quote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ej jo sorry dat ik om head van je girlie vroeg, wil geen beef met je ok ok? gr gr
nee mang niet boos doen for realquote:
Hoer.quote:
Ze zouden mij anders nog geen kwartje geven.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor t juiste bedrag is iedereen een hoer
Maak je niet zo druk.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze zouden mij anders nog geen kwartje geven.
ik geef je een 10tjequote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat wel het juiste bedrag dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goeiequote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Accepteer je betaling in natura?
WOLLA WAT NOEM JE MIJN MOEDER EEN HOER WOLLA KOM HIER BEZEM SERIEUS IK STEEK JE NEERquote:
waarom heb jij een spellchecker tag?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
Denk, maak 'm zelf maar, voordat iemand anders het doet.
en das voor jou niet het juiste bedrag, gok ik, dus dat wordt niks danquote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe eens een gok.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
waarom heb jij een spellchecker tag?
Nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is dat wel het juiste bedrag dan?
Ik controleer alle magische spreuken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
waarom heb jij een spellchecker tag?
Niet als ik jou eerst steekquote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WOLLA WAT NOEM JE MIJN MOEDER EEN HOER WOLLA KOM HIER BEZEM SERIEUS IK STEEK JE NEER
weet ik veel, ik drukte en kreeg foboquote:
Ja zeg, blijf niet bezig.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
weet ik veel, ik drukte en kreeg fobo![]()
waarom spellcheck je mijn shit dan niet?
Ik lever hoogwaardige kwaliteit doordat mijn dieet rijk aan eiwitten is en een grote variatie aan fruit bevat.quote:
quote:
Is goed, kost je een tientje.quote:
nu dacht ik gewoon even dat het over je spelling gingquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik lever hoogwaardige kwaliteit doordat mijn dieet rijk aan eiwitten is en een grote variatie aan fruit bevat.
Arme krikri.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Haha, beter dat ik niet naar Mos Def ben gegaan, kennelijk heeft Mos zijn vliegtuig gemist en is t nog steeds niet begonnen.
Jaja vliegtuig gemist. Die zit gewoon in de bulldog.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Haha, beter dat ik niet naar Mos Def ben gegaan, kennelijk heeft Mos zijn vliegtuig gemist en is t nog steeds niet begonnen.
Ik weet niet hoe ik een Nederlands toetsenbord instel en heb dus leestekens op de verkeerde plek zitten en kan geen trema's e.d gebruikenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu dacht ik gewoon even dat het over je spelling ging
Wat moet ik daarmee, wil je nu al vader worden?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik lever hoogwaardige kwaliteit doordat mijn dieet rijk aan eiwitten is en een grote variatie aan fruit bevat.
Doorslikkenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee, wil je nu al vader worden?
Wel fuckedup voor krio..quote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Mos is moslimquote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Jaja vliegtuig gemist. Die zit gewoon in de bulldog.
Goddomme, amateur.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een Nederlands toetsenbord instel en heb dus leestekens op de verkeerde plek zitten en kan geen trema's e.d gebruiken
zo duur :squote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Is goed, kost je een tientje.
Er staat nergens in de koran dat blowen niet mag.quote:
Vertel jij even hoe ik dat doe dan want die standaardinstelling op Nederlands kan ik geen trema's e.d. op de letters plaatsenquote:
Duidelijk wel, aapjequote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Kennelijk zit Mos nog ergens boven de Atlantische Oceaan op dit moment, leuk concertje
echtquote:Op woensdag 10 april 2013 22:56 schreef Chocolatebear het volgende:
haha, er is net omgeroepen dat hij niet komt, hij komt volgende week dinsdag.
FAYA KRIOOOO
Nee ik maak een grapjequote:
Zou dik hard m'n money terugvragenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:56 schreef Chocolatebear het volgende:
haha, er is net omgeroepen dat hij niet komt, hij komt volgende week dinsdag.
FAYA KRIOOOO
Dat droogt m'n huid uit, ik ben bruin weet je ik moet me al zo goed insmerenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Uitsmeren over je gezicht/body dan
ik zei niets negatiefs over je spelling hoor, ik dacht even dat je bedoelde dat je hoogwaardige kwaliteit spelling levert door je eiwitten en fruit.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een Nederlands toetsenbord instel en heb dus leestekens op de verkeerde plek zitten en kan geen trema's e.d gebruiken
Op je startbalk heb je rechts je toetsenbordinstellingen staan, daar moet je Engels kiezen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vertel jij even hoe ik dat doe dan want die standaardinstelling op Nederlands kan ik geen trema's e.d. op de letters plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Deze sowieso.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou dik hard m'n money terugvragen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op je startbalk heb je rechts je toetsenbordinstellingen staan, daar moet je Engels kiezen.mooie pijlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op je startbalk heb je rechts je toetsenbordinstellingen staan, daar moet je Engels kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
ik niet zou zeggen hou maarquote:Op woensdag 10 april 2013 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou dik hard m'n money terugvragen.
[..]
Dat droogt m'n huid uit, ik ben bruin weet je ik moet me al zo goed insmeren.
Touchpad, bite me.quote:
Nivo? Is dat weer een nieuw straattaalwoordje?quote:
Hahhaahhaha, no mi mang ik ben thuis. Studerende swa. Wel lullig voor jequote:
We leven met je mee.quote:
Niggers weten niet van CTRL+Shiftquote:
Echt hè.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niggers weten niet van CTRL+Shift
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nivo? Is dat weer een nieuw straattaalwoordje?
Sorry ben geen nerd xoxoquote:Op woensdag 10 april 2013 22:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niggers weten niet van CTRL+Shift
Ben je er volgende dinsdag wel bij?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef krioro het volgende:
Meh. Zo even ergens eten en terugrijden dan maar.
Is eigenlijk niffo weet je, betekent neef.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nivo? Is dat weer een nieuw straattaalwoordje?
kan ookquote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is eigenlijk niffo weet je, betekent neef.
Wat bedoelde jij dan?quote:
Closer van Nine Inch Nailsquote:Op woensdag 10 april 2013 23:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Nummers waar op je seks moet hebben gehad, 1, 2, 3 GO!
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Nestalgie het volgende:
doe snel link chloro lig in bed maar mag eigenlijk niet op mn mobiel dus kan niet lang kijken.doe snel snel !!! !
!
Watquote:
Dunno. Ik wil hem wel graag zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben je er volgende dinsdag wel bij?
Niet goed? Als je het softer wil mag Let's Get It On van Marvin Gaye ook hoor. Of Freak Me, van Another Level.quote:
Nothing van Depeche Mode.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet goed? Als je het softer wil mag Let's Get It On van Marvin Gaye ook hoor. Of Freak Me, van Another Level.
Let's get it on blijft een klassiekertje ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet goed? Als je het softer wil mag Let's Get It On van Marvin Gaye ook hoor. Of Freak Me, van Another Level.
Geen traantjes ouwe, drink wat bierie en kom dinsdag gewoon. Dan komt WD ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Dunno. Ik wil hem wel graag zien.
Ik ga terug naar binnen, koud, honger.![]()
![]()
Post er dan gewoon gelijk een youtube link bij, kaoloquote:
quote:
quote:
Ga jij dan ook?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Geen traantjes ouwe, drink wat bierie en kom dinsdag gewoon. Dan komt WD ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |