Leuke TT.

Overigens heb ik een out voor als ik een heroineverslaving oploop: iboga, het ultieme psychedelicum.

Heroinegebruikers rapporteren dat ze na het gebruik van dit spul geen afkickverschijnselen meer hadden en de dagen na de trip zelfs geen geestelijke behoefte hadden aan heroine (bij andere drugs zelfde verhaal trouwens). Het wordt in kleine hoeveelheden per dag ook gebruikt als alternatieve kuur voor stoppen met roken.
quote:
Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef Allure_ het volgende:[..]
Best lang, want ik heb meerdere keren geïnhaleerd achter elkaar om het langer te laten duren. Na iedere 'trip' deed ik het nog een keer

. Maar het gevoel is echt niet ineens na 10 minuten weg. Blijft zeker wel een uur na deinzen.
Visuals als in hallucineren? Had ik niet. Vriendin van me dacht wel dat ze in een carnavalsoptocht zat, maar die had (veel) gedronken erbij. Lag er ook aan dat we best lichte versie hadden. Bij die zwaarste ga je denk ik wel echt hard

. maar die zou ik nooit willen proberen

Klinkt wel een beetje vergelijkbaar met DMT. Je zit maar 5 minuten vol in die trip of zo (en zeker met je ogen dicht zijn die visuals echt ziek), maar je voelt toch best lang een zekere afterglow. Ik moet dat spul echt maar eens binnenkort bij de smartshop gaan halen. Echt 1 van de meest toegankelijke drugs en ik heb het nooit op.

Maar jij had juist geen visuals van salvia? Dat is wel opmerkelijk.