quote:
Leer ik het je wel, Choco kon het eerst ook niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik bedoelde een pic en dat weet jij best welMaarre, nee, ik ben geen squirter, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef VeerEli het volgende:
haters gaan haten. Laat me lekker paffen. Nu echt weg, trustieTrustie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Denk het.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef CristinaYang het volgende:
Slaapt iedereen hier nu al? Ik dacht dat deze SC zo hardcore was
hier verder.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef CristinaYang het volgende:
Is jouw ondertitel een verwijzing naar dat nummer van de Kraaien?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk het.Ik ben sowieso niet hardcore.
Nee, is speciaal voor jou.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is jouw ondertitel een verwijzing naar dat nummer van de Kraaien?
nee hoor, ik had gewoon niets meer te meldenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef CristinaYang het volgende:
ik wilde ze alleen even bang maken.quote:
Doe nou eens lief!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik wilde ze alleen even bang maken.
maar zijn ze ook shreddedquote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef Panzermaus het volgende:
Oud klasgenoten van me gaan ineens hard met hun DJ shit. Nog geen jaar bezig, 120.000 likes op FB en duizenden plays op tracks, gedraaid worden in volle clubs door Nicky Romero enzo, airplay op de radio en ze gaan straks nog beetje toeren ook.my mind is full of fuk gjdm
Hoe heten ze? Twee jongens van mijn oude middelbare school hebben dat namelijk ookquote:Op woensdag 10 april 2013 22:33 schreef Panzermaus het volgende:
Oud klasgenoten van me gaan ineens hard met hun DJ shit. Nog geen jaar bezig, 120.000 likes op FB en duizenden plays op tracks, gedraaid worden in volle clubs door Nicky Romero enzo, airplay op de radio en ze gaan straks nog beetje toeren ook.my mind is full of fuk gjdm
tiesto en armin van buurenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe heten ze? Twee jongens van mijn oude middelbare school hebben dat namelijk ook
Was ff voetbal kijken. PSG zo dichtbij.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef CristinaYang het volgende:
ej jo sorry dat ik om head van je girlie vroeg, wil geen beef met je ok ok? gr grquote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik wilde ze alleen even bang maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |