Je hebt er iig flink over gezeurd, zo veel heb ik wel gehoord. Als je echt zo graag een foto wil kan je het me ook gewoon zelf vragen hoor, ik bijt niet.quote:
heej, komt angel joy ook 11 mei? ze kwam eerst de 'jng meet' toch promoten :pquote:Op woensdag 10 april 2013 21:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zou niemand doen die Jabba the Hutt gewicht heeft.
Ik vraag het net twee keer en je bijt verdomd hard terug hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je hebt er iig flink over gezeurd, zo veel heb ik wel gehoord. Als je echt zo graag een foto wil kan je het me ook gewoon zelf vragen hoor, ik bijt niet.
stuur eens een pic lieverdquote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je hebt er iig flink over gezeurd, zo veel heb ik wel gehoord. Als je echt zo graag een foto wil kan je het me ook gewoon zelf vragen hoor, ik bijt niet.
Ze zit zelfs in de whatsappgroep nu, ze vindt ons helemaal gezelligquote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej, komt angel joy ook 11 mei? ze kwam eerst de 'jng meet' toch promoten :p
Dan ben je wel erg gevoelig hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vraag het net twee keer en je bijt verdomd hard terug hoor.
ik raak in de war van jou en rawberry, door je uiquote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej, komt angel joy ook 11 mei? ze kwam eerst de 'jng meet' toch promoten :p
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Jong , topic voor de echte jonkies
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik raak in de war van jou en rawberry, door je ui
Ook afhankelijk van je basaal metabolisme en de hoeveelheid activiteit.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Al dat gepraat over gewicht enzo he....
Ze zeggen tpch dat een vrouw min 2000 kcal moet binnenkrijgen op een dag? Geldt dat altijd? Of verschilt dat per vrouw?
Lijkt me dat laatste, want je verbruik in rust is ookper persoon verschillend toch?
raak je niet in de war van jouw en madeliefff's ui?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ok nou kom eerlijk ruilen dan, gooi ik er een foto van mijn pik bij als bonusje.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan ben je wel erg gevoelig hoorAll I did was explain my terms to you.
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ok nou kom eerlijk ruilen dan, gooi ik er een foto van mijn pik bij als bonusje.
Hangt ontzettend van je lichaamssamenstelling en activiteit af. Daarom eigen research doen en goed je shit op orde hebben, ben je binnen no-time buff.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze zeggen tpch dat een vrouw min 2000 kcal moet binnenkrijgen op een dag? Geldt dat altijd? Of verschilt dat per vrouw?
Lijkt me dat laatste, want je verbruik in rust is ookper persoon verschillend toch?
Piemelfoto's vind ik bah, daar hoef je niet mee aan te komen zetten.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ok nou kom eerlijk ruilen dan, gooi ik er een foto van mijn pik bij als bonusje.
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch juist het maximale?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat eerste kun je dus uitrekenen en ligt aan je lichaamsgewicht, lengte, dat soort shit, alleen krijg je dus altijd te horen dat je 2000 kcal moet eten, maar als je in de basis in rust al minder verliest dan de buurvrouw en er hetzelfde bewegingspatroon op nahoudt, heb jij tpch minder nodig dan je buurvrouw? Dan is dat dus ook heel persoonlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ook afhankelijk van je basaal metabolisme en de hoeveelheid activiteit.
nee, aanbevolen hoeveelheid is het.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch juist het maximale?
nee, en bovendien zijn mijn eigen posts groenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
raak je niet in de war van jouw en madeliefff's ui?
Ohquote:Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee, aanbevolen hoeveelheid is het.
Oh shit mang, ik dacht juist dat alle vrouwen daar van hielden.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Piemelfoto's vind ik bah, daar hoef je niet mee aan te komen zetten.
Volgens mij is basaal metabolisme van meer dingen afhankelijk. Bij mij ligt het bijv heel hoog, terwijl ik meisjes met hetzelfde figuur ken bij wie het veel lager ligt.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat eerste kun je dus uitrekenen en ligt aan je lichaamsgewicht, lengte, dat soort shit, alleen krijg je dus altijd te horen dat je 2000 kcal moet eten, maar als je in de basis in rust al minder verliest dan de buurvrouw en er hetzelfde bewegingspatroon op nahoudt, heb jij tpch minder nodig dan je buurvrouw? Dan is dat dus ook heel persoonlijk.
nee, tussen de 1800 en 2200 heb ik begrepen.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch juist het maximale?
Vrouwen aanspreken zoals je bij je matties zou doen is ook niet zo'n goeiequote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh shit mang, ik dacht juist dat alle vrouwen daar van hielden.
Geen wonder dat ze nooit reageren.
Hangt er vanaf of je ook squatquote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, tussen de 1800 en 2200 heb ik begrepen.
Dat doen alle FOK!sters toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je ook squat
dat zou je verbranding zijn als je de hele dag op de bank ligt.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Volgens mij is basaal metabolisme van meer dingen afhankelijk. Bij mij ligt het bijv heel hoog, terwijl ik meisjes met hetzelfde figuur ken bij wie het veel lager ligt.
Bij jou valt er niets te halen dus dan steek ik ook geen moeite in mijn taalgebruik.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vrouwen aanspreken zoals je bij je matties zou doen is ook niet zo'n goeie
nou ja, ik zou dus niet weten hoe ik er nou achter zou moeten komen wat kloptquote:Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hangt ontzettend van je lichaamssamenstelling en activiteit af. Daarom eigen research doen en goed je shit op orde hebben, ben je binnen no-time buff.
Spieren, voor elke kilo spier mag je 70 kcal extra rekenenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zou je verbranding zijn als je de hele dag op de bank ligt.
Ehhh, wat was t, gewicht, lengte, leeftijd in elk geval, verder weet ik zo niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuj :$quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spieren, voor elke kilo spier mag je 70 kcal extra rekenen
Ik weeg 104 kg op dit moment en heb 5000/dag in onderhoud nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wejoooooowquote:Op woensdag 10 april 2013 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weeg 104 kg op dit moment en heb 5000/dag in onderhoud nodig.
Vind je?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spieren, voor elke kilo spier mag je 70 kcal extra rekenen
ik zou niet eens weten hoe ik erachter moet komen hoeveel kilo spier ik hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar daar ging het ook niet om. Het ging me er echt om dater zo gehamerd wordt op die 2000 kcal, terwijl dat lang niet voor iedereen klopt volgens mij.compact en kleverig.
Zal jou eens eten.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind je?Ik eet me nog eens kapot.. Of dat ik ineens 95689478474 kg aankom en dan uit elkaar knal
mja, meer bewegen helpt dan ook hoor en das als je al normaal eet een stuk gezonder.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou, als je aankomt eet je te veel, als je te weinig eet val je af.
Dat_logic
Oh myquote:
Fietsen galorequote:Op woensdag 10 april 2013 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mja, meer bewegen helpt dan ook hoor en das als je al normaal eet een stuk gezonder.
Echt niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wacht maartot je 30 bent geweest.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind je?Ik eet me nog eens kapot.. Of dat ik ineens 95689478474 kg aankom en dan uit elkaar knal
Daar ben ik stiekem best bang voorquote:Op woensdag 10 april 2013 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wacht maartot je 30 bent geweest.
Ofzo.
Sommige mensen hebben dat echt he, dat ze ineens aan gaan komen terwijl ze daarvoor alles konden eten.
Ik ben er wel bang voor jaquote:Op woensdag 10 april 2013 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wacht maartot je 30 bent geweest.
Ofzo.
Sommige mensen hebben dat echt he, dat ze ineens aan gaan komen terwijl ze daarvoor alles konden eten.
Nu wel weer lekkerquote:
Mijn moeder is wel "ontploft" maar ok, ik ga er vanuit dat dat door de kinderen is gekomenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daar ben ik stiekem best bang voorHoewel m'n genen goed zijn, dat scheelt.
mijn vader was altijd wat te dik, mijn moeder een magere latquote:Op woensdag 10 april 2013 21:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daar ben ik stiekem best bang voorHoewel m'n genen goed zijn, dat scheelt.
Mijn mams is gewoon bijna net zo slank als mijquote:Op woensdag 10 april 2013 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel "ontploft" maar ok, ik ga er vanuit dat dat door de kinderen is gekomen
Die krijg ik toch niet
ja, en liefst geen dikke sneeuw.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu wel weer lekker
Alleen moet de wind gewoon ALTIJD wind mee zijn
Ja maar G, jij bent veel droger dan ik (~100 kilo trouwens)quote:Op woensdag 10 april 2013 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hehehe awesome.. Kun je samen doenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn mams is gewoon bijna net zo slank als mijZe past broeken die mij net iets te los zitten
Om jou weg te pestenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom zijn die gesprekken hier altijd so mi kanki saai als Janies, Dqod (en Bobby) aan het posten zijn?
Waarom gooi je niet wat interessants in de groep dan, achterlijke gladiool?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom zijn die gesprekken hier altijd so mi kanki saai als Janies, Dqod (en Bobby) aan het posten zijn?
Dat is hip.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef VeerEli het volgende:
US / Userfoto's #298
Die benen zo wijd uit elkaar
KLB is niet voor tere zieltjes, mensen daar kunnen wel wat hebben.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
Iemand in de DM vraagt wat ik bedoel met 'BFFs in de roulatie'. Chocolatebear, hoe beschadig ik geen zielen nu?
Achterlijke gladioolquote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom gooi je niet wat interessants in de groep dan, achterlijke gladiool?
Heb meer info brosephquote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
Iemand in de DM vraagt wat ik bedoel met 'BFFs in de roulatie'. Chocolatebear, hoe beschadig ik geen zielen nu?
Door sneeuw is stom ja.. Regen trouwens ook (als het hard regent bedoel ik dan)quote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en liefst geen dikke sneeuw.
Maar goed, heb eigenlijk nooit problemen gehad met fietsen, alleen dus door 20 cm sneeuw![]()
Stukje waar ik normaal 20 min over deed in n uur
Heeft Ado een grote pik?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bwehehehequote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent langer, dat is ook leuk.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar G, jij bent veel droger dan ik (~100 kilo trouwens)
Ik zal wel zeggen dat het FB vrienden zijn, daarvan kun je er nooit genoeg hebben.quote:
Zo, da's wel een onderwerp waar je uren over kunt praten jaquote:
deed ik ook altijd graag, nu eigenlijk niet meer vaak.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Door sneeuw is stom ja.. Regen trouwens ook (als het hard regent bedoel ik dan)
Zomers gewoon ergens heen fietsen waar ik een uur over doedrinken mee, huppaaaa
Dat komt uiteindelijk mijn alphastatus ten goede natuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 21:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja maar jij bent langer, dat is ook leuk.
is ook niet interessant voor jou, jij zal hem toch nooit in je kontje voelenquote:
Ga je keer mee?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
deed ik ook altijd graag, nu eigenlijk niet meer vaak.
Je wilt het er niet over hebben?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is ook niet interessant voor jou, jij zal hem toch nooit in je kontje voelen
heb je al foto's van je dick gestuurd?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef Chocolatebear het volgende:
he jongens, Cristina vindt me leuk en wilt neuken, wat is mijn volgende stap?
Geen probleem hoor, gewoon rustig ende chillquote:Op woensdag 10 april 2013 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben ik wel langer aan het fietsen dan een uur
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef Chocolatebear het volgende:
he jongens, Cristina vindt me leuk en wilt neuken, wat is mijn volgende stap?
Heb alleen op m'n telefoon, sorryquote:
ik verzuurd?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je wilt het er niet over hebben?
Dus ik kan hier uit concluderen dat hij te klein is?
En hij dus niet jouw seksuele wensen kan vervullen?
En je daarom zo verzuurd bent?
Ok dankjewel.
Kan je toch gewoon overtypen?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Heb alleen op m'n telefoon, sorry
Nee nog niet want die is best klein en wil mn kansen niet verneuken weetje.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
heb je al foto's van je dick gestuurd?
ik zie mij al 150 km naar jou toe fietsen. Dat red ik niet!quote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, gewoon rustig ende chill
En daarna kroegje/terrasje o.i.d
Vind je? Ik lijk 16 daar.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:36 schreef VeerEli het volgende:
Aaaaawww Panzie ik heb jouw gezicht gezienWat een cutieface had je toen nog
Wat dacht jij dan.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat komt uiteindelijk mijn alphastatus ten goede natuurlijk
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je wilt het er niet over hebben?
Dus ik kan hier uit concluderen dat hij te klein is?
En hij dus niet jouw seksuele wensen kan vervullen?
En je daarom zo verzuurd bent?
Ok dankjewel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |