Proficiat L0tquote:Op donderdag 11 april 2013 09:40 schreef L0t.. het volgende:
Zal hier ook even updaten:
Vannacht om 00:31 is onze prachtige dochter Juul geboren. Ze is 52 cm en weegt 4060 gram en doet het fantastisch.
Nee over 5 dagenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh, je was toch pas in mei uitgerekend?Maar iig gefeliciteerd lieve Lot!
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:40 schreef L0t.. het volgende:
Vannacht om 00:31 is onze prachtige dochter Juul geboren. Ze is 52 cm en weegt 4060 gram en doet het fantastisch.
ik zou me dus echt nevertjenooitniet aan hero wagen.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meth zou ik wel een keer proberen als het kon, is maar een stapje verder dan speed, niks bijzonders. alhoewel je ook niet echt heel snel verslaafd aan heroine kan raken aangezien het geen berlijn in de jaren '70 is met al die junkies etc.
waarom niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik zou me dus echt nevertjenooitniet aan hero wagen.
Je bent ook wel kkdom als je dat doetquote:Op donderdag 11 april 2013 09:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat zei ik al.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoeft niet, nee.. maar stel dat je het zo chill vind dat je het nog een keer wilt doen... en nog een keer.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
keertje chinezen hoeft heen probleem te zijn.
Ken wel een paar mensen die het gewoon een keertje gedaan hebben voor de ervaring.
Ja, maar elk weldenkend mens kan dan beslissen om het niet te doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoeft niet, nee.. maar stel dat je het zo chill vind dat je het nog een keer wilt doen... en nog een keer.
Zoals met drank of softdrugs.
Weet je van je zelf het beste idd, maar waarom wel doen.. waarom gokken op de kans dat je het vaker gaat gebruiken.. snap het niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar elk weldenkend mens kan dan beslissen om het niet te doen.
Als je gewoon snel junkie gedrag vertoond moet je het niet doen, maar als je weinig moeite hebt met dingen bij 1 keer houden kan het wel.
Gefeliciteerd L0t!!!quote:Op donderdag 11 april 2013 09:40 schreef L0t.. het volgende:
Ach, een beetje hetzelfde idee als dat mensen een keer willen bungeejumpen, of parachutespringen, de kick.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet je van je zelf het beste idd, maar waarom wel doen.. waarom gokken op de kans dat je het vaker gaat gebruiken.. snap het niet.
ik ben gelukkig niet verslavingsgevoelig maar die drug brengt volgens mij zulks een risico met zich mee dat ik hem liever laat liggen.quote:
Gevaarlijk dit... dit soort akties vergelijken met drugs. Maar go aheadquote:Op donderdag 11 april 2013 09:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, een beetje hetzelfde idee als dat mensen een keer willen bungeejumpen, of parachutespringen, de kick.
Ik snap dat wel hoor. Al zoveel gedaan uit nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet je van je zelf het beste idd, maar waarom wel doen.. waarom gokken op de kans dat je het vaker gaat gebruiken.. snap het niet.
Het probleem is dus dat je nu hoog en laag kan lullen van ik zou dit of dat, maar dat is zonder de ervaring van betreffende drug.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor. Al zoveel gedaan uit nieuwsgierigheid.
Hero staat overigens niet op mijn lijstje. Denk wel dat ik het bij één keer zou kunne houden, alleen de gedachte om daarna constant het idee in je hoofd te hebben hoe tof het was lijkt me niks.
Dat zullen er heus wel wat zijn. Maar dat rockbottom verhaal wat Piye eerder al zei zit ook wel wat in hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
Benieuwd hoeveel heroineverslaafden en crackheads er zijn die vol overtuigd waren van zichzelf dat ze het heus wel gemakkelijk bij één keer zouden kunnen laten.
Dit dus, idd. Denk heel veel.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
Benieuwd hoeveel heroineverslaafden en crackheads er zijn die vol overtuigd waren van zichzelf dat ze het heus wel gemakkelijk bij één keer zouden kunnen laten.
Mwah in het opzicht dat mensen het voor de kick doen kan het wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gevaarlijk dit... dit soort akties vergelijken met drugs. Maar go ahead
Over het algemeen zijn dat mensen die gebruiken om hun problemen te vergeten, niet mensen die goed in het leven staan en alles goed voor elkaar hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |