Oh shit mang, ik dacht juist dat alle vrouwen daar van hielden.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Piemelfoto's vind ik bah, daar hoef je niet mee aan te komen zetten.
Volgens mij is basaal metabolisme van meer dingen afhankelijk. Bij mij ligt het bijv heel hoog, terwijl ik meisjes met hetzelfde figuur ken bij wie het veel lager ligt.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat eerste kun je dus uitrekenen en ligt aan je lichaamsgewicht, lengte, dat soort shit, alleen krijg je dus altijd te horen dat je 2000 kcal moet eten, maar als je in de basis in rust al minder verliest dan de buurvrouw en er hetzelfde bewegingspatroon op nahoudt, heb jij tpch minder nodig dan je buurvrouw? Dan is dat dus ook heel persoonlijk.
nee, tussen de 1800 en 2200 heb ik begrepen.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch juist het maximale?
Vrouwen aanspreken zoals je bij je matties zou doen is ook niet zo'n goeiequote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh shit mang, ik dacht juist dat alle vrouwen daar van hielden.
Geen wonder dat ze nooit reageren.
Hangt er vanaf of je ook squatquote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, tussen de 1800 en 2200 heb ik begrepen.
Dat doen alle FOK!sters toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je ook squat
dat zou je verbranding zijn als je de hele dag op de bank ligt.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Volgens mij is basaal metabolisme van meer dingen afhankelijk. Bij mij ligt het bijv heel hoog, terwijl ik meisjes met hetzelfde figuur ken bij wie het veel lager ligt.
Bij jou valt er niets te halen dus dan steek ik ook geen moeite in mijn taalgebruik.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vrouwen aanspreken zoals je bij je matties zou doen is ook niet zo'n goeie
nou ja, ik zou dus niet weten hoe ik er nou achter zou moeten komen wat kloptquote:Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hangt ontzettend van je lichaamssamenstelling en activiteit af. Daarom eigen research doen en goed je shit op orde hebben, ben je binnen no-time buff.
Spieren, voor elke kilo spier mag je 70 kcal extra rekenenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zou je verbranding zijn als je de hele dag op de bank ligt.
Ehhh, wat was t, gewicht, lengte, leeftijd in elk geval, verder weet ik zo niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuj :$quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spieren, voor elke kilo spier mag je 70 kcal extra rekenen
Ik weeg 104 kg op dit moment en heb 5000/dag in onderhoud nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wejoooooowquote:Op woensdag 10 april 2013 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weeg 104 kg op dit moment en heb 5000/dag in onderhoud nodig.
Vind je?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spieren, voor elke kilo spier mag je 70 kcal extra rekenen
ik zou niet eens weten hoe ik erachter moet komen hoeveel kilo spier ik hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar daar ging het ook niet om. Het ging me er echt om dater zo gehamerd wordt op die 2000 kcal, terwijl dat lang niet voor iedereen klopt volgens mij.compact en kleverig.
Zal jou eens eten.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind je?Ik eet me nog eens kapot.. Of dat ik ineens 95689478474 kg aankom en dan uit elkaar knal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |