Op dit ritme stoten is wel geil.quote:
Waarom denk je dat WD komt.quote:
Oké man.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geoei grap dagt daar stat link nar tpik mar was om uid te lochener komr ook gen mlding vn alen hier of ovral? ne was egt goeie hb hem opgslgen in wordpd
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op je startbalk heb je rechts je toetsenbordinstellingen staan, daar moet je Engels kiezen.Geen grap daar staat die opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."e"E"E"E"E"E"E shit werkt niet, ik zeg je
omdat ze zo erg op je dick zit dat ze zaad praatquote:Op woensdag 10 april 2013 23:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op dit ritme stoten is wel geil.
[..]
Waarom denk je dat WD komt.
watquote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
omdat ze zo erg op je dick zit dat ze zaad praat
Drommels.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ja fuck jullie weten best dat het niet hoort
Jij zei fuck, TR.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
wat mag niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
Wat niet? Kanker zeggen?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
quote:
Je moest eens weten.quote:
Nee niet, mijn zusje is een keer op een donkere donderdagnacht door een onbekende man zo droog in d'r reet gefucked dat het ging bloeden. Terwijl hij bezig was zei hij: "dat kan je wel waarderen he, als ik je zo droog in je reet fuck"quote:
Ik snap het echt niet zo, we mogen elkaar de huid vol schelden met tering maar met kanker word er opeens zo'n aanstoot aan genomen. We zullen het wel nooit snappenquote:
Ik leer het je wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |