Wat bedoelde jij dan?quote:
Closer van Nine Inch Nailsquote:Op woensdag 10 april 2013 23:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Nummers waar op je seks moet hebben gehad, 1, 2, 3 GO!
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Nestalgie het volgende:
doe snel link chloro lig in bed maar mag eigenlijk niet op mn mobiel dus kan niet lang kijken.doe snel snel !!! !
!
Watquote:
Dunno. Ik wil hem wel graag zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben je er volgende dinsdag wel bij?
Niet goed? Als je het softer wil mag Let's Get It On van Marvin Gaye ook hoor. Of Freak Me, van Another Level.quote:
Nothing van Depeche Mode.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet goed? Als je het softer wil mag Let's Get It On van Marvin Gaye ook hoor. Of Freak Me, van Another Level.
Let's get it on blijft een klassiekertje ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet goed? Als je het softer wil mag Let's Get It On van Marvin Gaye ook hoor. Of Freak Me, van Another Level.
Geen traantjes ouwe, drink wat bierie en kom dinsdag gewoon. Dan komt WD ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Dunno. Ik wil hem wel graag zien.
Ik ga terug naar binnen, koud, honger.![]()
![]()
Post er dan gewoon gelijk een youtube link bij, kaoloquote:
quote:
quote:
Ga jij dan ook?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Geen traantjes ouwe, drink wat bierie en kom dinsdag gewoon. Dan komt WD ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |