quote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ej jo sorry dat ik om head van je girlie vroeg, wil geen beef met je ok ok? gr gr
nee mang niet boos doen for realquote:
Hoer.quote:
Ze zouden mij anders nog geen kwartje geven.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor t juiste bedrag is iedereen een hoer
Maak je niet zo druk.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze zouden mij anders nog geen kwartje geven.
ik geef je een 10tjequote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat wel het juiste bedrag dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goeiequote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Accepteer je betaling in natura?
WOLLA WAT NOEM JE MIJN MOEDER EEN HOER WOLLA KOM HIER BEZEM SERIEUS IK STEEK JE NEERquote:
waarom heb jij een spellchecker tag?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
Denk, maak 'm zelf maar, voordat iemand anders het doet.
en das voor jou niet het juiste bedrag, gok ik, dus dat wordt niks danquote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe eens een gok.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
waarom heb jij een spellchecker tag?
Nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is dat wel het juiste bedrag dan?
Ik controleer alle magische spreuken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
waarom heb jij een spellchecker tag?
Niet als ik jou eerst steekquote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WOLLA WAT NOEM JE MIJN MOEDER EEN HOER WOLLA KOM HIER BEZEM SERIEUS IK STEEK JE NEER
weet ik veel, ik drukte en kreeg foboquote:
Ja zeg, blijf niet bezig.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
weet ik veel, ik drukte en kreeg fobo![]()
waarom spellcheck je mijn shit dan niet?
Ik lever hoogwaardige kwaliteit doordat mijn dieet rijk aan eiwitten is en een grote variatie aan fruit bevat.quote:
quote:
Is goed, kost je een tientje.quote:
nu dacht ik gewoon even dat het over je spelling gingquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik lever hoogwaardige kwaliteit doordat mijn dieet rijk aan eiwitten is en een grote variatie aan fruit bevat.
Arme krikri.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Haha, beter dat ik niet naar Mos Def ben gegaan, kennelijk heeft Mos zijn vliegtuig gemist en is t nog steeds niet begonnen.
Jaja vliegtuig gemist. Die zit gewoon in de bulldog.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Haha, beter dat ik niet naar Mos Def ben gegaan, kennelijk heeft Mos zijn vliegtuig gemist en is t nog steeds niet begonnen.
Ik weet niet hoe ik een Nederlands toetsenbord instel en heb dus leestekens op de verkeerde plek zitten en kan geen trema's e.d gebruikenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu dacht ik gewoon even dat het over je spelling ging
Wat moet ik daarmee, wil je nu al vader worden?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik lever hoogwaardige kwaliteit doordat mijn dieet rijk aan eiwitten is en een grote variatie aan fruit bevat.
Doorslikkenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee, wil je nu al vader worden?
Wel fuckedup voor krio..quote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Mos is moslimquote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Jaja vliegtuig gemist. Die zit gewoon in de bulldog.
Goddomme, amateur.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een Nederlands toetsenbord instel en heb dus leestekens op de verkeerde plek zitten en kan geen trema's e.d gebruiken
zo duur :squote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Is goed, kost je een tientje.
Er staat nergens in de koran dat blowen niet mag.quote:
Vertel jij even hoe ik dat doe dan want die standaardinstelling op Nederlands kan ik geen trema's e.d. op de letters plaatsenquote:
Duidelijk wel, aapjequote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Kennelijk zit Mos nog ergens boven de Atlantische Oceaan op dit moment, leuk concertje
echtquote:Op woensdag 10 april 2013 22:56 schreef Chocolatebear het volgende:
haha, er is net omgeroepen dat hij niet komt, hij komt volgende week dinsdag.
FAYA KRIOOOO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |