quote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee niet, mijn zusje is een keer op een donkere donderdagnacht door een onbekende man zo droog in d'r reet gefucked dat het ging bloeden. Terwijl hij bezig was zei hij: "dat kan je wel waarderen he, als ik je zo droog in je reet fuck"
Vind dit dus heel aanstootgevend en kan het niet handelen, niet meer doen aub en edit even je post, ok dankjewel.
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee niet, mijn zusje is een keer op een donkere donderdagnacht door een onbekende man zo droog in d'r reet gefucked dat het ging bloeden. Terwijl hij bezig was zei hij: "dat kan je wel waarderen he, als ik je zo droog in je reet fuck"
Vind dit dus heel aanstootgevend en kan het niet handelen, niet meer doen aub en edit even je post, ok dankjewel.
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 10 april 2013 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet zo, we mogen elkaar de huid vol schelden met tering maar met kanker word er opeens zo'n aanstoot aan genomen. We zullen het wel nooit snappen.
Nu de vraag die we allemaal willen stellen. Kon ze het ook echt waarderen?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sorry nog daarvoorquote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal je wel verdiend hebben, met je rotkop.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ben vandaag al bedreigd door een modje hiervoor
TR gedaan, kan dit niet waarderen hoor. Zit me echt dwars dit.quote:
Haha aids.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Vind het ook zo achterhaald.Aids mag wel, maar kanker, oooeehhhhh neeee dat mag niet hoor.
En zeker als het naar niemand gericht is, zoals krio dat deed. Raar.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet zo, we mogen elkaar de huid vol schelden met tering maar met kanker word er opeens zo'n aanstoot aan genomen. We zullen het wel nooit snappen.
Aids jij even een eind op, achterlijk aidswijf.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Vind het ook zo achterhaald.Aids mag wel, maar kanker, oooeehhhhh neeee dat mag niet hoor.
Wat zou jij doen als je aids zou hebben?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Aids jij even een eind op, achterlijk aidswijf.
Klinkt goed
Echt bitchgedrag inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als er nooit meer een morgen zou zijn?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je aids zou hebben?
AIDSHOER bekt anders best lekker, maar je snapt m'n punt toch goddomme.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Aids jij even een eind op, achterlijk aidswijf.
Klinkt goed
Jij eerst.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als er nooit meer een morgen zou zijn?
Schieten we toch niets mee op.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
Maar als jullie er problemen mee hebben moet je niet bij mij zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |