Ken alleen Haan33 van naamquote:
Wie ben jij dat Bobby je kent? VERTEL HET MEquote:
Ik ben Piye, Koning van Kush, zoon van Kashta en vereniger van hoog en laag Egypte.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie ben jij dat Bobby je kent? VERTEL HET ME
"Maagden komen niet in aanmerking"quote:Op donderdag 11 april 2013 13:33 schreef Silentalarm het volgende:
Trouwens, ik mag geen soatest doen van de soatest site
Ik heb geen soatest nodig.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:33 schreef Silentalarm het volgende:
Trouwens, ik mag geen soatest doen van de soatest site
Ja maarquote:Op donderdag 11 april 2013 13:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben Piye, Koning van Kush, zoon van Kashta en vereniger van hoog en laag Egypte.
haha.quote:
Piemolz zijn vies, komt vies spul uit xD en soms zit er zo'n wit kaasrandje aan :$quote:Op donderdag 11 april 2013 13:33 schreef Silentalarm het volgende:
Ik dacht nu we het toch over piem0lz hebben.![]()
![]()
Gleufjes met stollingenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Piemolz zijn vies, komt vies spul uit xD en soms zit er zo'n wit kaasrandje aan :$
Gleufjes galore
Geen idee nooit soa gehad.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
haha.
Nee maar als je een afspraak wilt maken zeg maar online dan moet je wat vragen invullen en dan kan ik dus geen afspraak maken?
:/ Heeft Tammi weer zitten roddelen bij jou over mij?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Piemolz zijn vies, komt vies spul uit xD en soms zit er zo'n wit kaasrandje aan :$
Gleufjes galore
Watquote:Op donderdag 11 april 2013 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gleufjes met stollingen
[..]
Geen idee nooit soa gehad.
Jij bent t wel met me eens lekkere krulboiii van mequote:
Oh meost even aanhaken op de witte randjesquote:Op donderdag 11 april 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat
[..]
Jij bent t wel met me eens lekkere krulboiii van me
Je wil mijn Bastet zien? Die kan ik niet helemaal plaatsen.quote:
En ze hebben de nare eigenschap het denken van je hersens over te willen nemen.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:34 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/26[spoiler][/spoiler]3685]Dqod[/url] het volgende:
[..]
Gleufjes galore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En ze hebben de nare eigenschap het denken van je hersens over te willen nemen.Idd!! Daarom een goeie natte la u_uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje jammer, ditquote:Op donderdag 11 april 2013 13:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Je wil mijn Bastet zien? Die kan ik niet helemaal plaatsen.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Oh.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
Met je kutedit, Bobby.. Nee, ik weet alles togggg
Doe normaal joh :Squote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Is goed, maar niet knoeien naar voren eh :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |