Klinkt wel een beetje vergelijkbaar met DMT. Je zit maar 5 minuten vol in die trip of zo (en zeker met je ogen dicht zijn die visuals echt ziek), maar je voelt toch best lang een zekere afterglow. Ik moet dat spul echt maar eens binnenkort bij de smartshop gaan halen. Echt 1 van de meest toegankelijke drugs en ik heb het nooit op.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Best lang, want ik heb meerdere keren geïnhaleerd achter elkaar om het langer te laten duren. Na iedere 'trip' deed ik het nog een keer. Maar het gevoel is echt niet ineens na 10 minuten weg. Blijft zeker wel een uur na deinzen.
Visuals als in hallucineren? Had ik niet. Vriendin van me dacht wel dat ze in een carnavalsoptocht zat, maar die had (veel) gedronken erbij. Lag er ook aan dat we best lichte versie hadden. Bij die zwaarste ga je denk ik wel echt hard. maar die zou ik nooit willen proberen
Deze danquote:
Ja kijk dat is nou onverantwoordelijk drugsgebruik.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:49 schreef Nestalgie het volgende:
had eergister nog salvia op school gedaan. Was wel lachen.
quote:
quote:
Heb het ook wel een keer in de pauze gedaan toen ik 14 was.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja kijk dat is nou onverantwoordelijk drugsgebruik.
Dat soort dingen laten ze nou bij Dr Phil zien.
Ik heb het zelf beperkt tot wiet en een paar keer drank. Ook niet netjes natuurlijk, wel leuk.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb het ook wel een keer in de pauze gedaan toen ik 14 was.Best wel kansloos.
nee grapje, maar lijkt me wel leuk een x te doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja kijk dat is nou onverantwoordelijk drugsgebruik.
Dat soort dingen laten ze nou bij Dr Phil zien.
Wat zit je me nu te emo.giffen?quote:
quote:
Samen proberen dan maar?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:00 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee grapje, maar lijkt me wel leuk een x te doen.
quote:
quote:
quote:
Niet zo'n grote bek hequote:
quote:
Was maar grapje, maak je niet druk.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Doe zoiets liever met vriendenno offense maar die ken ik beter.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Doe zoiets liever met vriendenno offense maar die ken ik beter.
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:22 schreef wise het volgende:
http://www.site-b.nl/fok/
gvd die open dir
->>>>>>>>> zusjestopic.gifquote:
zusjestopic.gifquote:Op donderdag 11 april 2013 12:22 schreef wise het volgende:
http://www.site-b.nl/fok/
gvd die open dir
indeedquote:
quote:
Jawel, maar niet een directe link zoals nestalgie doetquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:27 schreef Allure_ het volgende:
dwcmsn__________________________________!
O, waarom niet eigenlijk?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar niet een directe link zoals nestalgie doet
Geen idee, maar er zijn bans voor minder gevallenquote:
O.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zijn bans voor minder gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |