Watquote:Op woensdag 10 april 2013 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zie mij al 150 km naar jou toe fietsen. Dat red ik niet!
Hoe oud was je daar dan? Vind je sowieso geen 16 lijken daar, maar wel een cutieface.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind je? Ik lijk 16 daar.Weet niet wat ik liever heb dat mensen zien, mijn Auschwitz-bodypics of dat.
Ach, een verleden zo rijk, geen zee te hoog en een penis zo groot. Een muis zijn hart is een oceaan vol geheimen en zelfspot. Het koesteren, dat doe ik.
De rest ontken je dus niet?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De rest ontken je dus niet?
Ik weet genoeg, arme Ado, arme Janies.
18.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe oud was je daar dan? Vind je sowieso geen 16 lijken daar, maar wel een cutieface.Stuur eens een pic van jezelf met gezicht (+body?) van nu dan
![]()
![]()
![]()
![]()
Erg he, die dames grijpen meteen weer naar scheldwoorden om hun onmacht te uiten.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen kap met elkaar uitschelden, post liever boze reacties onder de video's van Jesse van der Velde
Aaaaaaw koetsjiekoequote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
18.Ben nu 21. Maar wow, wat een ongetemde interesse weer. Zullen we een keer je squatvorm nalopen?
Die gast daarboven ook al 87 jaar dezelfde foto.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef VeerEli het volgende:
US / Userfoto's #298
Die benen zo wijd uit elkaar
Nee.quote:
Panzer pics beloven, in US pics voor Chris en aight posten, waar is min tribute?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aaaaaaw koetsjiekoe![]()
![]()
Ik dacht dat je ouders was man
![]()
Maarre, ik heb jou voor-na pics beloofd, gun mij dit
Klopt jaquote:Op woensdag 10 april 2013 21:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Die gast daarboven ook al 87 jaar dezelfde foto..
Hahahah ja voor-na foto's van m'n belly ja, op 't moment dat ik er wat tevreden over benquote:Op woensdag 10 april 2013 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Panzer pics beloven, in US pics voor Chris en aight posten, waar is min tribute?
Echt he.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Die gast daarboven ook al 87 jaar dezelfde foto..
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
streeffysiek volgende week beginnen see you in 2 jaar
[ afbeelding ]
quote:
HAhahahaha die domme kop van die agentquote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet vandaag?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
De linker?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahah ja voor-na foto's van m'n belly ja, op 't moment dat ik er wat tevreden over benOk next one in outfits is voor jou bby goed?
Is mijn goede voornemen voor 2014quote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |