Dan sowieso.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kweenie, misschien post ik hier al te lang, waardoor ik juist slechter zou durven dan naar andere meets
Wellicht samen met jou wel natuurlijk dushi :$
In een achterhoek.. grunnaquote:
Doe ik nog steeds op haar pic... bewaardquote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft ze wel heel lang gehad. Veel op afgetrokken destijds
Nou yay centraal hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef wise het volgende:
[..]
altijd utrecht omdat het lekker centraal ligt. Stairway ect
quote:
preciesquote:Op donderdag 11 april 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In een achterhoek.. grunna
Dus weet wel, voor mij is niks centraal maar voor paar gekke mensen ga ik niet zover en onderdak regelen en shit.
[..]
Doe ik nog steeds op haar pic... bewaard
[..]
Nou yay centraal hoor
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef wise het volgende:
[..]
altijd utrecht omdat het lekker centraal ligt. Stairway ect
Pics van jizz op m'n fotoquote:Op donderdag 11 april 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus weet wel, voor mij is niks centraal maar voor paar gekke mensen ga ik niet zover en onderdak regelen en shit.
[..]
Doe ik nog steeds op haar pic... bewaard
[..]
Nou yay centraal hoor
Voor jou wel tochquote:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank u wel voor dit geweldige compliment.. Als ik ooit nog eens mee mag doen met ze zorg ik ervoor dat jij mag kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja snap ik ook wel een beetje. Utrecht is voor mij nog vrij dichtbij en mocht het nodig zijn kan ik uitwijken naar m'n zus voor een slaapplek.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik kom sowieso niet graag in utrechtquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!Uiteraard is het echt waar, ik spreek veelal de waarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Maak vanavond 1 voor je.. heb mijn dqod-geurkaas-rozeblaadjes-avond ingeplandquote:
Het interesseert mij echt geen neuk waar ik komquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Oh myquote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maak vanavond 1 voor je.. heb mijn dqod-geurkaas-rozeblaadjes-avond ingepland
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Zocht dat mooie gifje laatst nog weer, die ene dat ze dr bed ofzo in springt.. Kon niet vinden.. Leven kapot
Jij komt nergens graag toch? met uitzondering van je computerkamerquote:
Werd er toen gevingert?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben 1 keer op een mini sc meeting geweest dat was leuk.
OMG KOM IN MIJN ARMEN HELD :$quote:
WAJOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij komt nergens graag toch? met uitzondering van je computerkamer
Ik doe alleen aan meets met max 3 personen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben 1 keer op een mini sc meeting geweest dat was leuk.
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is dit van dqod dr verjaardagsfeestje?
Wil ook wel ergens anders komen?quote:
quote:
Ah balen we waren volgens mij precies met 4 of 5.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan meets met max 3 personen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het interesseert mij echt geen neuk waar ik komowh you naughty girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Mag wel in mijn artiesteningang :$quote:
quote:
computerkamer hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij komt nergens graag toch? met uitzondering van je computerkamer
Zaterdag?quote:
quote:
Is goed, maar niet knoeien naar voren eh :$quote:
Ja dan raak ik niet zwanger iksdeej ;$quote:
Als jullie ook komen, en dan ook echt komen, zouden er misschien wel meer SC'ers komen. Er is al een whatsapp groep van zo'n 10 man (zit ik niet in, heb geen smartphone), verschillende van de mensen die komen hebben al 1 of 2 anderen gemeet en komen samen. Dit gaat echt sowieso door, al komt inderdaad 70% niet, dan nog zijn er toch een aantal mensen. Dus ja, ik zou zeggen denk er eens over na.quote:
Bobby en ik komen altijd.. Simultaan ook.. No pun natuurlijk :$quote:Op donderdag 11 april 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jullie ook komen, en dan ook echt komen, zouden er misschien wel meer SC'ers komen. Er is al een whatsapp groep van zo'n 10 man (zit ik niet in, heb geen smartphone), verschillende van de mensen die komen hebben al 1 of 2 anderen gemeet en komen samen. Dit gaat echt sowieso door, al komt inderdaad 70% niet, dan nog zijn er toch een aantal mensen. Dus ja, ik zou zeggen denk er eens over na.
Dit is het topic:
KLB / KLB-meet 2013
Oh je hebt er dus wel over nagedacht. Je bewijst hier toch wel weer dat jij een heel verantwoordelijk meisje bent.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja dan raak ik niet zwanger iksdeej ;$
Ik ken echt helemaal niemand van de mensen die gaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jullie ook komen, en dan ook echt komen, zouden er misschien wel meer SC'ers komen. Er is al een whatsapp groep van zo'n 10 man (zit ik niet in, heb geen smartphone), verschillende van de mensen die komen hebben al 1 of 2 anderen gemeet en komen samen. Dit gaat echt sowieso door, al komt inderdaad 70% niet, dan nog zijn er toch een aantal mensen. Dus ja, ik zou zeggen denk er eens over na.
Dit is het topic:
KLB / KLB-meet 2013
Sowieso, je moet gewoon heel erg uitkijken met piemolz, vooral tegenwoordigquote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh je hebt er dus wel over nagedacht. Je bewijst hier toch wel weer dat jij een heel verantwoordelijk meisje bent.
Ik ook niet. op een enkeling naquote:Op donderdag 11 april 2013 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken echt helemaal niemand van de mensen die gaan.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bobby en ik komen altijd.. Simultaan ook.. No pun natuurlijk :$
Misschien moet ik de koffie wegzetten
Je kent mij toch dushi?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken echt helemaal niemand van de mensen die gaan.
Ken alleen Haan33 van naamquote:
Wie ben jij dat Bobby je kent? VERTEL HET MEquote:
Ik ben Piye, Koning van Kush, zoon van Kashta en vereniger van hoog en laag Egypte.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie ben jij dat Bobby je kent? VERTEL HET ME
"Maagden komen niet in aanmerking"quote:Op donderdag 11 april 2013 13:33 schreef Silentalarm het volgende:
Trouwens, ik mag geen soatest doen van de soatest site
Ik heb geen soatest nodig.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:33 schreef Silentalarm het volgende:
Trouwens, ik mag geen soatest doen van de soatest site
Ja maarquote:Op donderdag 11 april 2013 13:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben Piye, Koning van Kush, zoon van Kashta en vereniger van hoog en laag Egypte.
haha.quote:
Piemolz zijn vies, komt vies spul uit xD en soms zit er zo'n wit kaasrandje aan :$quote:Op donderdag 11 april 2013 13:33 schreef Silentalarm het volgende:
Ik dacht nu we het toch over piem0lz hebben.![]()
![]()
Gleufjes met stollingenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Piemolz zijn vies, komt vies spul uit xD en soms zit er zo'n wit kaasrandje aan :$
Gleufjes galore
Geen idee nooit soa gehad.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
haha.
Nee maar als je een afspraak wilt maken zeg maar online dan moet je wat vragen invullen en dan kan ik dus geen afspraak maken?
:/ Heeft Tammi weer zitten roddelen bij jou over mij?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Piemolz zijn vies, komt vies spul uit xD en soms zit er zo'n wit kaasrandje aan :$
Gleufjes galore
Watquote:Op donderdag 11 april 2013 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gleufjes met stollingen
[..]
Geen idee nooit soa gehad.
Jij bent t wel met me eens lekkere krulboiii van mequote:
Oh meost even aanhaken op de witte randjesquote:Op donderdag 11 april 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat
[..]
Jij bent t wel met me eens lekkere krulboiii van me
Je wil mijn Bastet zien? Die kan ik niet helemaal plaatsen.quote:
En ze hebben de nare eigenschap het denken van je hersens over te willen nemen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:34 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/26[spoiler][/spoiler]3685]Dqod[/url] het volgende:
[..]
Gleufjes galore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En ze hebben de nare eigenschap het denken van je hersens over te willen nemen.Idd!! Daarom een goeie natte la u_uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje jammer, ditquote:Op donderdag 11 april 2013 13:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Je wil mijn Bastet zien? Die kan ik niet helemaal plaatsen.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Oh.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
Met je kutedit, Bobby.. Nee, ik weet alles togggg
Doe normaal joh :Squote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Is goed, maar niet knoeien naar voren eh :$
wat wat watquote:Op donderdag 11 april 2013 13:39 schreef Dqod het volgende:
Ik heb L0t nog heul niet gefeliciteerd.. GEFELICITEERD L0T!!!!!!!!!!
Ok ok vooruit.. Nicequote:Op donderdag 11 april 2013 13:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laat mij blij zijnik lees net dat ik 3% loonsverhoging krijg met terugwerkende kracht
Ik las iets, een aantal topics terugquote:
Zeker weer vieze praatjes?quote:
Dat maak ik zelf wel uit jah?!! Er zijn geen nette jongens in deze SC godverkutquote:Op donderdag 11 april 2013 13:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Zeker weer vieze praatjes?Ik ben een nette jongen godverdomme.
Pardon?!quote:Op donderdag 11 april 2013 13:43 schreef Dqod het volgende:
Er zijn geen nette jongens in deze SC godverkut
quote:
Ditquote:
Laat me niet lachen mannetjequote:
Jij bent nog wel enigszins degelijk, maar dat spanken we er wel even uitquote:
Beter in het wc-hok.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit jah?!! Er zijn geen nette jongens in deze SC godverkutMeisjes/vrouwen evenmin.. BEGREPEN? OF ZIE IK JE ZO ACHTER T FIETSENHOK!!!
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent nog wel enigszins degelijk, maar dat spanken we er wel even uit
quote:
Oh no he didn't :$quote:
Nee, dat was iets met nekjes bijna knakkenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wiejo :s is dit wat ook met bobby is gebeurd?
Laters.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:47 schreef Silentalarm het volgende:
Oke nu ga ik echt iets doen anders wordt het echt niks.
Ajuus.
Ok succesquote:Op donderdag 11 april 2013 13:47 schreef Silentalarm het volgende:
Oke nu ga ik echt iets doen anders wordt het echt niks.
Ajuus.
Ik neem een Bubbanegort mee, just in case :$quote:
Mild is minderquote:Op donderdag 11 april 2013 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!
[..]
Oh no he didn't :$
[..]
Nee, dat was iets met nekjes bijna knakkenDus je komt er nog mild vanaf
WOW!! In b4 Bobbyragequote:Op donderdag 11 april 2013 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mild is minderhou wel van niet-mild.
Vind die chick in die clip veel spanger dan Taylor Swift
Eehm ja je kan nooit genoeg Bubbanegorts hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik neem een Bubbanegort mee, just in case :$
Vertrouw het niet meer :$
Je bent zelf een lekkertjequote:Op donderdag 11 april 2013 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
WOW!! In b4 Bobbyrage
Nou, dan zorg ik wel voor een hardere aanpak lekkertje
Ik bedoel maar, wist wel dat je t zou begrijpen :$quote:Op donderdag 11 april 2013 13:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Eehm ja je kan nooit genoeg Bubbanegorts hebben.
Walgelijke mannen in deze SC.. Zou me bijna bekeren, zo lekkahquote:Op donderdag 11 april 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent zelf een lekkertjeen pak mijn hardheid maar aan, ja hehe
Oh, ik rage wel ff voor Bobby btwquote:Op donderdag 11 april 2013 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mild is minderhou wel van niet-mild.
Vind die chick in die clip veel spanger dan Taylor Swift
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt de grootste janksmoel van de SC. Kanker toch een eind op, kutjong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |