daarom, anders moet de fiets mee in de trein en das ook niet handig eigenlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:40 schreef Dqod het volgende:
JB verzuurd noemen!!! Blijf eens van die drugs af mensen, hier moet je zijn
[..]
Wat
Nee, dat raad ik ten zeerste af
Die kaaklijn man, rrrrrrrrquote:
alleen maar love hoor drommeltje.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen kap met elkaar uitschelden, post liever boze reacties onder de video's van Jesse van der Velde
hij was geen koeliequote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zyzz is de énige koelie met wie ik wel geassocieerd zou willen worden.
Neuj, jij weet hoe ie eruit ziet door pic van vorige week in de jurk, maar je weet ook hoe ie eruit ziet in een stringetje dus shutupquote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef Chocolatebear het volgende:
Veer, laat eens een foto van je billen zien
Van jou had ik niet anders verwachtquote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
alleen maar love hoor drommeltje.
Hij is een koelie? Ik wist wel dat er iets mankeerde.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zyzz is de énige koelie met wie ik wel geassocieerd zou willen worden.
En jij maar ontkennen dat er niks is gebeurt tijdens NYE, jij vuigequote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
maar je weet ook hoe ie eruit ziet in een stringetje dus shutup
Staat gewoon op m'n website, bollequote:Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En jij maar ontkennen dat er niks is gebeurt tijdens NYE, jij vuige
die had toch twee van die meiden op zn FB die zaten te vechten over wie hij het leukst vond ofzo?quote:
mooiquote:
Spring maar achterop bij mij lalalalaquote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daarom, anders moet de fiets mee in de trein en das ook niet handig eigenlijk.
Ik heb btw volgende week n nieuwe fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |