nog geen jaar bezig, 120.000 likes op FB en duizenden plays op tracks, gedraaid worden in volle clubs door Nicky Romero enzo, airplay op de radio en ze gaan straks nog beetje toeren ook.my mind is full of fuk gjdm
Hoe heten ze? Twee jongens van mijn oude middelbare school hebben dat namelijk ookquote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef Panzermaus het volgende:
Oud klasgenoten van me gaan ineens hard met hun DJ shit. Nog geen jaar bezig, 120.000 likes op FB en duizenden plays op tracks, gedraaid worden in volle clubs door Nicky Romero enzo, airplay op de radio en ze gaan straks nog beetje toeren ook.my mind is full of fuk gjdm
tiesto en armin van buurenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe heten ze? Twee jongens van mijn oude middelbare school hebben dat namelijk ook
Was ff voetbal kijken. PSG zo dichtbij.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef CristinaYang het volgende:
ej jo sorry dat ik om head van je girlie vroeg, wil geen beef met je ok ok? gr grquote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik wilde ze alleen even bang maken.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ej jo sorry dat ik om head van je girlie vroeg, wil geen beef met je ok ok? gr gr
nee mang niet boos doen for realquote:
Hoer.quote:
Ze zouden mij anders nog geen kwartje geven.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor t juiste bedrag is iedereen een hoer
Maak je niet zo druk.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze zouden mij anders nog geen kwartje geven.
ik geef je een 10tjequote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat wel het juiste bedrag dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goeiequote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Accepteer je betaling in natura?
WOLLA WAT NOEM JE MIJN MOEDER EEN HOER WOLLA KOM HIER BEZEM SERIEUS IK STEEK JE NEERquote:
waarom heb jij een spellchecker tag?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
Denk, maak 'm zelf maar, voordat iemand anders het doet.
en das voor jou niet het juiste bedrag, gok ik, dus dat wordt niks danquote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe eens een gok.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
waarom heb jij een spellchecker tag?
Nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is dat wel het juiste bedrag dan?
Ik controleer alle magische spreuken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
waarom heb jij een spellchecker tag?
Niet als ik jou eerst steekquote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WOLLA WAT NOEM JE MIJN MOEDER EEN HOER WOLLA KOM HIER BEZEM SERIEUS IK STEEK JE NEER
weet ik veel, ik drukte en kreeg foboquote:
Ja zeg, blijf niet bezig.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
weet ik veel, ik drukte en kreeg fobo![]()
waarom spellcheck je mijn shit dan niet?
Ik lever hoogwaardige kwaliteit doordat mijn dieet rijk aan eiwitten is en een grote variatie aan fruit bevat.quote:
quote:
Is goed, kost je een tientje.quote:
nu dacht ik gewoon even dat het over je spelling gingquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik lever hoogwaardige kwaliteit doordat mijn dieet rijk aan eiwitten is en een grote variatie aan fruit bevat.
Arme krikri.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Haha, beter dat ik niet naar Mos Def ben gegaan, kennelijk heeft Mos zijn vliegtuig gemist en is t nog steeds niet begonnen.
Jaja vliegtuig gemist. Die zit gewoon in de bulldog.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Haha, beter dat ik niet naar Mos Def ben gegaan, kennelijk heeft Mos zijn vliegtuig gemist en is t nog steeds niet begonnen.
Ik weet niet hoe ik een Nederlands toetsenbord instel en heb dus leestekens op de verkeerde plek zitten en kan geen trema's e.d gebruikenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu dacht ik gewoon even dat het over je spelling ging
Wat moet ik daarmee, wil je nu al vader worden?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik lever hoogwaardige kwaliteit doordat mijn dieet rijk aan eiwitten is en een grote variatie aan fruit bevat.
Doorslikkenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee, wil je nu al vader worden?
Wel fuckedup voor krio..quote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Mos is moslimquote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Jaja vliegtuig gemist. Die zit gewoon in de bulldog.
Goddomme, amateur.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een Nederlands toetsenbord instel en heb dus leestekens op de verkeerde plek zitten en kan geen trema's e.d gebruiken
zo duur :squote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Is goed, kost je een tientje.
Er staat nergens in de koran dat blowen niet mag.quote:
Vertel jij even hoe ik dat doe dan want die standaardinstelling op Nederlands kan ik geen trema's e.d. op de letters plaatsenquote:
Duidelijk wel, aapjequote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Kennelijk zit Mos nog ergens boven de Atlantische Oceaan op dit moment, leuk concertje
echtquote:Op woensdag 10 april 2013 22:56 schreef Chocolatebear het volgende:
haha, er is net omgeroepen dat hij niet komt, hij komt volgende week dinsdag.
FAYA KRIOOOO
Nee ik maak een grapjequote:
Zou dik hard m'n money terugvragenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:56 schreef Chocolatebear het volgende:
haha, er is net omgeroepen dat hij niet komt, hij komt volgende week dinsdag.
FAYA KRIOOOO
Dat droogt m'n huid uit, ik ben bruin weet je ik moet me al zo goed insmerenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Uitsmeren over je gezicht/body dan
ik zei niets negatiefs over je spelling hoor, ik dacht even dat je bedoelde dat je hoogwaardige kwaliteit spelling levert door je eiwitten en fruit.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een Nederlands toetsenbord instel en heb dus leestekens op de verkeerde plek zitten en kan geen trema's e.d gebruiken
Op je startbalk heb je rechts je toetsenbordinstellingen staan, daar moet je Engels kiezen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vertel jij even hoe ik dat doe dan want die standaardinstelling op Nederlands kan ik geen trema's e.d. op de letters plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Deze sowieso.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou dik hard m'n money terugvragen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op je startbalk heb je rechts je toetsenbordinstellingen staan, daar moet je Engels kiezen.mooie pijlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Op je startbalk heb je rechts je toetsenbordinstellingen staan, daar moet je Engels kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
ik niet zou zeggen hou maarquote:Op woensdag 10 april 2013 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou dik hard m'n money terugvragen.
[..]
Dat droogt m'n huid uit, ik ben bruin weet je ik moet me al zo goed insmeren.
Touchpad, bite me.quote:
Nivo? Is dat weer een nieuw straattaalwoordje?quote:
Hahhaahhaha, no mi mang ik ben thuis. Studerende swa. Wel lullig voor jequote:
We leven met je mee.quote:
Niggers weten niet van CTRL+Shiftquote:
Echt hè.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niggers weten niet van CTRL+Shift
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nivo? Is dat weer een nieuw straattaalwoordje?
Sorry ben geen nerd xoxoquote:Op woensdag 10 april 2013 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niggers weten niet van CTRL+Shift
Ben je er volgende dinsdag wel bij?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef krioro het volgende:
Meh. Zo even ergens eten en terugrijden dan maar.
Is eigenlijk niffo weet je, betekent neef.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nivo? Is dat weer een nieuw straattaalwoordje?
kan ookquote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is eigenlijk niffo weet je, betekent neef.
Wat bedoelde jij dan?quote:
Closer van Nine Inch Nailsquote:Op woensdag 10 april 2013 23:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Nummers waar op je seks moet hebben gehad, 1, 2, 3 GO!
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Nestalgie het volgende:
doe snel link chloro lig in bed maar mag eigenlijk niet op mn mobiel dus kan niet lang kijken.doe snel snel !!! !
!
Watquote:
Dunno. Ik wil hem wel graag zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben je er volgende dinsdag wel bij?
Niet goed? Als je het softer wil mag Let's Get It On van Marvin Gaye ook hoor. Of Freak Me, van Another Level.quote:
Nothing van Depeche Mode.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet goed? Als je het softer wil mag Let's Get It On van Marvin Gaye ook hoor. Of Freak Me, van Another Level.
Let's get it on blijft een klassiekertje ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet goed? Als je het softer wil mag Let's Get It On van Marvin Gaye ook hoor. Of Freak Me, van Another Level.
Geen traantjes ouwe, drink wat bierie en kom dinsdag gewoon. Dan komt WD ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Dunno. Ik wil hem wel graag zien.
Ik ga terug naar binnen, koud, honger.![]()
![]()
Post er dan gewoon gelijk een youtube link bij, kaoloquote:
quote:
quote:
Ga jij dan ook?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Geen traantjes ouwe, drink wat bierie en kom dinsdag gewoon. Dan komt WD ook.
Op dit ritme stoten is wel geil.quote:
Waarom denk je dat WD komt.quote:
Oké man.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geoei grap dagt daar stat link nar tpik mar was om uid te lochener komr ook gen mlding vn alen hier of ovral? ne was egt goeie hb hem opgslgen in wordpd
[..]
Op je startbalk heb je rechts je toetsenbordinstellingen staan, daar moet je Engels kiezen.Geen grap daar staat die opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."e"E"E"E"E"E"E shit werkt niet, ik zeg je
omdat ze zo erg op je dick zit dat ze zaad praatquote:Op woensdag 10 april 2013 23:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op dit ritme stoten is wel geil.
[..]
Waarom denk je dat WD komt.
watquote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
omdat ze zo erg op je dick zit dat ze zaad praat
Drommels.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ja fuck jullie weten best dat het niet hoort
Jij zei fuck, TR.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
wat mag niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
Wat niet? Kanker zeggen?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
quote:
Je moest eens weten.quote:
Nee niet, mijn zusje is een keer op een donkere donderdagnacht door een onbekende man zo droog in d'r reet gefucked dat het ging bloeden. Terwijl hij bezig was zei hij: "dat kan je wel waarderen he, als ik je zo droog in je reet fuck"quote:
Ik snap het echt niet zo, we mogen elkaar de huid vol schelden met tering maar met kanker word er opeens zo'n aanstoot aan genomen. We zullen het wel nooit snappenquote:
Ik leer het je wel.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee niet, mijn zusje is een keer op een donkere donderdagnacht door een onbekende man zo droog in d'r reet gefucked dat het ging bloeden. Terwijl hij bezig was zei hij: "dat kan je wel waarderen he, als ik je zo droog in je reet fuck"
Vind dit dus heel aanstootgevend en kan het niet handelen, niet meer doen aub en edit even je post, ok dankjewel.
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee niet, mijn zusje is een keer op een donkere donderdagnacht door een onbekende man zo droog in d'r reet gefucked dat het ging bloeden. Terwijl hij bezig was zei hij: "dat kan je wel waarderen he, als ik je zo droog in je reet fuck"
Vind dit dus heel aanstootgevend en kan het niet handelen, niet meer doen aub en edit even je post, ok dankjewel.
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 10 april 2013 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet zo, we mogen elkaar de huid vol schelden met tering maar met kanker word er opeens zo'n aanstoot aan genomen. We zullen het wel nooit snappen.
Nu de vraag die we allemaal willen stellen. Kon ze het ook echt waarderen?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sorry nog daarvoorquote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal je wel verdiend hebben, met je rotkop.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ben vandaag al bedreigd door een modje hiervoor
TR gedaan, kan dit niet waarderen hoor. Zit me echt dwars dit.quote:
Haha aids.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Vind het ook zo achterhaald.Aids mag wel, maar kanker, oooeehhhhh neeee dat mag niet hoor.
En zeker als het naar niemand gericht is, zoals krio dat deed. Raar.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet zo, we mogen elkaar de huid vol schelden met tering maar met kanker word er opeens zo'n aanstoot aan genomen. We zullen het wel nooit snappen.
Aids jij even een eind op, achterlijk aidswijf.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Vind het ook zo achterhaald.Aids mag wel, maar kanker, oooeehhhhh neeee dat mag niet hoor.
Wat zou jij doen als je aids zou hebben?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Aids jij even een eind op, achterlijk aidswijf.
Klinkt goed
Echt bitchgedrag inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als er nooit meer een morgen zou zijn?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je aids zou hebben?
AIDSHOER bekt anders best lekker, maar je snapt m'n punt toch goddomme.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Aids jij even een eind op, achterlijk aidswijf.
Klinkt goed
Jij eerst.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als er nooit meer een morgen zou zijn?
Schieten we toch niets mee op.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
Maar als jullie er problemen mee hebben moet je niet bij mij zijn
Spread the love natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je aids zou hebben?
Ik weet het, dit gezeik is al langer bezig. Is volgens mij ook te danken aan een aantal jankusers die elke keer gingen bitchen als iemand kanker zei.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
Drolquote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal je wel verdiend hebben, met je rotkop.
Bij wie dan.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ik pleit voor een volledig scheldwoordvrij FOK!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
Daar had Mortaxx de post naar aangepast, naar "Drommels". Er stond dus eerst iets anders.quote:
Aardig wat opties over.quote:aambeien
Aandachts-Tekort-Stoornis met Hyperactiviteit (ADHD)
acromegalie
afasie
AIDS
allergisch eczeem
Alvleesklierkanker
Alzheimer
ALS
aneurysma
anorexia
artrose
astigmatisme
Asperger
astma
autisme
buiktyfus
beenmergkanker
bekkenbodemprolaps
beroerte
bijziendheid
bipolaire stoornis
blindheid
bof
botontkalking
brekingsafwijkingen
bronchitis
brucellose
Boviene spongiforme encefalopathie (BSE)
burn-out
cariës
cataract
cerebrovasculair accident
chalazion
chlamydiasis
chronische inflammatoire bindweefselziekten
chronische-vermoeidheidssyndroom (ME-CVS)
Churg-Strauss syndroom
coeliakie
Colitis ulcerosa
congenitale hypothyreoïdie (CHT)
conjunctivitis
COPD
Craniosynostose
cystinose
CVA
Crohn
darmkanker
decubitus
depressie
diabetes mellitus
diarree
diverticulose
doofheid
downsyndroom
dwarslaesie
dyscalculie
dyslexie
dyspraxie
eczeem
Ehlers Danlos Syndroom
eksterogen
endometriose
Engelse ziekte
epilepsie
erectiestoornis
fenylketonurie (PKU)
fibrodysplasia ossificans progressiva (FOP)
fibromyalgie
Syndroom van Fitz-Hugh-Curtis
Gilles de la Tourette
glaucoom
Golfsyndroom
griep
hartinfarct ('hartaanval')
hartafwijkingen
hartklepaandoeningen
hartritmestoornissen
HELLP syndroom
hemathorax
hemochromatose
hepatische encefalopathie
hepatitis
hernia (lies)
hernia (middenrif)
hernia (rug)
hersentumor
hersenbloeding
herseninfarct
hersenvliesontsteking
heupdysplasie
hielspoor
hondsdolheid
hoofdpijn
hooikoorts
hordeolum externum
hordeolum internum
Huntington
hydrocefalus
hyperventilatie
hypoglykemie
influenza
IDIC-15
jicht
Kahler
kanker
kleurenblindheid
keelontsteking
lepra
leukemie
leverkanker
liesbreuk
longkanker
longontsteking
lupus erythematodes
maagkanker
malaria
manisch-depressieve stoornis
mazelen
MCAD
Myalgische encefalomyelitis (ME)
migraine
miltvuur
Moebiussyndroom
molluscum contagiosum
mondkanker
moyamoya syndroom
mucoviscidose
Multiple chemical sensitivity
Multipele sclerose (MS)
Münchhausensyndroom
Myasthenia Gravis
Marfan Syndroom
narcolepsie
netvliesdegeneratie
neurose
organisch psychosyndroom (OPS)
osteoporose
overspannenheid
paratyfus
parasieten
polio
Parkinson
Parodontitis
pest
Pfeiffer
Phenylketonurie, zie Fenylketonurie
Plagiocephalie
plexus-brachialisletsel
polyneuropathie
postpartumdepressie
progeria
prostaatklachten
prostaatkanker
pseudotumor cerebri
psoriasis
psychose
psychopathie
Q-koorts
rachitis
reactieve hechtingsstoornis
reuma
roodvonk
RSI
rodehond
rugaandoeningen
sarcoïdose
scheelzien
schizofrenie
Scoliose
slokdarmafsluiting
Seksueel overdraagbare aandoening (SOA)
spina bifida
spondylolyse
staturele aandoeningen
stotteren
syfilis
syndromen
TIA
TSC
tuberculose
urticaria
vlektyfus
verkoudheid
verstandelijke handicap
verziendheid
vitiligo
voedselvergiftiging
voetafwijkingen
waterpokken
waterwratten
ziekte van Wilson
whiplash
wratten
Vermoeidheidsyndroom
triple X-syndroom
zeeziekte
ziekte van Alzheimer
ziekte van Bechterew
ziekte van Coats
ziekte van Crohn
ziekte van Huntington
ziekte van Kahler
ziekte van Kawasaki
ziekte van Parkinson
ziekte van Peyronie
ziekte van Pfeiffer
ziekte van Wegener
ziekte van Wilson
Wrattenhoer.quote:
Ahaquote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar had Mortaxx de post naar aangepast, naar "Drommels". Er stond dus eerst iets anders.
Hehehehe sarcoïdosewijf.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha krijg toch een voetafwijking joh, vieze platvoet!
Nee, wel konkerquote:
Kunker.quote:
Bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe eens een paar keer achter elkaar?
Nee, kan niet, hjb.quote:
Groetjes.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Flikker dan maar op met je coeliakihoofd
Ga weg, kutuser.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Stelletje teringautisten, jullie zijn allemaal zemmels en ik prik jullie
Wie denk je dat die gelezen heeftquote:Op woensdag 10 april 2013 23:26 schreef Chocolatebear het volgende:
heb TR gedaan voor Mortaxx, kijken of ik justice krijg.
windt me wel enigszins op ditquote:Op woensdag 10 april 2013 23:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Stelletje teringautisten, jullie zijn allemaal zemmels en ik prik jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |