mja, meer bewegen helpt dan ook hoor en das als je al normaal eet een stuk gezonder.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou, als je aankomt eet je te veel, als je te weinig eet val je af.
Dat_logic
Oh myquote:
Fietsen galorequote:Op woensdag 10 april 2013 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mja, meer bewegen helpt dan ook hoor en das als je al normaal eet een stuk gezonder.
Echt niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weeg 104 kg op dit moment en heb 5000/dag in onderhoud nodig.
wacht maartot je 30 bent geweest.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind je?Ik eet me nog eens kapot.. Of dat ik ineens 95689478474 kg aankom en dan uit elkaar knal
Daar ben ik stiekem best bang voorquote:Op woensdag 10 april 2013 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wacht maartot je 30 bent geweest.
Ofzo.
Sommige mensen hebben dat echt he, dat ze ineens aan gaan komen terwijl ze daarvoor alles konden eten.
Ik ben er wel bang voor jaquote:Op woensdag 10 april 2013 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wacht maartot je 30 bent geweest.
Ofzo.
Sommige mensen hebben dat echt he, dat ze ineens aan gaan komen terwijl ze daarvoor alles konden eten.
Nu wel weer lekkerquote:
Mijn moeder is wel "ontploft" maar ok, ik ga er vanuit dat dat door de kinderen is gekomenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daar ben ik stiekem best bang voorHoewel m'n genen goed zijn, dat scheelt.
mijn vader was altijd wat te dik, mijn moeder een magere latquote:Op woensdag 10 april 2013 21:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daar ben ik stiekem best bang voorHoewel m'n genen goed zijn, dat scheelt.
Mijn mams is gewoon bijna net zo slank als mijquote:Op woensdag 10 april 2013 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel "ontploft" maar ok, ik ga er vanuit dat dat door de kinderen is gekomen
Die krijg ik toch niet
ja, en liefst geen dikke sneeuw.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu wel weer lekker
Alleen moet de wind gewoon ALTIJD wind mee zijn
Ja maar G, jij bent veel droger dan ik (~100 kilo trouwens)quote:Op woensdag 10 april 2013 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weeg 104 kg op dit moment en heb 5000/dag in onderhoud nodig.
Hehehe awesome.. Kun je samen doenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn mams is gewoon bijna net zo slank als mijZe past broeken die mij net iets te los zitten
Om jou weg te pestenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom zijn die gesprekken hier altijd so mi kanki saai als Janies, Dqod (en Bobby) aan het posten zijn?
Waarom gooi je niet wat interessants in de groep dan, achterlijke gladiool?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom zijn die gesprekken hier altijd so mi kanki saai als Janies, Dqod (en Bobby) aan het posten zijn?
Dat is hip.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef VeerEli het volgende:
US / Userfoto's #298
Die benen zo wijd uit elkaar
KLB is niet voor tere zieltjes, mensen daar kunnen wel wat hebben.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
Iemand in de DM vraagt wat ik bedoel met 'BFFs in de roulatie'. Chocolatebear, hoe beschadig ik geen zielen nu?
Achterlijke gladioolquote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom gooi je niet wat interessants in de groep dan, achterlijke gladiool?
Heb meer info brosephquote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
Iemand in de DM vraagt wat ik bedoel met 'BFFs in de roulatie'. Chocolatebear, hoe beschadig ik geen zielen nu?
Door sneeuw is stom ja.. Regen trouwens ook (als het hard regent bedoel ik dan)quote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en liefst geen dikke sneeuw.
Maar goed, heb eigenlijk nooit problemen gehad met fietsen, alleen dus door 20 cm sneeuw![]()
Stukje waar ik normaal 20 min over deed in n uur
Heeft Ado een grote pik?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bwehehehequote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent langer, dat is ook leuk.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar G, jij bent veel droger dan ik (~100 kilo trouwens)
Ik zal wel zeggen dat het FB vrienden zijn, daarvan kun je er nooit genoeg hebben.quote:
Zo, da's wel een onderwerp waar je uren over kunt praten jaquote:
deed ik ook altijd graag, nu eigenlijk niet meer vaak.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Door sneeuw is stom ja.. Regen trouwens ook (als het hard regent bedoel ik dan)
Zomers gewoon ergens heen fietsen waar ik een uur over doedrinken mee, huppaaaa
Dat komt uiteindelijk mijn alphastatus ten goede natuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 21:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja maar jij bent langer, dat is ook leuk.
is ook niet interessant voor jou, jij zal hem toch nooit in je kontje voelenquote:
Ga je keer mee?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
deed ik ook altijd graag, nu eigenlijk niet meer vaak.
Je wilt het er niet over hebben?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is ook niet interessant voor jou, jij zal hem toch nooit in je kontje voelen
heb je al foto's van je dick gestuurd?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef Chocolatebear het volgende:
he jongens, Cristina vindt me leuk en wilt neuken, wat is mijn volgende stap?
Geen probleem hoor, gewoon rustig ende chillquote:Op woensdag 10 april 2013 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben ik wel langer aan het fietsen dan een uur
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef Chocolatebear het volgende:
he jongens, Cristina vindt me leuk en wilt neuken, wat is mijn volgende stap?
Heb alleen op m'n telefoon, sorryquote:
ik verzuurd?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je wilt het er niet over hebben?
Dus ik kan hier uit concluderen dat hij te klein is?
En hij dus niet jouw seksuele wensen kan vervullen?
En je daarom zo verzuurd bent?
Ok dankjewel.
Kan je toch gewoon overtypen?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Heb alleen op m'n telefoon, sorry
Nee nog niet want die is best klein en wil mn kansen niet verneuken weetje.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
heb je al foto's van je dick gestuurd?
ik zie mij al 150 km naar jou toe fietsen. Dat red ik niet!quote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, gewoon rustig ende chill
En daarna kroegje/terrasje o.i.d
Vind je? Ik lijk 16 daar.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef VeerEli het volgende:
Aaaaawww Panzie ik heb jouw gezicht gezienWat een cutieface had je toen nog
Wat dacht jij dan.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat komt uiteindelijk mijn alphastatus ten goede natuurlijk
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je wilt het er niet over hebben?
Dus ik kan hier uit concluderen dat hij te klein is?
En hij dus niet jouw seksuele wensen kan vervullen?
En je daarom zo verzuurd bent?
Ok dankjewel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |